eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdańsk › przebudowa pomieszczeń na potrzeby Sądu Rejonowego w Malborku



Ogłoszenie z dnia 2006-08-04

POZYCJA 39935

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Gdańsk: przebudowa pomieszczeń na potrzeby Sądu Rejonowego w Malborku Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Sąd Okręgowy w Gdańsku, do kontaktów: inż. Małgorzata Załęska-Sroka lub inż. Piotr Bogdański, ul. Nowe Ogrody 30/34, 80-803 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 059 3213120, fax 058 3213122, e-mail: inwestycje@gdansk.so.gov.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): http://www.gdansk.so.gov.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Podmiot prawa publicznego; Porządek i bezpieczeństwo publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: przebudowa pomieszczeń na potrzeby Sądu Rejonowego w Malborku. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Malbork, ul. 17 Marca 3. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przebudowa pomieszczeń piwnicznych oraz sutereny i parteru budynku przy ul. 17 Marca 3 na potrzeby Sądu Rejonowego w Malborku 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Opisy ewentualnie fotografie wykonanych prac 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: powyżej 60 000 euro 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 30.09.2008

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: W przypadku zaproszenia do złożenia oferty, Zamawiający żądać będzie od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości 54.000 zł, które należy wnieść w terminie do składania ofert. Decyduje data wpływu środków na rachunek Zamawiającego nr 21 1020 1811 0000 0202 0020 8355 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: W przetargu mogą uczestniczyć wykonawcy spełniający następujące warunki: 1. Warunki określone w art.22 ust.1 ustawy; 2. Udokumentują wykonanie, co najmniej jednej roboty, w zakresie podobnym do przedmiotu zamówienia, w czynnych zabytkowych obiektach użyteczności publicznej wpisanych do rejestru zabytków lub znajdujących się w strefie ochrony konserwatorskiej na podstawie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego; przy czym w przeciągu jednego roku wartość tych prac winna wynosić razem 500 000 zł; wraz z załączonym opisem ewentualnie fotografiami wykonanych prac. UWAGA: Zakres podobny do przedmiotu zamówienia - oznacza wykonanie w okresie 5 ostatnich lat przynajmniej jednej roboty, która w zakresie zamówienia zawiera jednocześnie wszystkie branże występujące w tym zamówieniu tj. budowlano-malarską, elektryczną, sanitarną, teletechniczną, izolacyjną. 3. Dysponują minimum: 3 szt. pomp iniekcyjnych, 5 szt. osuszaczy mikrofalowych, 5 szt. grzałek iniekcyjnych. 4. Dysponują, co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności konstrukcyjno-budowlanej będącą członkiem branżowej izby, która przejmie obowiązki kierownika budowy (robót). 5. Dysponują, co najmniej jedną osobą posiadającą certyfikat na wykonywanie robót izolacyjnych w systemie Remmers lub Schomburg. 6. Dysponują, co najmniej jedną osobą posiadającą certyfikat do obsługi urządzeń mikrofalowych. 7. Posiadają środki finansowe lub/i zdolność kredytową na łączną kwotę 500 000 zł. 8. Ubezpieczą się na sumę nie niższą niż 1 000 000 zł i w dniu podpisania umowy okażą Zamawiającemu polisę lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na w/w sumę na okres trwania umowy. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych dokumentów. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Warunek 1 - Ocena spełnienia warunków: spełnia/nie spełnia. Warunek 2 - Warunek oceniany będzie w skali 1-10 pkt. Ocena dokonywana będzie na podstawie wykazu wykonanych robót budowlanych. Wykonawca, który wykaże się największą ilością wykonanych robót w zakresie podobnym do przedmiotu zamówienia, w czynnych zabytkowych obiektach użyteczności publicznej otrzyma 10 pkt., pozostali wykonawcy odpowiednio mniej. W przypadku wykazania wykonanych robót w ilości 1, 3-5 lub powyżej 5 otrzyma odpowied-nio 1, 5 lub 10 punktów. Warunek 3 - Warunek oceniany będzie w skali 1-10 pkt. Ocena dokonywana będzie na podstawie wykazu niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje Wykonawca. Wykonawca, który wykaże się największą ilością urządzeń niezbędnych do wykonania zamówienia, otrzyma 10 pkt., pozostali wykonawcy odpowiednio mniej. W przypadku wykazania urządzeń - Pompy iniekcyjne w ilości 3, 4-5 lub powyżej 5 otrzyma odpowiednio 1, 2 lub 4 punkty. W przypadku wykazania urządzeń - Osuszacze mikrofalowe w ilości 5-10, 10-18 lub powyżej 18 otrzyma odpowiednio 1, 2 lub 3 punkty. W przypadku wykazania urządzeń - Grzałki iniekcyjne w ilości 5, 6-12 lub powyżej 12 otrzyma odpowiednio 1, 2 lub 3 punkty. Warunek od 4 do 8 - Ocena spełnienia warunków: spełnia/nie spełnia. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 uPzp zamawiający żąda następujących dokumentów: 1.1. Wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne zwany dalej \wnioskiem\. 1.2. Oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych art.22 ust. 1 ustawy. 1.3. Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 1.4. Aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 1.5. Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 1.6. Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 2. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda następujących dokumentów: 2.1. Wykazu wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z opisami ewentualnie fotografiami wykonanych prac oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. UWAGA: W rubrykach załącznika należy zamieścić aktualne dane umożliwiające potwierdzenie podanych in formacji. 2.2. Wykazu niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca.UWAGA: W przypadku nie posiadania na własność niezbędnych urządzeń należy załączyć oświadczenie właściciela sprzętu, wystawione na Wykonawcę, gwarantujące wynajem niezbędnych urządzeń w terminie wykonywania przedmiotu zamówienia. 2.3. Wykazu osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. 2.4. Dokumentów stwierdzających, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2.5. Certyfikatu uprawnień na wykonywanie robót izolacyjnych w systemie Remmers lub Schomburg osoby przewidzianej do ich wykonania. 2.6. Certyfikatu uprawnień do obsługi urządzeń mikrofalowych osoby przewidzianej do ich obsługi. 3. W celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, zamawiający żąda następujących dokumentów: 3.1. Informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępo-waniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 3.2. Polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na sumę nie niższą niż 1 000 000 zł na okres trwania umowy. 4. W przypadku składania wniosku przez wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, wykonawca może zastosować się do uregulowania §2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz.605 z dnia 24 maja 2006 r.) 5. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy, w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu w przypadku składania wspólnego wniosku przez kilku Wykonawców (konsorcja, spółki cywilne): 5.1. Oświadczenie wskazane w pkt. 1.2 składane jest wspólnie przez Wykonawców. 5.2. Każdy z Wykonawców składa oddzielnie dokumenty wskazane w pkt. od 1.3 do 1.6. 5.3. Dokumenty pozostałe wskazane w pkt. od 1 do 4 mogą zostać złożone przez jednego z Wykonawców albo wspólnie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 5 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.08.2006 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert:

