eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Luboń › Usługa wszczepiania elektronicznych identyfikatorów przez lekarzy weterynarii psom od właścicieli zamieszkałych na obszarze administracyjnym Miasta Luboń w roku 2013

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-10-02

Luboń: Usługa wszczepiania elektronicznych identyfikatorów przez lekarzy weterynarii psom od właścicieli zamieszkałych na obszarze administracyjnym Miasta Luboń w roku 2013
Numer ogłoszenia: 400008 - 2013; data zamieszczenia: 02.10.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Luboń , pl. E. Bojanowskiego 2, 62-030 Luboń, woj. wielkopolskie, tel. 61 813 00 11, faks 61 813 00 97.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.lubon.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa wszczepiania elektronicznych identyfikatorów przez lekarzy weterynarii psom od właścicieli zamieszkałych na obszarze administracyjnym Miasta Luboń w roku 2013.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: usługa polegającą na trwałym elektronicznym oznakowaniu psów, których właściciele mieszkają na terenie Miasta Lubonia. Usługa ma być wykonywana tyle razy ile psów należących do mieszkańców Lubonia zostanie zgłoszonych do miejsca wykonywania usługi w czasie trwania Umowy lecz nie więcej niż 3000 razy ( czyli 3000 identyfikatorów ). Każdorazowo Usługa składa się z szeregu czynności opisanych poniżej. Wykonywanie Usługi będzie miało miejsce w gabinecie weterynaryjnym lub lecznicy którą dysponuje Wykonawca na terenie Miasta Lubonia. Lecznica lub gabinet weterynaryjny powinien być dostępny dla właścicieli psów co najmniej przez 5 dni w tygodniu. Wszczepienie elektronicznych identyfikatorów psom zostanie wykonane przez lekarzy weterynarii. Usługi będą wykonywane zwierzętom posiadającym aktualne szczepienie przeciw wściekliźnie i tylko w przypadkach wypełnienia przez właściciela psa formularza zgłoszeniowego Bazy Danych SAFE-ANIMAL. Formularz uprawnia do rejestracji w Międzynarodowej Bazie Danych SAFE-ANIMAL i EUROPETNET w Brukseli. Wypełnienie ww. formularza jest równoznaczne ze zgodą właściciela psa na wykonanie zabiegu elektronicznego oznakowania psa przez lekarza weterynarii o czym lekarz weterynarii poinformuje właściciela psa. Szczegółowy opis realizacji Usługi: a) sprawdzenie przez lekarza weterynarii przed dokonaniem zabiegu wszczepienia elektronicznego identyfikatora czy pies jest już oznakowany; b) wykonanie usług polegających na podskórnej iniekcji mikroprocesorów psom, we wskazanej przez Wykonawcę lokalizacji w gabinetach weterynaryjnych przez lekarzy weterynarii, którzy będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, spełniających wymogi do wykonywania zawodu lekarza weterynarii zgodnie z ustawą z dnia 21 grudnia 1990 roku o zawodzie lekarza weterynarii i izbach lekarsko - weterynaryjnych w siedzibie gabinetu weterynaryjnego położonego na terenie Miasta Luboń; c) sprawdzenie czy wszczepiony identyfikator jest sprawny; d) wklejenie kodu kreskowego do formularza zgłoszeniowego Bazy Danych SAFE-ANIMAL; e) wpisanie danych z wypełnionego przez właściciela psa formularza zgłoszeniowego do Bazy Danych SAFE-ANIMAL, ewentualne dokonywanie adnotacji w książeczce zdrowia psa o jego oznakowaniu (wklejenie 1 egzemplarza kodu) oraz przekazywanie właścicielom zwierząt pozostałych naklejek z kodem kreskowym; f) przyjmowanie od właścicieli zwierząt wypełnionych formularzy zgłoszeniowych Bazy Danych SAFE-ANIMAL i ich przekazywanie do Zamawiającego wraz z przedkładanymi fakturami (lekarz weterynarii otrzyma 3 formularze zgłoszeniowe - jeden egzemplarz dla właściciela psa, drugi dla Zamawiającego, a trzeci dla Wykonawcy). Przekazywanie formularzy Zamawiającemu będzie następować co miesiąc wraz z przedłożeniem faktury, g) udzielanie odpowiednich wyjaśnień dotyczących zabiegu właścicielom psów. h) Umieszczenie w miejscu wykonywania Usługi informacji, że jest na koszt Miasta Luboń. Usługa powinna być zrealizowana w całości w toku jednego spotkania z właścicielem danego psa. Wykonawca wszczepi maksymalnie 3000 elektronicznych identyfikatorów w trakcie trwania Umowy. Zamawiający zastrzega, że w toku wykonywanie Umowy ta ilość może być mniejsza. W takiej sytuacji Wykonawcy nie przysługują względem Zamawiającego żadne roszczenia o dodatkowe wynagrodzenie. Wykonawca w toku realizacji Umowy będzie przestrzegał przepisów związanych z ochroną danych osobowych. Usługi będą świadczone od dnia podpisania umowy do dnia 31.12.2013 roku. Z uwagi na niezależny od zamawiającego charakter usługi, zamawiający nie gwarantuje Wykonawcom, iż wskazana powyżej maksymalna wielkość zostanie osiągnięta. W takiej sytuacji Wykonawcom nie przysługują żadne roszczenia do Zamawiającego, w szczególności w o wypłatę wynagrodzenia z tytułu założonej wielkości. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia oraz wielkości i zakresu zamówienia zawarte w Załączniku nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ)..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiajacy przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, stanowiących nie wiecej niż 10% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.20.00.00 - Usługi weterynaryjne .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga zabezpieczenia oferty wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, iż wykonawca spełnia warunek, jeżeli przedłoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z art. 22 ustawy o PZP. Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą > spełnia - nie spełnia < w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach, o których mowa w Sekcji III OGŁOSZENIA O ZAMÓWIENIU

