Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-02-25
Sokółka: wykonywanie prac geodezyjnych (wtórniki lewostronne, wyrysy działek, wytyczenia, inwentaryzacje) realizowanych przez Urząd Miejski w Sokółce
Numer ogłoszenia: 40054 - 2009; data zamieszczenia: 25.02.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski w Sokółce , Plac Kościuszki 1, 16-100 Sokółka, woj. podlaskie, tel. 085 7110919, faks 085 7110911.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.sokolka.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wykonywanie prac geodezyjnych (wtórniki lewostronne, wyrysy działek, wytyczenia, inwentaryzacje) realizowanych przez Urząd Miejski w Sokółce.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest obsługa geodezyjna inwestycji (remontów) i wykonywanie prac geodezyjnych prowadzonych przez Urząd Miejski w Sokółce. W zakres realizacji usług wchodzi: wykonanie wtórników lewostronnych wraz z wykazem działek, wykonanie wyrysu działki do celów projektowych, wytyczenie inwestycji liniowej, wytyczenie w terenie budynków i budowli, wskazanie granic pasa drogowego, inwentaryzacja powykonawcza i inne prace geodezyjne z wiązane z obsługą geodezyjną inwestycji. Prace wykonywane będą na podstawie oddzielnych zleceń określających zakres rzeczowy robót i termin ich wykonania. Powyższe prace muszą być wykonywane przez osoby posiadające odpowiednie uprawnienia. Przed przystąpieniem do wyceny usług, wykonawca ma obowiązek zapoznać się z rodzajem i zakresem usług oraz dokonać szczegółowego sprawdzenia w terenie warunków wykonania zamówienia..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00 - Usługi w zakresie nieruchomości .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: nie dotyczyIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy (złożyć ofertę), którzy spełniają następujące warunki: nie są wykluczeni na podstawie art. 24 ust.1 i ust.2 ustawy Prawo zamówień publicznych, spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych tj. posiadają uprawnienia do wykonania określonej czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, oraz spełniają warunki dodatkowe: - spełniają warunki określone w ustawie i specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Nie spełnienie powyższych warunków skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania, a oferta wykonawcy wykluczonego uznana zostanie za odrzuconą. Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia na podstawie złożonych dokumentów i oświadczeń Wykonawcy w ofercie, przez członków komisji przetargowej..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca składa wraz z ofertą oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz dokumenty potwierdzające spełnienie tych warunków. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu wykonawca musi dostarczyć następujące dokumenty i oświadczenia: wypełniony formularz ofertowy (na załączonym druku), oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 19 poz. 177 z późn. zmianami), (na załączonym druku), zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem (świadectwo nadania uprawnień zawodowych w dziedzinie geodezji i kartografii w zakresie objętym przedmiotem zamówienia), aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzający dopuszczenie wykonawcy do obrotu prawnego w zakresie objętym tym zamówieniem, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia (na załączonym druku) z udokumentowaniem ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności (kopie uprawnień niezbędnych do wykonywania zamówienia, a w przypadku osób prawnych kopie uprawnień osób zatrudnionych przez Wykonawcę, a odpowiedzialnych za wykonanie zadania). W/w dokumenty powinny być złożone w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.sokolka.pl/przetargi.htm.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Sokółce
16-100 Sokółka
Plac Kościuszki 1
pokój nr 105.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.03.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Sokółce 16-100 Sokółka Plac Kościuszki 1 pokój nr 207 - kancelaria.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
INNE PRZETARGI Z SOKÓŁKI
- Dostawa i montaż układu wentylacji mechanicznej na potrzeby PPDB Sp. z o.o. w ramach realizacji inwestycji pn. Centrum Opiekuńczo Mieszkalne w Suchowoli ul. Goniądzka 21
- Dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznej na potrzeby PPDB Sp. z o.o. w ramach realizacji inwestycji pn. Centrum Opiekuńczo Mieszkalne w Suchowoli ul. Goniądzka 21
- Dostawa i montaż pomp ciepła wraz z wykonaniem dolnego źródła zasilania na potrzeby PPDB Sp. z o.o. w ramach realizacji inwestycji pn. Centrum Opiekuńczo Mieszkalne w Suchowoli ul. Goniądzka 21
- Dostawa materiałów elektrycznych w ramach inwestycji pn Modernizacja infrastruktury społecznej w Powiecie Sokólskim, cz 3: Przebudowa, rozbudowa i doposażenie SP ZOZ w Sokółce
więcej: przetargi w Sokółce »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Pośrednictwo w wynajmie lokali biurowych oraz usługowych wraz z powierzchniami przynależnymi i miejscami postojowymi w budynku w Warszawie, Al. Jana Pawła II 70, wraz z zawarciem umowy z Najemcami
- Opracowanie dokumentacji pn.: Rozbudowa DW nr 171 wraz z budową przepustu w m. Stary Chwalim
- Wykonanie wycen nieruchomości na potrzeby Gminy Kielce i Skarbu Państwa w celu aktualizacji bądź ustalenia opłat z tytułu użytkowania wieczystego
- Wykonanie dokumentacji (wykazów synchronizacyjnych) w celu doprowadzenia do zgodności danych zawartych w dziale I-O ksiąg wieczystych z odpowiadającymi im danymi w bazie EGiB.
- Wykonanie prac geodezyjnych część 6
- Wykonanie prac geod. polegających na sporządzeniu map z proj. podziału, wznowieniu znaków gr. , wyznaczeniu punktów gr., ustaleniu granic ewid. i podziale oraz sporządz. dokum. geod-prawnej - 5 części
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.