To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2009-02-25
Jelenia Góra: Wykonywanie konserwacji i napraw bieżących w branży budowlanej oraz świadczenia czynności pogotowia technicznego w budynkach mieszkalnych i użytkowych administrowanych przez ZGL Południe w Jeleniej Górze
Numer ogłoszenia: 40052 - 2009; data zamieszczenia: 25.02.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 15791 - 2009r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Gospodarki Lokalowej "Południe" w Jeleniej Górze, Plac Piastowski 2A, Jelenia Góra, woj. dolnośląskie, tel. 075 6428200, faks 075 6428201.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonywanie konserwacji i napraw bieżących w branży budowlanej oraz świadczenia czynności pogotowia technicznego w budynkach mieszkalnych i użytkowych administrowanych przez ZGL Południe w Jeleniej Górze.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: WYKONYWANIE KONSERWACJI I NAPRAW BIEŻĄCYCH W BRANŻY BUDOWLANEJ ORAZ ŚWIADCZENIE CZYNNOŚCI POGOTOWIA TECHNICZNEGO w budynkach mieszkalnych i użytkowych administrowanych przez Zakład Gospodarki Lokalowej Południe w Jeleniej Górze. Wspólny Słownik Zamówień CPV: 71 31 50 00-9; 50 70 00 00-2; 45 00 00 00-7; 45 23 32 29 -0; 45 26 19 00 -3; 45 45 00 00- 6 ZAKRES RZECZOWY ROBÓT: W zakresie objętym przedmiotem zamówienia znajdują się roboty: - murarskie, - malarskie, - stolarskie, - szklarskie, - dekarskie - i inne wykonywane w celu zabezpieczenia stanu technicznego i estetycznego budynków, zapewniającego bezpieczeństwo ludzi i mienia, mające charakter utrzymaniowy. Roboty te polegać będą na stałej obsłudze technicznej budynków, ich lokali mieszkalnych i użytkowych, wykonywane w celu konserwacji, napraw bieżących i usuwania awarii. 1) Konserwacje i naprawy bieżące w budynkach mieszkalnych i użytkowych administrowanych przez Zakład Gospodarki Lokalowej Południe w Jeleniej Górze a dotyczących części wspólnych budynków (klatki schodowe, korytarze piwniczne, strychy, wózkarnie, suszarnie, pralnie, oraz pomieszczenia schronowe) obejmują roboty w zakresie pokryć dachowych, elewacji budynków, stolarki okiennej i drzwiowej, przewodów dymowych, spalinowych i wentylacyjnych np: - miejscową likwidację przecieków wody poprzez przecięcie pęcherzy oraz wstawienie łat na powierzchni dachu, - uszczelnienie pokrycia dachowego, - czyszczenie i udrożnienie rynien i rur spustowych, - konieczną wymianę rynien, rur spustowych i obróbek blacharskich, - naprawę poprzez prostowanie, mocowanie i lutowanie drobnych uszkodzeń obróbek blacharskich, daszków, pasów nadrynnowych i podrynnowych, parapetów, rynien, rur spustowych itp. łącznie z zabezpieczeniem antykorozyjnym, - uzupełnienie i uszczelnienie pokrycia dachówką oraz gąsiorów, - reperację, wymianę włazów dachowych, elementów drabin, klamer włazowych, ław kominiarskich itp, - miejscową reperację odparzonego tynku bez względu na rodzaj podłoża, - uzupełnienie ubytków tynku (podłoża) wraz z przetarciem nowego tynku, - usunięcie drobnych uszkodzeń w elementach elewacji budynku (gzymsy, elementy balkonowe, loggie, zadaszenia, murki oporowe), - naprawa płyt balkonowych (np. naprawa tynków, odwodnienia, izolacji) - naprawa ściany na klatce schodowej, - naprawa ściany z ewentualnym odgrzybieniem i dociepleniem na klatce schodowej przy drzwiach wejściowych i w okolicach strychu, - zabezpieczenie uszkodzonych stropów przez podparcie do czasu remontu, - dopasowanie stolarki okiennej i drzwiowej oraz regulacja baskwili, zamków, itp. w pomieszczeniach wspólnego użytkowania oraz szklenie, wymiana zamków i samozamykaczy, - awaryjna wymiana okien, - drobne naprawy drzwi wejściowych i wiatrołapów, - naprawę uszkodzeń posadzek, podłóg i schodów (np. poręczy, tralek słupów schodowych, stopni i podstopni) w pomieszczeniach wspólnego użytkowania, - odnowienie (malowanie) pomieszczeń wspólnego użytkowania, - drobną reperację czap kominowych, - przemurowanie główek kominowych, - uzupełnienie spoinowania zewnętrznego komina względnie uzupełnienie lub wymiana tynku na kominie, - przemurowanie pęknięć komina, - wymianę i osadzenie wyczystek, - uzupełnienie