eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Świnoujście › USŁUGA CAŁODOBOWEJ, BEZPOŚREDNIEJ FIZYCZNEJ OCHRONY MIENIA I OSÓB MIESZCZĄCYCH SIĘ W OBIEKCIE - PUNKT BAZOWANIA KOŁOBRZEG

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-11-19

Świnoujście: USŁUGA CAŁODOBOWEJ, BEZPOŚREDNIEJ FIZYCZNEJ OCHRONY MIENIA I OSÓB MIESZCZĄCYCH SIĘ W OBIEKCIE - PUNKT BAZOWANIA KOŁOBRZEG
Numer ogłoszenia: 400286 - 2009; data zamieszczenia: 19.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Portu Wojennego , ul. Steyera 28, 72-600 Świnoujście, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 3242581, faks 091 3242309.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kwps.mw.mil.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Obrona Narodowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: USŁUGA CAŁODOBOWEJ, BEZPOŚREDNIEJ FIZYCZNEJ OCHRONY MIENIA I OSÓB MIESZCZĄCYCH SIĘ W OBIEKCIE - PUNKT BAZOWANIA KOŁOBRZEG.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Całodobowa, bezpośrednia fizyczna ochrona mienia i osób mieszczących się w Komendzie Punktu Bazowania Kołobrzeg następującymi siłami: 1-jeden uzbrojony Dowódca zmiany posiadający licencję II stopnia (broń krótka wraz z amunicją lub pistolet maszynowy z amunicją) 2-dwóch uzbrojonych pracowników ochrony (broń krótka wraz z amunicją lub pistolet maszynowy z amunicją) posiadających licencję I stopnia, Służba ochronna pełniona w systemie 12-to godzinnym od godz. 07.00-19.00 oraz od godz. 19.00-07.00 lub w systemie 24-godzinnym od godz. 07.00 do godz. 07.00 dnia następnego. Dwuosobowy patrol interwencyjny - czas przybycia patrolu interwencyjnego do ochranianego obiektu od momentu zgłoszenia - do 10 minut..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Każda oferta musi być zabezpieczona wadium o wartości: 4.316,00 zł

