Ogłoszenie z dnia 2006-08-04
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Rzeszów: wymiana stolarki okiennej na nową PCV w budynku przy ulicy Targowej 1 w Rzeszowie Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Podkarpackie Biuro Geodezji i Terenów Rolnych w Rzeszowie, do kontaktów: Jan Koniuch, Kazimierz Siłka, ul. Targowa 1, 35-959 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 017 8627471, fax 017 8533539, e-mail: PBGITR@Geodezja.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.pbgitr.e-zet.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Ogólne usługi publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wymiana stolarki okiennej na nową PCV w budynku przy ulicy Targowej 1 w Rzeszowie. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: usługi, kategoria usług: nr 45. Główne miejsce świadczenia usług: Podkarpackie Biuro Geodezji i Terenów Rolnych w Rzeszowie ul. Targowa 1, 35-959 Rzeszów. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Wymiana 12 okien na korytarzach X, IX, VIII, VII, V, IV pietra, oraz 10 sztuk okien na parterze. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Wypełniony druk oferty z podaniem parametrów technicznych, oświadczenie dołączone do specyfikacji. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.42.11.25 - Instalowanie okien z tworzyw sztucznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.11.32 - Instalowanie okien 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Wykonanie i zainstalowanie 22 szt. okien. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 27.09.2006
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: bez wadium 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy są prawnieni do występowania wobrocie prawnym, spełniają warunki z art.22 Pzp, nie mogą być wykluczeni na podstawie art.24. Pzp, nie zalegają z uiszczeniem podatków , opłat i składekna ubezpieczenie zdrowotne i społeczne ,są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zgodnie z formułą spełnie-nia spełnia warunków udziału w postepowaniu. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dookument potwierdzający spełninie warunków podanych w art.22 i 24 ustawy prawo zamówień publicznych stanowiących załaćznik Nr 1 do SIWZ.Pełnomocnictwo lub upowaznienie do podpisania oferty (np.KRS-o ile prawo do podpisania oferty nie wyniknie z innych dokumentów złożonych z ofertą.
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pbgitr.e-zet.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: Zamawiający zobowiązuje się zapłacić za wykonanie przedmiotu umowy przelewem na rachunek bankowy Wykonawcy w terminie 14-tu dni od otrzymania faktury VAT. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.08.2006 godzina 09:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: 27.09.2006 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 09.08.2006, godzina 10:00, Podkarpackie Biuro Geodezji i Terenów Rolnych w Rzeszowie ul.Targowa 1, 35-959 Rzeszów, pok. 704.
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 28.07.2006.
INNE PRZETARGI Z RZESZOWA
- Wykonanie robót remontowych obiektów budowlanych administrowanych przez GDDKiA Oddział w Rzeszowie w ramach asortymentu Remonty Zapleczy Technicznych w 2024 roku z podziałem na części.
- Remont odcinków dróg powiatowych w miejscowości Dynów.
- Dostawa foteli obrotowych na potrzeby pracowników PUW w Rzeszowie, w tym Delegatur oraz krzeseł konferencyjnych
- Wymiana stolarki okiennej wraz z roletami w budynku "A" Szkoły Podstawowej nr 5 w Rzeszowie
- Sukcesywna dostawa odczynników chemicznych i materiałów mikrobiologicznych dla Wojewódzkiej Stacji Sanitarno- Epidemiologicznej w Rzeszowie II procedura
- Dostawa sprzętu laboratoryjnego dla Wojewódzkiej Stacji Sanitarno- Epidemiologicznej w Rzeszowie- II procedura
więcej: przetargi w Rzeszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Termomodernizacja w zakresie wymiany dwóch okien typu porte fenetre w Pałacu" w Jabłonnie
- Wykonanie prac remontowo - budowlanych w budynkach administrowanych przez Zakład Usług Komunalnych w Błoniu.
- Poprawa efektywności energetycznej i modernizacja infrastruktury kulturalnej w budynkach Gminy Rawicz" (część 3, 4 i 5)
- Wymiana stolarki okiennej wraz z roletami w budynku "A" Szkoły Podstawowej nr 5 w Rzeszowie
- Modernizacja pokrycia dachowego na budynku Ośrodka Psychoedukacji, Profilaktyki Uzależnień i Pomocy Rodzinie na ul. Chełmińskiej
- Wymiana istniejących wyeksploatowanych okien skrzynkowych na nowe zespolone o wymaganym współczynniku przenikania ciepła UW w Pawilonie nr XII - oddział psychiatryczny dla dzieci i młodzieży.
więcej: Instalowanie okien »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.