kratek wentylacyjnych, - wykonanie przełączeń wg wskazań opinii kominiarskich, - zabezpieczenie lokali mieszkalnych po wykwaterowaniu - zabezpieczenie lokali użytkowych - pustostanów - zabezpieczenie budynków wyłączonych z użytkowania. a) Szczegółowy zakres rzeczowy robót w lokalach mieszkalnych stanowiących własność Gminy, którego realizacja będzie uzależniona od środków finansowych posiadanych przez zamawiającego obejmuje: - wymianę stolarki okiennej i drzwiowej, - wymianę podłóg, posadzek i wykładzin podłogowych, - wymianę tynków oraz roboty odgrzybieniowe, 2) Wykonawca zabezpiecza dyżury w ramach pogotowia technicznego w celu przyjmowania zgłoszeń na wypadek awarii oraz innych zdarzeń losowych, ich usuwania i wykonywania wszelkich prac zabezpieczających, w dni robocze od godziny 1500do 700 dnia następnego, oraz w dni wolne od pracy tj. w soboty niedziele i święta od godziny 700do 700 dnia następnego. - Wykonawca zobowiązany jest do podania numeru telefonu kontaktowego, pod którym Zamawiający będzie mógł zostawić wiadomość w przypadku wystąpienia awarii. - W zakresie objętym przedmiotem zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do skutecznego usuwania awarii oraz zabezpieczenia jej skutków, w czasie nie dłuższym niż 1 godzina od chwili zgłoszenia. - Wykonawca podejmuje wszelkie działania niezbędne do likwidacji awarii i niezwłocznego przystąpienia do jej usunięcia lub zabezpieczenia miejsca awarii polegającego na niedopuszczeniu do powstania dalszych szkód oraz wyeliminowanie zagrożenia zdrowia i życia i mienia, np. poprzez wygrodzenie terenu taśmą i tablicami ostrzegawczymi, zbiciu wiszącego tynku, demontażu obróbki blacharskiej, przykryciu plandeką dachu itp. czynności oraz uprzątnięciu terenu z gruzu. - O zaistniałej awarii lub innym zdarzeniu losowym, Wykonawca informuje niezwłocznie Zamawiającego i w oparciu o sporządzony, przy wspólnym udziale protokół oraz składniki cenotwórcze wynikające z oferty, sporządzi kosztorys powykonawczy na wykonane roboty. - Za czynności związane z awariami wykonywane po godzinie 15:00 oraz w dni wolne od pracy Wykonawca w kosztorysie powykonawczym zastosuje współczynnik zwiększający r-g netto o 30%. ZASADY WSPÓŁPRACY POMIĘDZY ZAMAWIAJĄCYM I WYKONAWCĄ: Szczegółowy zakres robót do wykonania zostanie ustalony przez Techników poszczególnych Rejonów (ROM-1 i ROM-2) w działach technicznych pionu komunalnego i pionu wspólnot mieszkaniowych, w oparciu o dokonane przeglądy i oględziny stanu technicznego obiektów oraz bieżące zgłoszenia. - Na wykonanie poszczególnych robót Wykonawca otrzyma odrębne zlecenie podpisane przez Technika właściwego terytorialnie danego ROM-u, zatwierdzone przez Dyrektora lub Jego Zastępcę, określające: - Imię, nazwisko i adres osoby zgłaszającej, - adres budynku, Nr NIP w przypadku Wspólnoty Mieszkaniowej, - numer lokalu, - wartość szacunkową robót, - szczegółowy zakres robót do wykonania, - termin wykonania robót, - gwarancję (wymagana lub nie) Wzór zlecenia stanowić będzie załącznik do umowy. Odbiór zlecenia wykonawca potwierdzi podpisem. - Zlecenie zostanie wystawione w trzech egzemplarzach: - dla Wykonawcy, - dla Technika na danym ROM -ie, - dla GK lub WK wm. - Wykonawca zobowiązany jest utrzymywać w sposób ciągły i bezpośredni kontakt z Technikami ROM-u (odpowiednio do części zamówienia), tj.: - ROM - 1 Jelenia Góra ul. Wolności 39 of - dział techniczny pionu komunalnego i pionu wspólnot mieszkaniowych - ROM - 2 Jelenia Góra Plac Piastowski 2a - dział techniczny pionu komunalnego i pionu wspólnot mieszkaniowych poprzez codzienne zgłaszanie się do godz.900 w siedzibie ROM-u celem odebrania zleceń. - Nie stawienie się Wykonawcy przez kolejne dwa dni robocze pociągnie za sobą skutki prawne i finansowe określone w Istotnych postanowieniach umowy stanowiącym załącznik do siwz , do rozwiązania umowy włącznie. - Normy zastosowane w kosztorysach powykonawczych winny być oparte na normach ujętych w katalogach KNR, KSNR, KNNR, KNP oraz przyjętych przez strony normach zakładowych w przypadku, gdy nie są ujęte ww. katalogach . - Wykonawca przejmuje pełną odpowiedzialność materialną za