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Warunkiem przystąpienia do postępowania przetargowego jest: a)zapoznanie się z Zakresem Działania Specjalistycznej Uzbrojonej Formacji Ochronnej obiektu Punkt Bazowania Kołobrzeg w Punkcie Bazowania Kołobrzeg, b)zapoznanie się z Planem ochrony obiektu Punkt Bazowania Kołobrzeg w celu opracowania Instrukcji ochrony obiektu Punkt Bazowania Kołobrzeg, którą Wykonawca zobowiązany będzie przedstawić do zatwierdzenia przez Zamawiającego w terminie 7 dni od dnia powiadomienia o wyborze Wykonawcy. Powyższa instrukcja będzie stanowić załącznik do umowy, c)przeprowadzenie wizji lokalnej w celu zapoznania się ze specyfiką ochranianego obiektu. 2.Osoba dokonująca wglądu do dokumentacji i rekonesansu musi posiadać ważne poświadczenie bezpieczeństwa do klauzuli POUFNE. Zamawiający udostępni przedmiotowy obiekt i dokumentację w dniach roboczych od godziny 08.00 do 15.00 po uprzednim 24-godzinnym pisemnym zgłoszeniu chęci dokonania rekonesansu. W celu sporządzania notatek ww. osoba powinna posiadać zarejestrowany zeszyt notatek o klauzuli, co najmniej ZASTRZEŻONE. 3.Z dokonanej wizji oraz wglądu do dokumentacji, o której mowa w pkt 1 lit. a-c zostanie sporządzona notatka służbowa, która musi być dołączona przez Wykonawcę do oferty. 4.W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: a)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; c)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust. 1 i 2 ustawy). 5.Zamawiający dokona oceny spełniania warunków na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów opisanych w rozdziale IV niniejszej SIWZ, według formuły spełnia-nie spełnia. 6.Z treści załączonych do oferty dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że Wykonawca spełnia warunki. 7.Nie spełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oferta musi zawierać następujące dokumenty: a)oświadczenie Wykonawcy, o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy, [wg wzoru, stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ]; b)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, (jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności), [wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert]; c)aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego [wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert]; d)aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności [wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert]; e)koncesję Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji wydaną na podstawie Ustawy z dnia 22.08.1997 r. (Dz.U.2005.145.1221) o ochronie osób i mienia na prowadzenie działalności gosp. w zakresie usług ochrony osób i mienia realizowanych w formie bezpośredniej ochrony fizycznych oraz posiadają statut SUFO udokumentowany decyzją przyznającą prawo posiadania w celu ochrony obiektów i konwojów broni bojowej, broni palnej maszynowej i gazowej (kserokopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem, lub oryginał aktualnej koncesji na prowadzenie działalności w zakresie usług ochrony osób i mienia wydaną przez Ministerstwo Spraw Wewnętrznych i Administracji kserokopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem, lub oryginał aktualnej koncesji na prowadzenie działalności w zakresie usług ochrony osób i mienia wydaną przez Ministerstwo Spraw Wewnętrznych i Administracji); f)wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia z udokumentowaniem ich doświadczenia i kwalifikacji zawodowych, niezbędnych do wykonania zamówienia [wg wzoru, stanowiącego załącznik nr 3 do niniejszej SIWZ]; Do wykazu, należy dołączyć następujące kserokopie dokumentów poświadczone przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem: licencję pracownika ochrony fizycznej, nr pozwolenia na broń, poświadczenie bezpieczeństwa (klauzula poufne), zaświadczenie o odbytym przeszkoleniu w zakresie ochrony informacji niejawnych; g)wykaz wykonanych w ciągu ostatnich trzech lat usług ochrony z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania, z załączeniem listu referencyjnego do każdej usługi wykazanym w niniejszym wykazie potwierdzającego że usługa ochrony została wykonana z należytą starannością, oraz oświadczeniem Wykonawcy [wg wzoru, stanowiącego załącznik nr 4 do niniejszej SIWZ]; h)polisę lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej przy minimalnej sumie ubezpieczenia nie mniejszej niż równowartość 100.000 zł. Ubezpieczenie powinno obejmować okres od 01.01.2010 r. do 31.12.2010 r. Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia polisy obejmującej inny okres ubezpieczenia. W tym wypadku Wykonawca zobowiązany jest do złożenia oświadczenia, o którym mowa w pkt 1 lit. i); i)oświadczenie Wykonawcy, że po upływie ważności polisy będzie ona odnawiana na kwotę nie niższą niż 100.000 zł przez cały czas trwania umowy; j)aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Pzp, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; k)aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Pzp, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; l)oświadczenie o posiadaniu kancelarii tajnej zgodnej z wymogami określonymi w Rozporządzeniu Rady Ministrów z dnia 18.10.2005 r. (Dz.U. 2005.208.174) w sprawie organizacji i funkcjonowania kancelarii tajnej [wg wzoru, stanowiącego załącznik nr 5 do niniejszej SIWZ]; m)oświadczenie potwierdzające zatrudnianie Pełnomocnika ds. ochrony informacji niejawnych oraz jego przeszkolenie przez Służby Ochrony Państwa [wg wzoru, stanowiącego załącznik nr 5 do niniejszej SIWZ]; n)oświadczenie o posiadaniu jednolitego umundurowania, osobistych środków opatrunkowych oraz wyposażenia zgodnie z Ustawą z dnia 22.08.1997 r. (Dz.U.2005.145.1221) o ochronie mienia i osób dla wszystkich pracowników przewidzianych do realizacji zamówienia [wg wzoru, stanowiącego załącznik nr 5 do niniejszej SIWZ]; o)oświadczenia o zobowiązaniu się zachowania tajemnicy służbowej, z którą Wykonawca zapoznał się w trakcie prowadzonego postępowania [wg wzoru, stanowiącego załącznik nr 6 do niniejszej SIWZ]; p)oświadczenie o posiadaniu grupy interwencyjnej [wg wzoru, stanowiącego załącznik nr 7 do niniejszej SIWZ]; q)oświadczenie o wyrażeniu zgody na realizację usług ochronnych dla KPW Świnoujście po ogłoszeniu mobilizacji, wprowadzeniu stanu wojennego lub w czasie wojny [wg wzoru, stanowiącego załącznik nr 9 do niniejszej SIWZ]; r)pozwolenie na używanie radiowych urządzeń nadawczych lub nadawczo odbiorczych pracujących w sieci typu monitorowania systemów alarmowych wydane przez uprawniony podmiot, obejmujące swym zasięgiem rejon m. Kołobrzeg wyszczególnione w warunkach wykorzystania częstotliwości; s)pozwolenie na używanie radiowych urządzeń nadawczych lub nadawczo odbiorczych pracujących w służbie radiokomunikacyjnej ruchomej lądowej typu dyspozytorskiego wydane przez uprawniony podmiot, obejmujące swym zasięgiem rejon m. Kołobrzeg, wyszczególnione w warunkach wykorzystania częstotliwości; t)oświadczenie o posiadaniu własnego centrum monitorowania sygnałów alarmowych; u)oświadczenie o wyborze systemu ochrony (system 12/24-godzinny), [wg wzoru, stanowiącego załącznik nr 10 do niniejszej SIWZ]..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kpws.mw.mil.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: KOMENDA PORTU WOJENNEGO W ŚWINOUJŚCIU 72-600 Świnoujście, ul. Steyera 28.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.12.2009 godzina 11:30, miejsce: siedziba Zamawiającego bud. Nr 34 sztab, pok. 206 piętro II.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: W związku ze specyfiką funkcjonowania zamawiającego i wymogami bezpieczeństwa czas, jaki Wykonawca musi poświęcić od momentu wypisania przepustki na Biurze Przepustek do miejsca złożenia oferty wynosi nie mniej niż 30 min. Jednocześnie Zamawiający informuje, że Biuro Przepustek nie jest miejscem składania ofert..

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.