eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wądroże Wielkie › Odbiór odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości z terenu Gminy Wądroże Wielkie w latach 2015-2017

Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.



Ogłoszenie z dnia 2014-12-08

Wądroże Wielkie: Odbiór odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości z terenu Gminy Wądroże Wielkie w latach 2015-2017
Numer ogłoszenia: 401230 - 2014; data zamieszczenia: 08.12.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wądroże Wielkie , Wądroże Wielkie 64, 59-430 Wądroże Wielkie, woj. dolnośląskie, tel. 076 8874323, faks 076 8874325.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odbiór odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości z terenu Gminy Wądroże Wielkie w latach 2015-2017.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi pn. Odbiór odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości z terenu Gminy Wądroże Wielkie w latach 2015-2017 w ramach, którego Wykonawca świadczyć będzie przez okres 36 miesięcy, tj. od dnia 01 stycznia 2015 r. do 31 grudnia 2017 r. usługi w zakresie odbioru odpadów komunalnych powstających na terenie Gminy Wądroże Wielkie. Szacunkowa ilość odpadów do odebrania w ramach niniejszego zamówienia to: a) odpadów zmieszanych - 2300 Mg, b) papier i tektura - 12 Mg, c) tworzywa sztuczne - 100 Mg, d) szkło (bezbarwne i kolorowe) - 190 Mg Przedmiot zamówienia nie obejmuje usług w zakresie odbierania i transportu innych frakcji odpadów. Podane ilości odpadów są szacunkowe i służą jedynie do określenia ceny ofertowej przez Wykonawców. Szacowania ilości odpadów dokonano w oparciu o dane pozyskane w ramach dotychczasowego świadczenia usługi odbioru odpadów z uwzględnieniem 3 procent wzrostu strumienia odpadów każdej z frakcji. 1) Wymogi dotyczące przekazywania odebranych zmieszanych odpadów komunalnych, odpadów zielonych oraz pozostałości z sortowania odpadów komunalnych przeznaczonych do składowania do regionalnych instalacji do przetwarzania odpadów komunalnych. Cały strumień odpadów odbieranych od właścicieli nieruchomości w ramach realizacji niniejszego zamówienia winien trafiać do Stacji Przeładunkowej w Jaworze zlokalizowanej przy ul. Słowackiego, stanowiącego część Regionalnej Instalacji Przetwarzania Odpadów Komunalnych w Lubawce. 2) Rodzaje odpadów komunalnych odbieranych selektywnie od właścicieli nieruchomości. Zgodnie z zapisami Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie gminy Wądroże Wielkie właściciele nieruchomości frakcje odpadów zbieranych selektywnie przekazują do pojemników ogólnodostępnych typu dzwon o pojemności 2,5 m3 i pojemników o pojemności 1100 l, odpowiednio oznakowanych i rozmieszczonych w 18 sołectwach, na terenie Gminy Wądroże Wielkie. W ramach niniejszego zamówienia Wykonawca odbierać będzie następujące frakcje odpadów z ww. pojemników: a) szkła bezbarwnego, b) szkła kolorowego, c) tworzyw sztucznych, d) papieru i tektury. Cały strumień odpadów komunalnych zbieranych selektywnie winien trafić do punktu do Stacji Przeładunkowej w Jaworze zlokalizowanego przy ul. Słowackiego, stanowiącego część Regionalnej Instalacji Przetwarzania Odpadów Komunalnych w Lubawce. 3) Standard sanitarny wykonywania usług oraz ochrony środowiska. Wykonawca jest obowiązany do przestrzegania wszelkich standardów sanitarnych dotyczących wykonywania usługi wynikających z obowiązujących przepisów, a w szczególności zgodnie z: a) ustawą z dnia 13 września 1996r. O utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. 2013 r. poz. 1399), b) ustawą z dnia 14 grudnia 2012r. O odpadach (Dz. U. 2013 r. poz. 21), c) ustawą z dnia 27 kwietnia 2001r. - Prawo ochrony środowiska (Dz. U. 2013 r. poz. 1232), d) rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013r. w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości (Dz. U. z 2013r. poz. 122), e) uchwałą nr XXVII /115/12 Rady Gminy Wądroże Wielkie z dnia 28 grudnia 2012 r. w sprawie określenia szczegółowego sposobu i zakresu świadczenia usług w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości i zagospodarowania tych odpadów, f) uchwałą nr XXVII/112/12 Rady Gminy Wądroże Wielkie z dnia 28 grudnia 2012 r. w sprawie Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie gminy Wądroże Wielkie. 4) Obowiązek prowadzenia dokumentacji związanej z działalnością objętą zamówieniem. Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia dokumentacji związanej z realizacją przedmiotu zamówienia, a w szczególności do przekazywania Zamawiającemu: a) karty ewidencji odpadów - miesięczne raporty wagowe zawierające informacje o: -ilości odebranych odpadów zmieszanych [Mg], -ilości odebranych odpadów ze szkła, zbieranych selektywnie [Mg], -ilości odebranych odpadów z papieru i tektury, zbieranych selektywnie [Mg], -ilości odebranych odpadów z tworzyw sztucznych, zbieranych selektywnie [Mg], b) kart przekazania odpadów, o których mowa w art. 67 ustawy z dnia 14 grudnia 2012r o odpadach (Dz. U. z 2013 r. poz.21). Kartę przekazania odpadów sporządza Wykonawca, który przekazuje odpady. Kartę przekazania odpadów sporządza się w 3 (trzech) egzemplarzach: po jednym dla przyjmującego odpady, przekazującego odpady i Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza sporządzanie zbiorczej karty przekazania odpadów, obejmującej odpady danego rodzaju przekazywanych łącznie w okresie miesiąca kalendarzowego, za