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: Sposób przygotowanie wniosku o dopuszczenie do postępowania: 1. Wniosek składa się, pod rygorem nieważności, w formie pisemnej. Zamawiający nie wyraża zgody na składanie wniosku w postaci elektronicznej. 2. Wykonawca może złożyć tylko jeden wniosek. 3. Wniosek oraz wszystkie wymagane załączniki winny być podpisane przez osobę/y uprawnioną/e zgodnie z przedstawionym aktem rejestracyjnym do reprezentowania Wykonawcy i składania oświadczeń woli w jego imieniu. 4. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia składają wniosek podpisany przez pełnomocnika (lidera) ustanowionego do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (art.23 ust.2 uPzp). 5. Pełnomocnictwa do podpisania wniosku winny być załączone, o ile nie wynikają z innych dokumentów załączonych do wniosku. 6. Dokumenty są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 7. Wykonawca winien złożyć wniosek Zamawiającemu w zamkniętym opakowaniu opisanym na zewnętrznej stronie w następujący sposób:\Wniosek o dopuszczenie do udziału w przetargu ograniczonym na przebudowę SR w Malborku\. Ponadto na zewnętrznej stronie opakowania należy podać z nazwę Wykonawcy, dokładny adres wraz z numerami telefonów i faksu, a także liczbą stron (należy określić, ile stron znajduje się w opakowaniu). 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 28.07.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.