eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Przysucha › Rozbudowa, nadbudowa i przebudowa oraz zmiana sposobu użytkowania budynku dydaktycznego Zespołu Szkół Rolniczych w Borkowicach na Zakład Opiekuńczo Leczniczy wraz z infrastrukturą techniczną w ramach realizacji zadaniaModernizacja budynku ZSR w Borkowicach z przeznaczeniem na ZOL

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-03-09

Ogłoszenie nr 40127 - 2017 z dnia 2017-03-09 r.

Przysucha: Rozbudowa, nadbudowa i przebudowa oraz zmiana sposobu użytkowania budynku dydaktycznego Zespołu Szkół Rolniczych w Borkowicach na Zakład Opiekuńczo Leczniczy wraz z infrastrukturą techniczną w ramach realizacji zadania: Modernizacja budynku ZSR w Borkowicach z przeznaczeniem na ZOL
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak

Nazwa projektu lub programu
Regionalny Program Operacyjny Województwa Mazowieckiego 2014-2020, Działanie 6.2 Rewitalizacja obszarów zmarginalizowanych, Typ projektu - Rozwój infrastruktury technicznej na obszarach rewitalizowanych w celu ich aktywizacji społecznej i gospodarczej

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 2293-2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Przysuski, krajowy numer identyfikacyjny 67022319000000, ul. Aleja Jana Pawła II  10, 26400   Przysucha, państwo Polska, woj. mazowieckie, tel. 486 752 553, faks 486 753 672, e-mail zp@powiatprzysuski.eu
Adres strony internetowej (URL): bip.przysucha.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Rozbudowa, nadbudowa i przebudowa oraz zmiana sposobu użytkowania budynku dydaktycznego Zespołu Szkół Rolniczych w Borkowicach na Zakład Opiekuńczo Leczniczy wraz z infrastrukturą techniczną w ramach realizacji zadania: Modernizacja budynku ZSR w Borkowicach z przeznaczeniem na ZOL