pośrednictwem tego samego transportującego odpady wykonującego usługę transportu odpadów temu samemu posiadaczowi odpadów. Zbiorczą kartę przekazania odpadów sporządza się niezwłocznie po zakończeniu miesiąca, którego dotyczy. Wykonawca jest zobowiązany przekazać kartę przekazania odpadów w terminie 7 (siedmiu) dni kalendarzowych po zakończeniu miesiąca, którego dotyczą. c) kwartalne sprawozdania, o których mowa w art. 9n ustawy z dnia 13 września 1996 r. O utrzymaniu czystości i porządku w gminach, sporządzonych zgodnie z wzorem określonym w rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 15 maja 2012 r. w sprawie wzoru sprawozdań o odebranych odpadach komunalnych, odebranych nieczystościach ciekłych oraz realizacji zadań z zakresu gospodarowania odpadami komunalnymi (Dz. U. z 2012r. poz. 630) - przekazane przez Wykonawcę w terminie do końca miesiąca następującego po kwartale, którego dotyczą; d) wykaz nieruchomości, z których zostały odebrane odpady komunalne w danym miesiącu. 5) Szczegółowe wymagania stawiane przedsiębiorcom odbierającym odpady komunalne od właścicieli nieruchomości. a) Wykonawca odbierający odpady komunalne od właścicieli nieruchomości jest obowiązany do spełnienia następujących wymagań określonych w art. 9d ust. 1 ustawy z dnia 13 września 1996r. O utrzymaniu czystości i porządku w gminach: - posiadania wyposażenia umożliwiającego odbieranie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości oraz zapewnienia jego odpowiedniego stanu technicznego; - utrzymania odpowiedniego stanu sanitarnego pojazdów i urządzeń do odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości; - spełnienia wymagań technicznych dotyczących wyposażenia pojazdów do odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości; - zapewnienia odpowiedniego usytuowania i wyposażenia bazy magazynowo-transportowej. b) Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia wszystkich odpadów komunalnych odbieranych od właścicieli nieruchomości z terenu Gminy Wądroże Wielkie do Stacji Przeładunkowej w Jaworze zlokalizowanej przy ul. Słowackiego, będącego częścią Regionalnej Instalacji Przetwarzania Odpadów Komunalnych w Lubawce. c) Wykonawca obowiązany będzie do zachowania wszystkich warunków realizacji zamówienia wskazanych w umowie stanowiącej załącznik nr 7 do SIWZ. 6) Sposób realizacji przedmiotu zamówienia: a) Wykonawca dostarczy pojemniki do zbiórki odpadów zmieszanych w ilości i według typów określonych w załączniku nr 3 do umowy, który przekazany zostanie Wykonawcy po podpisaniu umowy. Realizacja ww. dostaw winna nastąpić w terminie od 29 grudnia 2014 r.; b) Odbiór i transport do Stacji Przeładunkowej zmieszanych odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych ( z wyjątkiem cmentarzy wskazanych w pkt. c) następować będzie w cyklu zaoferowanym przez Wykonawcę w ofercie lecz nie rzadziej niż 1 raz na 2 tygodnie. c) Odbiór i transport do Stacji Przeładunkowej zmieszanych odpadów komunalnych z niżej wymienionych cmentarzy następować będzie w cyklu na zgłoszenie lecz nie rzadziej niż 1 raz na kwartał, w terminie do 2 dni roboczych od dnia zgłoszenia.: - w Wądrożu Wielkim - kontener KP7 (szacunkowa ilość opróżnień przez okres 36 miesięcy - 33) - w Budziszowie Wielkim - kontener KP7 (szacunkowa ilość opróżnień przez okres 36 miesięcy - 23) - w Mierczycach - kontener KP7 (szacunkowa ilość opróżnień przez okres 36 miesięcy - 17) - w Kosiskach - pojemnik 1100 l (szacunkowa ilość opróżnień przez okres 36 miesięcy - 12) - w Granowicach - pojemnik 1100 l, (szacunkowa ilość opróżnień przez okres 36 miesięcy - 12) d) Odbiór i transport do Stacji Przeładunkowej odpadów selektywnie zbieranych w pojemnikach ogólnodostępnych (gniazdach) odbywać się będzie w cyklach nie rzadszych niż: - dla odpadów frakcji tworzywa sztuczne - 1 raz na 2 tygodnie; - dla odpadów frakcji szkło - 1 raz na 1 miesiąc; - dla odpadów frakcji papier i tektura - 1 raz na 2 miesiące. Inne informacje służące dookreśleniu przedmiotu zamówienia podano w SIWZ..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających na zasadach przewidzianych w ustawie Prawo zamówień publicznych o wartości do 50% kwoty zamówienia podstawowego, dotyczących odbioru odpadów innych frakcji nie objętych zamówieniem podstawowym, jeżeli konieczność ta wynikać będzie ze zmiany prawa lub zaistnienia niezależnych od Zamawiającego okoliczności, wymuszających prowadzenie segregacji u źródła. Zamówienia uzupełniające mogą zatem w szczególności dotyczyć: a) odbioru bezpośrednio od właścicieli nieruchomości dodatkowego strumienia odpadów zbieranych u źródła, frakcji innej niż odpady zmieszane; b) dostawy i rozdysponowania wśród właścicieli nieruchomości dodatkowych pojemników na odpady, o których mowa w pkt. a); c) prowadzenie dodatkowej dokumentacji i sprawozdawczości dotyczącej zbieranych odpadów.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.50.00.00 - Usługi związane z odpadami 90.51.10.00 - Usługi wywozu odpadów 90.51.20.00 - Usługi transportu odpadów .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 36.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca spełnia warunek jeżeli posiada wpis do rejestru, o którym mowa w art. 9b ustawy z dnia 13 września 1996 r. O utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. 2013 r. poz. 1399), a w przypadku jego braku posiada pisemne potwierdzenie złożenia wniosku o wpis do ww. rejestru w Gminie Wądroże Wielkie

