eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › Windykacja należności pochodzących z tytułu nałożonych opłat dodatkowych za jazdę bez ważnego biletu środkami komunikacji miejskiej KZK GOP

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-10-02

Katowice: Windykacja należności pochodzących z tytułu nałożonych opłat dodatkowych za jazdę bez ważnego biletu środkami komunikacji miejskiej KZK GOP
Numer ogłoszenia: 399316 - 2013; data zamieszczenia: 02.10.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 350776 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Komunikacyjny Związek Komunalny Górnośląskiego Okręgu Przemysłowego, ul. Barbary 21a, 40-053 Katowice, woj. śląskie, tel. 0-32 7438401, 7438501, faks 0-32 2519745.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: związek międzygminny.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Windykacja należności pochodzących z tytułu nałożonych opłat dodatkowych za jazdę bez ważnego biletu środkami komunikacji miejskiej KZK GOP.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest windykacja należności pochodzących z tytułu nałożonych opłat dodatkowych za jazdę bez ważnego biletu środkami komunikacji miejskiej KZK GOP poprzez wykonanie - na warunkach określonych postanowieniami umowy usługi polegającej na prowadzeniu czynności przewidzianych przepisami prawa zmierzających do uzyskania zapłaty tych należności od dłużników Zamawiającego na drodze pozasądowej. Czynności windykacyjne mogą być prowadzone jedynie wobec osób fizycznych - dłużników wskazanych przez Zamawiającego, wyłącznie do wysokości odpowiadającej kwocie należności przysługującej KZK GOP. Udostępnianie Wykonawcy danych osobowych dłużników odbywać się będzie w sposób zgodny z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (t. j. Dz. U. z 2002 r., Nr 101 poz. 926 z późn. zm.) i służyć jedynie wykonaniu czynności będących przedmiotem niniejszego zamówienia.
Zamawiający przez okres 5 miesięcy od daty zawarcia umowy będzie przekazywał Wykonawcy listę dłużników wraz z kwotą niezapłaconych należności do zwindykowania, przy czym:
- pierwsza lista, zawierająca nie więcej niż 40.000 opłat dodatkowych wraz z wykazem wierzytelności zostanie przekazana Wykonawcy w terminie 21 dni od dnia podpisania umowy,
- kolejne listy, każda zawierająca nie więcej niż 40.000 opłat dodatkowych wraz z wykazem wierzytelności będą sukcesywnie przekazywane w kolejnych 4 miesiącach do 5-go dnia każdego miesiąca.
Zamawiający przekaże Wykonawcy w okresie 5 miesięcy od daty podpisania umowy do zwindykowania nie więcej niż 200.000 opłat dodatkowych wystawionych za przejazd bez ważnego biletu.
Zamawiający wymaga aby przedmiot zamówienia był realizowany zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 29 kwietnia 2004 r. w sprawie dokumentacji przetwarzania danych osobowych oraz warunków technicznych i organizacyjnych, jakim powinny odpowiadać urządzenia i systemy informatyczne służące do przetwarzania danych osobowych (Dz. U. z 2004 r. Nr 100, poz. 1024), tj. przy zastosowaniu:
1) posiadanej przez Wykonawcę opracowanej procedury przechowywania i opracowywania danych osobowych oraz zabezpieczenia serwera.
2) prowadzonej przez Wykonawcę korespondencji z dłużnikami, zawierającej informację o źródle długu, prowadzonej procedurze windykacyjnej oraz nie zawierającej informacji niezgodnych z prawem. Prowadzona przez Wykonawcę korespondencja z dłużnikami powinna być stosownie chroniona.
3) prowadzonej przez Wykonawcę ewidencji osób upoważnionych do przetwarzania danych osobowych.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.94.00.00 - Usługi agencji ściągających należności .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.09.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • INTRUM JUSTITIA Sp. z o.o., ul. Domaniewska 41, 02-672 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 364800,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 421545,60

  • Oferta z najniższą ceną: 421545,60 / Oferta z najwyższą ceną: 512880,48

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.