eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łososina Dolna › udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wys. 500.000,00 zl ( pięćset tysięcy złotych) na finansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2006-08-04

POZYCJA 39922

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Łososina Dolna: udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wys. 500.000,00 zl ( pięćset tysięcy złotych) na finansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Gmina Łososina Dolna, do kontaktów: Zofia Prusak - Skarbnik Gminy Maria Kosecka - Z-ca Skarbnika, 33-314 Łososina Dolna, woj. małopolskie, tel. 018 4448002, fax 018 4448002, e-mail: ug.lososina@vp.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.ug.lososina.iap.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): www.ug.lososina.iap.pl Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: Urząd Gminy w Łososinie Dolnej 33-314 Łososina Dolna pok nr 26 /Dziennik podawczy /, Janina Pierzchała, Łososina Dolna, 33-314 Łososina Dolna, woj. Małopolskie, tel. 018 4448002, fax 018 4448002, e-mail: ug.lososina @vp.pl, www.ug.lososina.iap.pl. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Ogólne usługi publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wys. 500.000,00 zl ( pięćset tysięcy złotych) na finansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: usługi, kategoria usług: nr 66. Główne miejsce świadczenia usług: Urząd Gminy w Łososinie Dolnej. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wys. 500 000,00 zł na finasowanie planowanego deficytu budżetu Gminy 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: a) oferta musi być ważna. Wymóg ten zostanie oceniony na podstawie wszystkich dokumentów składających się na ofertę. Treść ta zostanie odniesiona do obowiązującego prawa. b) oferta zostanie zożona zgodnie z postanowieniami SIWZ. Wymog ten zostanie oceniony na podstawie treści dokumentow składających się na ofertę. Wymóg jest spełniony , gdy pomiędzy treścią dokumentów a postanowieniami SIWZ zachodzi zgodność. Oferta musi być kompletna i podpisana przez prawnie umocowane osoby. c) Wykonawca nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 ust.1 i 2 oraz spełnia warunki określne w art.22 ustawy Prawo zamowień publicznych. d) wykonawca posiada zezwolenie Komisji Nadzoru Bankowego na prowadzenie działalności bankowej w zakresie objętym zamówieniem. Dokumenty skaładające się na ofertę Wykonawca zalącza do oferty następujące dokumenty: 1. oświadczenie o prawie ubiegania się o zamowienie publiczne na formularzu stanowiącym załącznik nr 2 do niniejszej specyfikacji 2. dokument rejestracji firmy z określeniem przedmiotu działalności , wielkości kapitału oraz wskazaniem osób uprawnionych do reprezentowania Wykonawcy ( dokument nie starszy niż sprzed sześciu miesięcy). 3.oświadczenie na formularzu stanowiącym załacznik nr 3 do niniejszej specyfikacji 4. Zaświadczenie z właściwego organu podatkowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych, że wykonawca nie zalega z płaceniem podatkow , opłat oraz składek na ubezpieczenie społeczne ( wystawione nie wcześniej niż trzy miesiące przed ogłoszeniem przetargu w Biuletynie Zamwień Publicznych ) lub uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłozenie na raty zaległych płatności 5. aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.17 ust.1 pkt.5 uozp. wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. 6. odpis zezwolenia Komisji Nadzoru Bankowego na prowadzenie działalności bankowej w zakresie objętym zamówieniem lub oświadczenie o jego posiadniu. 7. projekt przyszłej Umowy 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 66.13.00.00 - Usługi udzielania kredytu3 Kod CPV wg słownika 2008: 66.11.30.00 - (3) Usługi udzielania kredytu 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Kredyt długoterminowy w wysokości 500 000,00 zł 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Pożądany; data zakończenia: 30.11.2006

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: nie dotyczy 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O zamówienie może ubiegać się wykonawca , który spełnia następujące warunki: -posiada uprawnienia do wykonywania określnej działalnosci lub czynności , jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny , a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, - znają się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, - nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) Oferta musi być ważna. Wymóg ten zostanie oceniony na podstawie treści wszystkich dokumentów składających się na ofertę. Treść ta zostanie odniesiona do obowiązującego prawa. b) Oferta zostanie złożona zgodnie z postanowieniami SIWZ. Wymóg ten zostanie oceniony na podstawie tresci dokumentów składających się na ofertę. Wymóg ten jest spełniony, gdy pomiędzy treścią dokumentów a postanowieniami SIWZ zachodzi zgodność. Oferta musi być kompletna i podpisana przez prawnie umocowane osoby. c) Wykonawca nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 oraz spełnia warunki określone w art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych. d) Wykonawca posiada zezwolenie Komisji Nadzoru Bankowego na prowadzenie działalności bankowej w zakresie objętym zamówieniem. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca załącza do oferty następujące dokumenty: 1. oświadczenie prawne ubiegania się o zamówienie publiczne na formularzu stanowiącym załącznik nr 2 do niniejszej specyfikacji, 2. dokument rejestracji firmy z określeniem przedmiotu działalności, wielkości kapitału oraz wskazaniem osób uprawnionych do reprezentowania Wykonawcy (dokument nie starszy niż sprzed sześciu miesięcy), 3. oświadczenie na formularzu stanowiącym załącznik nr 3 do niniejszej specyfikacji, 4. zaświadczenie z właściwego organu podatkowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych, że wykonawca nie zalega z płaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie społeczne (wystawienie nie wcześniej niż trzy miesiące przed ogłoszeniem przetargu w Biuletynie Zamówień Publicznych) lub uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, 5. aktualną informację z Krajowego Rejestu Karnego w zakresie określonym w art. 17 ust. 1 pkt. 5 uozp., wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert, 6. odpis zezwolenia Komisji Nadzoru Bankowego na podstawie działalności bankowej w zakresie objętym zamówieniem lub oświadczenie o jego posiadaniu, 7. projekt przyszłej umowy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lososina.iap.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.08.2006 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 18.08.2006, godzina 10:30, Urząd Gminy w Łososinie Dolnej pokój nr 22.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 28.07.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.