eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dębica › Ochrona osób, obiektu i mienia, konwojowanie wartości pieniężnych oraz monitoring budynku Sądu Rejonowego w Dębicy wraz z posesją mieszczącą się w Dębicy, przy ul. Słonecznej 3 oraz budynku Wydziałów Zamiejscowych Sądu Rejonowego w Dębicy wraz z posesją mieszczącą się w Ropczycach, przy ul. Słowackiego 7.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-12-05

Dębica: Ochrona osób, obiektu i mienia, konwojowanie wartości pieniężnych oraz monitoring budynku Sądu Rejonowego w Dębicy wraz z posesją mieszczącą się w Dębicy, przy ul. Słonecznej 3 oraz budynku Wydziałów Zamiejscowych Sądu Rejonowego w Dębicy wraz z posesją mieszczącą się w Ropczycach, przy ul. Słowackiego 7.
Numer ogłoszenia: 400414 - 2014; data zamieszczenia: 05.12.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Rejonowy , ul. Słoneczna 3, 39-200 Dębica, woj. podkarpackie, tel. 0-14 6827361, 6907609, faks 0-14 6827361 w. 200.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Ochrona osób, obiektu i mienia, konwojowanie wartości pieniężnych oraz monitoring budynku Sądu Rejonowego w Dębicy wraz z posesją mieszczącą się w Dębicy, przy ul. Słonecznej 3 oraz budynku Wydziałów Zamiejscowych Sądu Rejonowego w Dębicy wraz z posesją mieszczącą się w Ropczycach, przy ul. Słowackiego 7..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: - ochrona osób, obiektu i mienia w Sądzie Rejonowym w Dębicy oraz w Wydziałach Zamiejscowych Sądu Rejonowego w Dębicy z siedzibą w Ropczycach, ul. Słowackiego 7; - konwojowanie wartości pieniężnych w Sądzie Rejonowym w Dębicy i w Wydziałach Zamiejscowych Sądu Rejonowego w Dębicy z siedzibą w Ropczycach, ul. Słowackiego 7; - monitoring budynku Sądu Rejonowego w Dębicy i w Wydziałach Zamiejscowych Sądu Rejonowego w Dębicy z siedzibą w Ropczycach, ul. Słowackiego 7; I. Do czynności wchodzących w skład ochrony osób, obiektu i mienia należy w szczególności: 1.Ochrona fizyczna obiektu Sądu Rejonowego w Dębicy przy ul. Słonecznej 3 oraz Wydziałów Zamiejscowych z siedzibą w Ropczycach, ul. Słowackiego 7 odbywać się będzie w następujący sposób: - od poniedziałku do piątku w godzinach od 19.00 - 7.00 następnego dnia fizyczny dozór obiektu przez jednego pracownika; - w soboty, niedziele i święta - całodobowy dozór obiektu przez jednego pracownika; - w poniedziałki od godziny 7.00 - 18.00 - jeden pracownik licencjonowany do obsługi bramki wykrywającej metale i inne przedmioty; - od wtorku do piątku od godziny 7.00 - 15.30 - jeden pracownik licencjonowany do obsługi bramki wykrywającej metale i inne przedmioty. 2.Prowadzenie kontroli ruchu osobowego interesantów Sądu Rejonowego w Dębicy oraz w Wydziałach Zamiejscowych w Ropczycach połączone z obsługą bramki wykrywania metali. 3.Zapewnienia bezpieczeństwa osób i mienia na terenie budynku Sądu Rejonowego w Dębicy oraz w Wydziałach Zamiejscowych w Ropczycach. 4.Zapewnienia bezpłatnie niezwłocznej reakcji grup interwencyjnych na wezwanie pracowników ochrony w przypadku zagrożenia. 5.Zapewnienie udzielenia bezpośredniej pomocy w razie zagrożenia, w tym włamaniowego lub napadowego poprzez reakcję grup interwencyjnych. 6.Strzeżenie wejścia do budynku w godzinach pracy Sądu Rejonowego w Dębicy oraz w Wydziałach Zamiejscowych w Ropczycach, jak również całych obiektów po zakończeniu urzędowania. 7.Ścisłą współpracę i udzielanie pomocy pracownikom w przypadku zagrożenia. 8.Korzystanie z technicznych środków ochrony mienia ( telewizja przemysłowa, systemy kontroli dostępu ) oraz z systemów antynapadowych zainstalowanych zarówno w Sądzie Rejonowym w Dębicy, jak i w Wydziałach Zamiejscowych w Ropczycach. 9.Stałe informowanie kierownictwa Sądu i bezpośrednich przełożonych o zaistniałych i potencjalnych zagrożeniach. 10.Stosowanie środków przymusu bezpośredniego, o których mowa w art. 38 ust. 2 ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 roku o ochronie osób i mienia ( Dz. U. z 2005 r. Nr 145, poz. 1221 z późn. zm.). 11.W przypadku wejścia w życie projektu rozporządzenia Ministra Sprawiedliwości z dnia 16 stycznia 2012r. zmieniającego rozporządzenie - Regulamin urzędowania sądów powszechnych, identyfikację osób wchodzących do sądu na podstawie okazania dokumentu stwierdzającego tożsamość w sytuacji, gdy ze względów technicznych nie jest możliwa rejestracja danych osoby wchodzącej do sądu za pomocą urządzenia rejestrującego. II.Konwojowanie wartości pieniężnych. 1.Konwój wartości pieniężnych odbywać się będzie na trasie pomiędzy siedzibą Zamawiającego tj. Sądu Rejonowego w Dębicy mieszczącego się w Dębicy przy ul. Słonecznej 3 oraz Wydziałów Zamiejscowych Sądu Rejonowego w Dębicy, mieszczących się w Ropczycach przy ulicy Słowackiego 7, a kasą banku Pekao S.A. o/Dębica, mieszczącego się w Dębicy, przy ul. Kościuszki 6. 2.Przewóz wartości pieniężnych odbywać się będzie: - W poniedziałek - w godzinach pomiędzy 15.30 - 16.00 w Sądzie Rejonowym w Dębicy oraz w Wydziałach Zamiejscowych w Ropczycach; - Od wtorku do piątku: - w godzinach pomiędzy 14.45 - 15.00 w Sądzie Rejonowym w Dębicy; - w godzinach pomiędzy 14.15 - 14.30 w Wydziałach Zamiejscowych w Ropczycach. Transport wartości pieniężnych będzie wykonywany zgodnie z warunkami określonymi w rozporządzeniu Ministra Spraw Wewnętrznych Administracji z dnia 7 września 2010r. w sprawie wymagań, jakim powinna odpowiadać ochrona wartości pieniężnych przechowywanych i transportowanych przez przedsiębiorców i inne jednostki organizacyjne. III.W zakresie świadczenia usług monitoringu wraz z reakcją grupy interwencyjnej wykonawca zobowiązuje się do całodobowego monitorowania obiektu Sądu Rejonowego w Dębicy oraz obiektu Wydziałów Zamiejscowych w Ropczycach...

