To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-12-05
Warszawa: Dostawa pierwszego wyposażenia zmodernizowanego pawilonu IV - sprzęt AGD, kosze, tablice etc.
Numer ogłoszenia: 400290 - 2014; data zamieszczenia: 05.12.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 348242 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Grochowski im. dr med. Rafała Masztaka Sp. z o.o., ul. Grenadierów 51/59, 04-073 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 51 52 743, faks 22 51 52 789.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka Prawa Handlowego - Szpital.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa pierwszego wyposażenia zmodernizowanego pawilonu IV - sprzęt AGD, kosze, tablice etc..
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa drobnego wyposażenia, zwanego dalej asortymentem, określonego w ust. 3 i opisanego szczegółowo w załączniku nr 2 (2a-2g) do SIWZ - formularz asortymentowo-cenowym. 2. Przez dostawę należy rozumieć dostarczenie asortymentu do siedziby Zamawiającego wraz z wniesieniem go do pomieszczenia/pomieszczeń wskazanych przez pracownika Zamawiającego. 3. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych, zgodnie z poniższym podziałem na części (zadania/pakiety): 1 - AGD (39700000-9) 2 - Dozowniki, kosze, lustra, wieszaki itp. (34928480-6, 39224340-3) 3 - Pościel (39511100-8, 39512100-5, 39512000-4) 4 - Rolety (39515400-9, 39515440-1) 5 - Tablice (30192170-3, 30195000-2) 6 - Zastawa stołowa (39221200-9, 39221210-2) 7 - Pozostałe (39131100-0, 44423200-3, 39136000-4, 31500000-1, 39254100-8) 4. Szczegółowy wykaz ilości asortymentu znajduje się w załączniku nr 2 do SIWZ - formularz asortymentowo cenowy. 5. Zamawiający wymaga zaoferowania asortymentu fabrycznie nowego, nieużywanego, wolnego od wad fizycznych i prawnych, zapakowanego fabrycznie w oryginalnych opakowaniach. 6. W ramach dostawy (w ramach zaoferowanej ceny ofertowej) Zamawiający wymaga również: 1) przeszkolenia pracowników (dot. pakietu I); 2) dołączenia do asortymentu ulotek w języku polskim, zawierających wszystkie niezbędne dla bezpośredniego użytkownika informacje; 3) spełnienia wszelkich wymogów określonych w SIWZ i umowie związanych z asortymentem, jego dostawą i wymaganą dokumentacją..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.70.00.00 - Sprzęt gospodarstwa domowego 24.92.84.80 - 24.92.84.80 39.22.43.40 - Kosze 39.51.11.00 - Koce 39.51.21.00 - Prześcieradła 39.51.20.00 - Bielizna pościelowa 39.51.54.00 - Rolety 39.51.54.40 - Żaluzje pionowe .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 3
Nazwa: Pościel
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.12.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Andropol S.A., ul. Krakowska 83, 34-120 Andrychów, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 20180,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 27709,57
Oferta z najniższą ceną: 22103,10 / Oferta z najwyższą ceną: 27709,57
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: Rolety
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.11.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Tribo Sp. z o.o., Aleja Pokoju 5, 86-060 Nowa Wieś Wielka, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 14420,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 33298,56
Oferta z najniższą ceną: 33298,56 / Oferta z najwyższą ceną: 47003,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Świadczenie usługi administracji i utrzymania w sprawności systemu CallCenter.
- Bieżące utrzymanie mieszkaniowego zasobu m.st. Warszawy w sprawności technicznej w zakresie branży sanitarnej - teren AOM Nr 2 i Nr 3.
- Dostawa odczynników genetycznych - wg 2 pakietów.
- Odbiór, wywóz i zagospodarowanie odpadów komunalnych i odpadów wielkogabarytowych z nieruchomości Ministerstwa Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej w Warszawie.
- Wykonanie inwestycji pn. "Część 1 - Rozbudowa ul. Jana Pawła II w Dzielnicy Wesoła. Realizacja projektów z Budżet Obywatelskiego w ul. Gwiaździstej i ul. Dzieci Warszawy; Część 2 - Budowa drogi dla...
- Ewaluacja wdrażania i realizacji Edycji 2023 Programu Dom Kultury+ Narodowego Centrum Kultury
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa UG oraz remizy OSP w Wielopolu Skrzyńskim wraz z zagospodarowaniem terenu
- Dostawa wyposażenia dla żłobka ramach zadania: "Utworzenie 20 nowych miejsc opieki nad dziećmi w nowej instytucji żłobka w ramach programu "MALUCH +" 2022-2029"
- Zakup i dostawa wyposażenia do żłobka w Strzelinie - Wyposażenie AGD i RTV w ramach zadania pn.: "Utworzenie nowych miejsc opieki nad dziećmi do lat 3 w ramach programu "Maluch +"
- "Remont kapitalny i adaptacja zabytkowego budynku byłej szkoły przy ul. Bielskiej 17 w Skoczowie na potrzeby pomocy społecznej, polityki senioralnej" w podziale na 3 części:
- Dostawa i montaż urządzeń wyposażenia kuchni dla Domu Pomocy Społecznej "Kombatant"przy ul. Sterniczej 125 w Warszawie
- "Dostawa jednorazowych wyrobów medycznych i niemedycznych na potrzeby SZPZLO Warszawa Praga-Północ"
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.