eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Dostawa sprzętu komputerowego dla jednostek organizacyjnych Politechniki Krakowskiej

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-10-02

Kraków: Dostawa sprzętu komputerowego dla jednostek organizacyjnych Politechniki Krakowskiej
Numer ogłoszenia: 399824 - 2013; data zamieszczenia: 02.10.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Politechnika Krakowska im. Tadeusza Kościuszki Dział Zamówień Publicznych , ul. Warszawska 24, 31-155 Kraków, woj. małopolskie, tel. 12 628 26 56; 628 22 20, faks 12 6282072.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pk.edu.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu komputerowego dla jednostek organizacyjnych Politechniki Krakowskiej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie częściowe nr 1: Laptop1 szt.,ultrabook 1szt.Zadanie częściowe nr 2: Ultrabook, 2 szt.;Zadanie częściowe nr 3:Laptop, 1szt.;Zadanie częściowe nr 4:notebook 1 szt.;Zadanie częściowe nr 5:tablet 1szt.,Zadanie częściowe nr 6:dyski twarde 2 szt.;Zadanie częściowe nr 7:Komputer stacjonarny - 2 szt.; Zadanie częściowe nr 8:Ultrabook, 1szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera SIWZ. Warunki realizacji przedmiotu zamówienia zawiera również projekt umowy.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00-6, 30.21.10.00-1, 30.21.32.00-7, 30.23.40.00-8.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 8.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga specjalnych uprawnień.Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia z art.22 ust.1 na zasadzie spełnia/nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje szczegółowego warunku w tym zakresie.Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia z art.22 ust.1 na zasadzie spełnia/nie spełnia

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje szczegółowego warunku w tym zakresie.Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia z art.22 ust.1 na zasadzie spełnia/nie spełnia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje szczegółowego warunku w tym zakresie.Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia z art.22 ust.1 na zasadzie spełnia/nie spełnia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia z art.22 ust.1 na zasadzie spełnia/nie spełnia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    specyfikacja techniczna oferowanego sprzętu zawierająca: -typ ,model, producenta oferowanego sprzętu -parametry techniczne oferowanego sprzętu w tym dla sprzętu określonego w zadaniu częściowym nr 4 specyfikacja winna zawierać również wyniki testów wydajności oferowanych podzespołów Specyfikacja techniczna winna być sporządzona dla każdego zadania częściowego na które składana jest oferta, co pozwoli Zamawiającemu na ocenę zgodności oferowanego sprzętu objętego niniejszym zamówieniem z wymaganiami SIWZ.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

kalkulacja ceny zadania częściowego- załącznik nr 2 do SIWZ (dla zadania nr 1, 2, 6, 7), formularz oferty- załącznik nr 1 do SIWZ, Opcjonalnie, jeśli występuje pełnomocnik - pełnomocnictwo (w oryginale lub notarialnie potwierdzonej kopii) dla osoby reprezentującej w niniejszym postępowaniu Wykonawcę lub pełnomocnictwo dla osoby lub podmiotu reprezentującego kilku Wykonawców składających ofertę wspólną

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zakazuje się zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, za wyjątkiem zmiany modelu/rodzaju zaoferowanego urządzenia w przypadku obiektywnej niemożności dostarczenia sprzętu w szczególności zakończenia produkcji, niedostępności na rynku. Wykonawca może zastąpić go modelem o co najmniej takich samych lub wyższych parametrach technicznych w cenie nie wyższej niż wskazanej w ofercie. Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają dla swej ważności formy pisemnej pod rygorem nieważności.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pk.edu.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie Zamawiającego przy ul. Warszawskiej 24 w Krakowie, bud. W-9 pokój nr: 110.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.10.2013 godzina 12:30, miejsce: w siedzibie Zamawiającego przy ul. Warszawskiej 24 w Krakowie, bud. W-9 pokój nr: 110.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zadanie częściowe nr 1 relizowane jest na potrzeby projektu pn. Zwiększenie liczby absolwentów na kierunku INFORMATYKA PK poprzez uatrakcyjnienie procesu dydaktycznego i program stypendialny jest współfinansowane jest ze środków UE w ramach EFS UDA-POKL 04.010.02-00-107/10-00. Termin realizacji:a)14 dni od daty udzielenia zamówienia dot. zad. nr 1,2,3,4,5,6,8 b)14 dni licząc od daty otrzymania przez wykonawcę zezwolenia organu nadzorującego na zastosowanie 0% stawki podatku VAT dotyczy zadania nr 7. Zamawiający zgodnie z ustawą z dnia 1103.2004 r. o podatku od towarów i usług (Dz. U. 2011 Nr 177 poz. 1054 z późn. zm.) wystąpi do właściwego organu nadzoru o zaświadczenie będące podstawą do zastosowania 0% stawki podatku VAT - dot. sprzętu wyszczególnionego w zad. nr 7. W przypadku uzyskania zgody, o której mowa ceną, którą Zamawiajacy zapłaci na rzecz Wykonawcy za wykonanie przedmiotu niniejszej umowy będzie cena netto powiększona o 0% stawki podatku VAT.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Komputery przenośne do budowy mobilnego stanowiska PLC (laptop ultrabook) dla Instytutu E-7.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: laptop1 szt. ultrabook 1szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera SIWZ. Warunki realizacji przedmiotu zamówienia zawiera również projekt umowy.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa komputerów typu ultrabook dla Instytutu E-7.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest:Ultrabook, 2 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera SIWZ. Warunki realizacji przedmiotu zamówienia zawiera również projekt umowy.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa komputera typu laptop dla Instytutu E-2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest:Laptop, 1szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera SIWZ. Warunki realizacji przedmiotu zamówienia zawiera również projekt umowy.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawa komputera typu notebook dla Instytutu L-5.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: notebook 1 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera SIWZ. Warunki realizacji przedmiotu zamówienia zawiera również projekt umowy.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Dostawa tableta do Centrum Sportu i Rekreacji.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: tablet 1szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera SIWZ. Warunki realizacji przedmiotu zamówienia zawiera również projekt umowy.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.32.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Dostawa dysków twardych dla Instytutu M-1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest:dyski twarde 2 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera SIWZ. Warunki realizacji przedmiotu zamówienia zawiera również projekt umowy.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.40.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Dostawa komputerów dla Instytutu Ś-1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Komputer stacjonarny - 2 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera SIWZ. Warunki realizacji przedmiotu zamówienia zawiera również projekt umowy.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.10.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Dostawa komputera typu notebook (ultrabook) z możliwością przekształcenia w tablet do Sekretariatu Kanclerza.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Ultrabook, 1szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera SIWZ. Warunki realizacji przedmiotu zamówienia zawiera również projekt umowy.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.