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca spełnia warunek jeżeli w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonywał lub wykonuje usługi odbierania odpadów komunalnych o masie łącznej co najmniej 500 Mg w ciągu dowolnych następujących po sobie 12 miesięcy na podstawie jednej lub wielu umów.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca spełnia warunek jeżeli: - dysponuje pojazdami specjalistycznymi wyposażonymi i utrzymanymi w stanie technicznym zgodnym z wymaganiami przedstawionymi w rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013 r. w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości (Dz. U. z 2013 r. poz. 122), w tym co najmniej 1 pojazdem typu śmieciarka służącym do odbioru i transportu odpadów komunalnych z pojemników 120, 240 i 1100 l, 1 pojazdem służącym do odbioru kontenerów typu KP7 oraz 1 pojazdem z urządzeniem HDS do odbioru odpadów zbieranych selektywnie z pojemników typu dzwon (dwuhakowy mechanizm opróżniania) i pojemników siatkowych należących do Zamawiającego - dysponuje taką ilością pojemników o pojemności 120 l, 240l, 1100l oraz kontenerów typu KP7, która pozwala na kompleksową realizację usługi, o której mowa w rozdziale 3 ust.6 pkt 6 lit. a SIWZ.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca spełnia warunek jeżeli złoży oświadczenie wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca spełnia warunek jeżeli jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę, co najmniej 200 000 złotych (słownie: dwieście tysięcy złotych).

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 85
  • 2 - Częstotliwość odbioru odpadów zmieszanych - 10
  • 3 - Termin płatności wynagrodzenia wykonawcy - 5

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Przewiduje się możliwości zmian w niniejszej umowie w przypadku: a) wystąpienia działania siły wyższej, b) działania osób trzecich, w szczególności uniemożliwiające wykonywanie usługi, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron umowy, c) zmiany przepisów prawnych mających wpływ na realizację umowy. 2. Strony dopuszczają także możliwość zmiany w trakcie realizacji umowy: a) kluczowego personelu Wykonawcy lub Zamawiającego; b) zmiany lub rezygnacji z podwykonawców, przy czym zmiana podwykonawcy winna odbyć się za uprzednią pisemną zgodą Zamawiającego.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.wadrozewielkie.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Wądroże Wielkie, pok. nr 2, Wądroże Wielkie 64 59-430 Wądroże Wielkie.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.12.2014 godzina 11:00, miejsce: Sekretariat Urzędu Gminy Wądroże Wielkie, Wądroże Wielkie 64, 59-430 Wądroże Wielkie.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.