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, iż wykonawca spełnia warunek, jeżeli przedłoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z art. 22 ustawy o PZP. Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą > spełnia - nie spełnia < w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach, o których mowa w Sekcji III OGŁOSZENIA O ZAMÓWIENIU

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, iż wykonawca spełnia warunek, jeżeli posiada niezbędny sprzęt do realizacji zamówienia tzn. Lecznica lub Gabinet weterynaryjny umożliwiający wykonywanie zabiegu oraz czytnik elektronicznych identyfikatorów, (zgodnie z pkt. 3 do Załącznika nr 1 do SIWZ)

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, iż wykonawca spełnia warunek, jeżeli dysponuje lub będzie dysponować co najmniej 1 osobą, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadającą uprawnienia do wykonania zawodu lekarza weterynarii zgodnie z ustawą z dnia 21 grudnia 1990 roku o zawodzie lekarza weterynarii i izbach lekarsko - weterynaryjnych.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, iż wykonawca spełnia warunek, jeżeli przedłoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z art. 22 ustawy o PZP. Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą > spełnia - nie spełnia < w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach, o których mowa w Sekcji III OGŁOSZENIA O ZAMÓWIENIU

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający na podstawie art. 144 Prawa zamówień publicznych dopuści zmianę umowy tylko w sytuacjach wskazanych niżej: a) z powodu uzasadnionych zmian w zakresie sposobu wykonania przedmiotu zamówienia proponowanego przez zamawiającego lub wykonawcę, jeżeli te zmiany są korzystne dla zamawiającego i obiektywnie uzasadnione b) z powodu okoliczności siły wyższej, np. wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć, w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożącego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach c) z powodu działań osób trzecich bądź wadliwości przedmiotów dostarczanych przez Zamawiającego a niezbędnych do realizacji Umowy tj. mikroprocesorów oraz formularzy. d) z powodu zmian w ustawodawstwie w tym w szczególności zmianie w podatku VAT.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.lubon.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miasto Luboń/Urząd Miasta Luboń/ Plac Edmunda Bojanowskiego 2 62-030 Luboń pok. 115.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.10.2013 godzina 09:55, miejsce: Miasto Luboń/Urząd Miasta Luboń/ Plac Edmunda Bojanowskiego 2 62-030 Luboń Kancelaria w holu.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.