eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Dostawa pierwszego wyposażenia zmodernizowanego pawilonu IV - sprzęt AGD, kosze, tablice etc.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-12-05

Warszawa: Dostawa pierwszego wyposażenia zmodernizowanego pawilonu IV - sprzęt AGD, kosze, tablice etc.
Numer ogłoszenia: 400290 - 2014; data zamieszczenia: 05.12.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 348242 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Grochowski im. dr med. Rafała Masztaka Sp. z o.o., ul. Grenadierów 51/59, 04-073 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 51 52 743, faks 22 51 52 789.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka Prawa Handlowego - Szpital.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa pierwszego wyposażenia zmodernizowanego pawilonu IV - sprzęt AGD, kosze, tablice etc..

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa drobnego wyposażenia, zwanego dalej asortymentem, określonego w ust. 3 i opisanego szczegółowo w załączniku nr 2 (2a-2g) do SIWZ - formularz asortymentowo-cenowym. 2. Przez dostawę należy rozumieć dostarczenie asortymentu do siedziby Zamawiającego wraz z wniesieniem go do pomieszczenia/pomieszczeń wskazanych przez pracownika Zamawiającego. 3. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych, zgodnie z poniższym podziałem na części (zadania/pakiety): 1 - AGD (39700000-9) 2 - Dozowniki, kosze, lustra, wieszaki itp. (34928480-6, 39224340-3) 3 - Pościel (39511100-8, 39512100-5, 39512000-4) 4 - Rolety (39515400-9, 39515440-1) 5 - Tablice (30192170-3, 30195000-2) 6 - Zastawa stołowa (39221200-9, 39221210-2) 7 - Pozostałe (39131100-0, 44423200-3, 39136000-4, 31500000-1, 39254100-8) 4. Szczegółowy wykaz ilości asortymentu znajduje się w załączniku nr 2 do SIWZ - formularz asortymentowo cenowy. 5. Zamawiający wymaga zaoferowania asortymentu fabrycznie nowego, nieużywanego, wolnego od wad fizycznych i prawnych, zapakowanego fabrycznie w oryginalnych opakowaniach. 6. W ramach dostawy (w ramach zaoferowanej ceny ofertowej) Zamawiający wymaga również: 1) przeszkolenia pracowników (dot. pakietu I); 2) dołączenia do asortymentu ulotek w języku polskim, zawierających wszystkie niezbędne dla bezpośredniego użytkownika informacje; 3) spełnienia wszelkich wymogów określonych w SIWZ i umowie związanych z asortymentem, jego dostawą i wymaganą dokumentacją..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.70.00.00 - Sprzęt gospodarstwa domowego 24.92.84.80 - 24.92.84.80 39.22.43.40 - Kosze 39.51.11.00 - Koce 39.51.21.00 - Prześcieradła 39.51.20.00 - Bielizna pościelowa 39.51.54.00 - Rolety 39.51.54.40 - Żaluzje pionowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 3   

Nazwa: Pościel

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.12.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Andropol S.A., ul. Krakowska 83, 34-120 Andrychów, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 20180,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 27709,57

  • Oferta z najniższą ceną: 22103,10 / Oferta z najwyższą ceną: 27709,57

  • Waluta: PLN.

Część NR: 4   

Nazwa: Rolety

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.11.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Tribo Sp. z o.o., Aleja Pokoju 5, 86-060 Nowa Wieś Wielka, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 14420,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 33298,56

  • Oferta z najniższą ceną: 33298,56 / Oferta z najwyższą ceną: 47003,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.