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

ZP-I.272.2.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest: Rozbudowa, nadbudowa i przebudowa oraz zmiana sposobu użytkowania budynku dydaktycznego Zespołu Szkół Rolniczych w Borkowicach na Zakład Opiekuńczo Leczniczy wraz z infrastrukturą techniczną w ramach realizacji zadania: Modernizacja budynku ZSR w Borkowicach z przeznaczeniem na ZOL. Podstawowe dane liczbowe (dot. budynku dydaktycznego) -Powierzchnia zabudowy przed rozbudową (bez schodów zew.) 906 m2, -Powierzchnia zabudowy rozbudowy 11 m2, -Powierzchnia zabudowy po rozbudowie 917 m2, -Powierzchnia użytkowa 2213.52 m2, -Kubatura 11280 m3, -Ilość miejsc 100, Gabaryty budynku (po rozbudowie, przebudowie i nadbudowie) : -Długość (elew. frontowa) : 70.01 m, -Szerokości : 12.94 m+3.36 m (rozbudowa) = 16.30 m, -Ilość kondygnacji 3 + poddasze nieużytkowe, -Wysokość do kalenicy dachu: 13.42 m, -Wysokość do okapu : 10.69 m, -Pochylenie dachu dwuspadowego 20.00 st., Zakres rozbudowy, przebudowy i nadbudowy Rozbudowa obejmuje: a) Dźwig szpitalny, przystosowany dla osób niepełnosprawnych, elektryczny bez maszynowni o parametrach: - 3-przystankowy, - Ilość osób - 21, - Udźwig nominalny Q=1600 KG, - Wymiary kabiny 1400x2400x2000, - Wymiary szybu 2350x2800, - Drzwi teleskopowe 1300 o odporności ogniowej EI 30, - Napęd elektryczny bezreduktorowy, b) Daszek nad projektowanym wejściem do budynku od strony północnej, c) Podest wejściowy do zaplecza kuchennego od strony południowej, d) Schodki wejściowe do zaplecza kuchennego od strony zachodniej, Nadbudowa obejmuje: a) Dach nad całym budynkiem i dobudowaną windą, o nieogrzewanym i nieużytkowym poddaszu, b) Nadbudowę ścian szczytowych, c) Kominy wentylacyjne i nadbudowę kominów istniejących, d) Instalację odgromową - wg proj. instalacji elektrycznych, Przebudowa obejmuje: a) Roboty rozbiórkowe związane z przebudową, obejmujące ściany działowe i stolarkę, b) Wykucia i przesklepienia otworów drzwiowych i okiennych, c) Obudowę schodów ścianami oddzielenia pożarowego i zastosowanie systemu oddymiania klatek schodowych, d) Budowę ścian działowych, e) Budowę i przebudowę kominów wentylacyjnych, f) Zamurowania otworów po likwidowanych oknach i drzwiach, g) Stolarkę okienną (częściowo) i drzwiową (niemal w całości), h) Roboty wykończeniowe wewnętrzne i zewnętrzne, i) Instalacje wodno-kanalizacyjne, centralnego ogrzewania i elektryczne - wg projektów instalacyjnych, CPV: 45215200-9 Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych opieki społecznej, 45111300-1 Roboty rozbiórkowe, 45111200-0 Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne, 45111291-4 Roboty w zakresie zagospodarowania terenu, 45262310-7 Zbrojenie, 45262311-4 Betonowanie konstrukcji, 45262522-6 Roboty murarskie, 45261100-5 Wykonanie konstrukcji dachowych, 45261213-0 Kładzenie dachów metalowych, 45320000-6 Roboty izolacyjne, 45321000-3 Izolacja cieplna, 45410000-4 Tynkowanie, 45431200-9 Kładzenie glazury, 45430000-0 Pokrywanie podłóg i ścian, 45421100-5 Instalowanie drzwi i okien i podobnych elementów, 45442100-8 Roboty malarskie, 45443000-4 Roboty elewacyjne , 45313100-5 Instalowanie wind, 45223821-7 Elementy gotowe, 45233200-1 Roboty w zakresie różnych nawierzchni, 45332000-3 Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne, 45331100-7 Instalowanie centralnego ogrzewania, 45331210-1 Instalowanie wentylacji, 45331000-6 Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych, 45232411-6 Roboty budowlane w zakresie rurociągów wody ściekowej, 45310000-3 Roboty instalacyjne elektryczne, 45311100-1 Roboty w zakresie okablowania elektrycznego, Uwaga: Zamówienie obejmuje dostawę i montaż wyposażenia technologicznego zawartego w dokumentacji projektowej tylko w zakresie wskazanym w przedmiarach robót. Przedmiot zamówienia opisany został za pomocą dokumentacji projektowej - załącznik nr5 do SIWZ, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiącej załącznik nr6 do SIWZ oraz przedmiaru robót - załącznik nr7 do SIWZ. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. Oferta powinna obejmować całość zamówienia Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia znajdują się jakiekolwiek znaki towarowe, patent, czy pochodzenie - należy przyjąć, że Zamawiający podał taki opis ze wskazaniem na typ i dopuszcza składanie ofert równoważnych o parametrach techniczno /eksploatacyjno/ użytkowych nie gorszych niż te, podane w opisie przedmiotu zamówienia. Zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego jest obowiązany wykazać, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego (art. 30, ust. 5 ustawy). Za rozwiązanie równoważne uznane będzie wykonanie robót przy wykorzystaniu technologii, materiałów i sprzętu innego niż określone w opisie przedmiotu zamówienia zaproponowane w ofercie, pod warunkiem, że ich parametry będą nie gorsze niż określone w opisie przedmiotu zamówienia. Ilekroć w dokumentacji projektowej podane są typy urządzeń lub wyrobów oraz ich producenci, należy traktować je, jako przykładowe. Do realizacji robót mogą być stosowane urządzenia lub wyroby równoważne o minimalnych parametrach technicznych jak wskazane w opisie przedmiotu zamówienia. Gdy zaoferowane rozwiązania równoważne będą powodowały konieczność zmiany dokumentacji projektowej, Wykonawca, którego oferta będzie wybrana jako najkorzystniejsza, zobowiązany będzie do dokonania - przed rozpoczęciem wykonania przedmiotu zamówienia - zmiany tej dokumentacji oraz zostanie obciążony kosztami tych zmian. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych części zamówienia na roboty budowlane lub usługi. Termin wykonania zamówienia: do 12 miesięcy od dnia podpisania umowy na jego realizację przy czym Zamawiający dopuszcza możliwość wcześniejszego wykonania i rozliczenia zamówienia ale nie wcześniej niż 02.01.2018r.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 45215200-9
Dodatkowe kody CPV: 45111300-1, 45111200-0, 45111291-4, 45262310-7, 45262311-4, 45262522-6, 45261100-5, 45261213-0, 45320000-6, 45321000-3, 45410000-4, 45431200-9, 45430000-0, 45421100-5, 45442100-8, 45443000-4, 45313100-5, 45223821-7, 45233200-1, 45332000-3, 45331100-7, 45331210-1, 45331000-6, 45232411-6, 45310000-3, 45311100-1

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09/03/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT6732119.21
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert4
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Korporacja Budowlana DARCO Dariusz Żak,  darco@darco.net.pl,  ul. Garbarska 53,  26-600,  Radom,  kraj/woj. mazowieckie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 4121262,81
Oferta z najniższą ceną/kosztem 4121262,81
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 4699845,94
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom Tak
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: Wykonywanie prac przygotowawczych i porządkowych w budownictwie: przenoszenie materiałów budowlanych, ręczne wykopy, sprzątanie terenu budowy etc
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.