eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Opole › Dostawa, montaż mebli i rolet dla jednostek Uniwersytetu Opolskiego

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-12-08

Opole: Dostawa, montaż mebli i rolet dla jednostek Uniwersytetu Opolskiego
Numer ogłoszenia: 401220 - 2014; data zamieszczenia: 08.12.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 223572 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Opolski, Pl. Kopernika 11A, 45-040 Opole, woj. opolskie, tel. 077 5 415977, faks 077 5415930.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa, montaż mebli i rolet dla jednostek Uniwersytetu Opolskiego.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa, montaż mebli i rolet dla jednostek Uniwersytetu Opolskiego z podziałem na 18 części: 1) Część nr 1: Fotele biurowe dla Centrum Informatycznego, zgodnie z załącznikiem nr 1A do SIWZ; 2) Część nr 2: Stoliki pod projektor dla Wydziału Fizyki, zgodnie z załącznikiem nr 1B do SIWZ; 3) Część nr 3: Krzesła obrotowe i szafa pancerna dla Wydziału Ekonomicznego, zgodnie z załącznikiem nr 1C do SIWZ; 4) Część nr 4: Wieszak na odzież dla Wydziału Ekonomicznego, zgodnie z załącznikiem nr 1D do SIWZ; 5) Część nr 5: Fotele obrotowe dla Sekretariatu Głównego, zgodnie z załącznikiem nr 1E do SIWZ; 6) Część nr 6: Fotele obrotowe dla Wydziału Chemii, zgodnie z załącznikiem nr 1F do SIWZ; 7) Część nr 7: Fotele obrotowe dla Sekcji ds. aparatury i Z-cy Kanclerza, zgodnie z załącznikiem nr 1G do SIWZ; 8) Część nr 8: Fotel ergonomiczny dla Kwestury, zgodnie z załącznikiem nr 1H do SIWZ; 9) Część nr 9: Krzesło obrotowe dla Instytutu Nauk Pedagogicznych, zgodnie z załącznikiem nr 1I do SIWZ; 10) Część nr 10: Biurka, krzesła i regały dla Instytutu Filologii Wschodniosłowiańskiej, zgodnie z załącznikiem nr 1J do SIWZ; 11) Część nr 11: Rolety zaciemniające pracownie laboratoryjne dla Instytutu Fizyki, zgodnie z załącznikiem nr 1K do SIWZ; 12) Część nr 12: Rolety okienne dla Samodzielnej Katedry Biotechnologii i Biologii Molekularnej, zgodnie z załącznikiem nr 1L do SIWZ; 13) Część nr 13: Rolety wolnowiszące dla Katedry Biosystematyki, zgodnie z załącznikiem nr 1M do SIWZ; 14) Część nr 14: Krzesła biurowe dla Wydziału Historyczno-Pedagogicznego, zgodnie z załącznikiem nr 1N do SIWZ; 15) Część nr 15: Podnóżek ergonomiczny dla Katedry Kultury i Języka Francuskiego, zgodnie z załącznikiem nr 1O do SIWZ; 16) Część nr 16: Regały magazynowe dla Samodzielnej Katedry Biotechnologii i Biologii Molekularnej, zgodnie z załącznikiem 1P do SIWZ, 17) Część nr 17: Wyposażenie gabinetu w artykuły meblowe, zgodnie z załącznikiem 1R do SIWZ, 18) Część nr 18: Szafy dla Miasteczka Uniwersyteckiego, zgodnie z załącznikiem nr 1S do SIWZ.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.11.31.00 - Fotele 39.11.20.00 - Krzesła 39.14.11.00 - Regały 39.12.11.00 - Biurka 39.14.33.10 - Stoliki 39.14.13.00 - Szafy 39.51.54.00 - Rolety 39.11.37.00 - Podnóżki 39.13.60.00 - Wieszaki na odzież .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego (dotyczy części nr 10).

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 10   

Nazwa: 10) Część nr 10: Biurka, krzesła i regały dla Instytutu Filologii Wschodniosłowiańskiej, zgodnie z załącznikiem nr 1J do SIWZ

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.08.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Sigma Sp. z o.o., ul. Niemodlińska 87, 45-864 Opole, kraj/woj. opolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 8333,33 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 7640,51

  • Oferta z najniższą ceną: 7640,51 / Oferta z najwyższą ceną: 15737,85

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.