szkody powstałe z winy wykonawcy w czasie świadczenia robót na rzecz Zamawiającego. - Wszystkie roboty remontowe ujęte w przedmiocie zamówienia należy wykonać z materiałów własnych. Nie przewiduje się udzielania zaliczek na poczet wykonywanych robót. - Wykonawca będzie wykonywał roboty z materiałów własnych i we własnym zakresie na zasadach określonych w ofercie i umowie. - Wykonawca zobowiązany jest do wykonania zleconych robót niezwłocznie po otrzymaniu zlecenia. - Wykonawca zobowiązany jest do rozliczania zleconych konserwacji i drobnych remontów oraz usuniętych awarii, z podziałem na poszczególne nieruchomości, w okresach miesięcznych, w terminie do 5-go dnia następnego miesiąca. - Rozliczenie robót będących przedmiotem zamówienia należy dokonywać kosztorysami powykonawczymi na bazie składników cenotwórczych wynikających z oferty. - Ceny materiałów użytych do realizacji robót będą rozliczane wg faktur z hurtowni lub producenta, jednakże w wysokości nie wyższej niż średnie ceny publikowane w wydawnictwie Sekocenbud z okresu realizacji robót a w przypadku braku faktur materiały rozliczane będą wg cen minimalnych publikowanych w wydawnictwie Sekocenbud z okresu realizacji robót (do cen materiałów należy doliczyć koszty zakupu i transportu materiałów wg wskaźnika procentowego określonego w ofercie.) - ceny pracy sprzętu będą rozliczane wg cen ich wynajmu, jednakże w wysokości nie wyższej niż średnie ceny pracy sprzętu publikowane w wydawnictwie Sekocenbud z okresu realizacji robót. Zamawiający zleca wykonanie robót do wysokości posiadanych środków finansowych..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.31.50.00-9, 50.70.00.00-2, 45.00.00.00-7, 45.23.32.29-0, 45.26.19.00-3.
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 45.80 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Część I - budynki ROM-1
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.02.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- INWEST Krzysztof Graczyk, ul. Karkonoska 1, 58-570 Jelenia Góra, kraj/woj. dolnośląskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 26.25
- Oferta z najniższą ceną: 26.25 oferta z najwyższą ceną: 40.50
- Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Część II - budynki ROM-2
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.02.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- F.U.H.P. GRA-POL Stanisław Graczyk, ul. Cieplicka 84 C, 58-560 Jelenia Góra, kraj/woj. dolnośląskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 19.55
- Oferta z najniższą ceną: 19.55 oferta z najwyższą ceną: 19.55
- Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z JELENIEJ GÓRY
- Sukcesywna dostawa samochodowych części zamiennych i materiałów eksploatacyjnych (II)
- Zakup dwóch samochodów osobowego na potrzeby administracyjne Pogotowia Ratunkowego w Jeleniej Górze
- REMONT WIADUKTU W CIĄGU ALEI JANA PAWŁA II W JELENIEJ GÓRZE
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania pn.: "Rewitalizacja pomieszczeń piwnic zabytkowego budynku Muzeum Karkonoskiego w Jeleniej Górze".
- KPN/14/2024 Dostawa energii elektrycznej do obiektów Karkonoskiego Parku Narodowego oraz odkup energii elektrycznej wytworzonej w instalacji OZE wraz z usługą bilansowania handlowego w 2025r.
- Remont z przebudową budynku ,,Zameczek" Domu Pomocy Społecznej w Sosnówce
więcej: przetargi w Jeleniej Górze »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont sal i korytarza w budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego Nr 2 w Białymstoku
- Modernizacja ogrodu przyszkolnego przy XI Liceum Ogólnokształcącym w Krakowie na os. Teatralnym 33 (2)
- Roboty remontowe stołówki szkolnej w Szkole Podstawowej Nr 4 im. Adama Mickiewicza w Bielsku Podlaskim
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko - Orlik" w Sosnowie
- Remont schodów w Bursie Szkolnictwa Ponadpodstawowego nr 2 w Krakowie na os. Szkolnym 17 i 19
- Poprawa stanu technicznego infrastruktury drogowej na terenie Gminy Nowy Żmigród w miejscowościach Makowiska, Brzezowa, Toki, Mytarka, Desznica, Nowy Żmigród
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.