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.40.00 - Usługi w zakresie nadzoru 60.10.00.00 - Usługi w zakresie transportu drogowego .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • aktualna koncesja Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji wydaną na podstawie ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia ( t.j. Dz. U. z 2005r., Nr 145, poz. 1221 ze zm), na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie wykonywania usług ochrony osób i mienia w formie bezpośredniej ochrony fizycznej. Ocena spełnienia powyższego warunku zostanie dokonana w oparciu o złożone dokumenty na zasadzie spełnia - nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych głównych usług dotyczących ochrony fizycznej w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości ( wartość realizowanych - zrealizowanych usług co najmniej na kwotę 100.000,00 zł każda ) przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub wykonywane należycie ( załącznik nr 6 do niniejszej SIWZ ). Poprzez określenie odpowiadające swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia należy rozumieć prace polegające na ochronie osób, obiektu i mienia w budynkach użyteczności publicznej, świadczone w sposób ciągły, przez okres co najmniej jednego roku. Określenie budynki użyteczności publicznej oznacza obiekty zgodnie z definicją zawartą w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie ( Dz. U. z 2002r. Nr 75, poz. 690 z późn. zm.) Ocena spełnienia powyższego warunku zostanie dokonana w oparciu o złożone dokumenty na zasadzie spełnia - nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dysponujący potencjałem technicznym do wykonania zamówienia lub którzy przestawią pisemne zobowiązanie innym podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego. Zamawiający nie wyznacza warunku w ww. zakresie. Ocena spełnienia powyższego warunku na zasadzie spełnia - nie spełnia zgodnie z załącznikiem nr 2.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych ( wg wzoru w załączniku nr 7 ).

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Posiadający ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę ubezpieczenie nie mniejszą niż 300.000 zł

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1.Dopuszczalna jest zmiana postanowień niniejszej umowy w przypadku: 1.1.zmiany urzędowej stawki VAT; 1.2.Zmiany nazw jednostek organizacyjnych sądownictwa powszechnego w konsekwencji wprowadzenia zmian organizacyjnych w strukturze sądownictwa powszechnego; 1.3.Zmiany danych adresowych Wykonawcy. 1.4.Zmiany godzin urzędowania

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.debica.sr.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sąd Rejonowy w Dębicy, ul. Słoneczna 3, 39-200 Dębica..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.12.2014 godzina 10:00, miejsce: Sąd Rejonowy w Dębicy, ul. Słoneczna 3, 39-200 Dębica, pokój 122..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.