eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sokółka › wykonywanie prac geodezyjnych (wtórniki lewostronne, wyrysy działek, wytyczenia, inwentaryzacje) realizowanych przez Urząd Miejski w Sokółce

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-02-25

Sokółka: wykonywanie prac geodezyjnych (wtórniki lewostronne, wyrysy działek, wytyczenia, inwentaryzacje) realizowanych przez Urząd Miejski w Sokółce
Numer ogłoszenia: 40054 - 2009; data zamieszczenia: 25.02.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski w Sokółce , Plac Kościuszki 1, 16-100 Sokółka, woj. podlaskie, tel. 085 7110919, faks 085 7110911.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sokolka.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wykonywanie prac geodezyjnych (wtórniki lewostronne, wyrysy działek, wytyczenia, inwentaryzacje) realizowanych przez Urząd Miejski w Sokółce.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest obsługa geodezyjna inwestycji (remontów) i wykonywanie prac geodezyjnych prowadzonych przez Urząd Miejski w Sokółce. W zakres realizacji usług wchodzi: wykonanie wtórników lewostronnych wraz z wykazem działek, wykonanie wyrysu działki do celów projektowych, wytyczenie inwestycji liniowej, wytyczenie w terenie budynków i budowli, wskazanie granic pasa drogowego, inwentaryzacja powykonawcza i inne prace geodezyjne z wiązane z obsługą geodezyjną inwestycji. Prace wykonywane będą na podstawie oddzielnych zleceń określających zakres rzeczowy robót i termin ich wykonania. Powyższe prace muszą być wykonywane przez osoby posiadające odpowiednie uprawnienia. Przed przystąpieniem do wyceny usług, wykonawca ma obowiązek zapoznać się z rodzajem i zakresem usług oraz dokonać szczegółowego sprawdzenia w terenie warunków wykonania zamówienia..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00 - Usługi w zakresie nieruchomości .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy (złożyć ofertę), którzy spełniają następujące warunki: nie są wykluczeni na podstawie art. 24 ust.1 i ust.2 ustawy Prawo zamówień publicznych, spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych tj. posiadają uprawnienia do wykonania określonej czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, oraz spełniają warunki dodatkowe: - spełniają warunki określone w ustawie i specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Nie spełnienie powyższych warunków skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania, a oferta wykonawcy wykluczonego uznana zostanie za odrzuconą. Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia na podstawie złożonych dokumentów i oświadczeń Wykonawcy w ofercie, przez członków komisji przetargowej..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca składa wraz z ofertą oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz dokumenty potwierdzające spełnienie tych warunków. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu wykonawca musi dostarczyć następujące dokumenty i oświadczenia: wypełniony formularz ofertowy (na załączonym druku), oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 19 poz. 177 z późn. zmianami), (na załączonym druku), zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem (świadectwo nadania uprawnień zawodowych w dziedzinie geodezji i kartografii w zakresie objętym przedmiotem zamówienia), aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzający dopuszczenie wykonawcy do obrotu prawnego w zakresie objętym tym zamówieniem, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia (na załączonym druku) z udokumentowaniem ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności (kopie uprawnień niezbędnych do wykonywania zamówienia, a w przypadku osób prawnych kopie uprawnień osób zatrudnionych przez Wykonawcę, a odpowiedzialnych za wykonanie zadania). W/w dokumenty powinny być złożone w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.sokolka.pl/przetargi.htm.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Sokółce 16-100 Sokółka Plac Kościuszki 1 pokój nr 105.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.03.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Sokółce 16-100 Sokółka Plac Kościuszki 1 pokój nr 207 - kancelaria.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.