eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dołhobyczów › Dostawa oleju napędowego do Gminnego Zakładu Usług Komunalnych w Dołhobyczowie w 2010 roku

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-11-19

Dołhobyczów: Dostawa oleju napędowego do Gminnego Zakładu Usług Komunalnych w Dołhobyczowie w 2010 roku
Numer ogłoszenia: 399220 - 2009; data zamieszczenia: 19.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gminny Zakład Usług Komunalnych w Dołhobyczowie , ul. Usługowa 5, 22-540 Dołhobyczów, woj. lubelskie, tel. 084 6532023, faks 084 6532023.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa oleju napędowego do Gminnego Zakładu Usług Komunalnych w Dołhobyczowie w 2010 roku.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są dostawy oleju napędowego w ilości 50 tys. litrów do Gminnego Zakładu Usług Komunalnych w sukcesywnych dostawach tj. około 4 000 litrów miesięcznie.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.13.41.00 - Olej napędowy .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się oferenci, którzy spełniają następujące warunki: a)posiadają uprawnienia do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymaganiami ustawowymi b)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień c)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonywania zamówienia d)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia e)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty bezwzględnie wymagane (brak jakiegokolwiek z poniższych dokumentów spowoduje wykluczenie oferenta): a)wypełniony i podpisany formularz ofertowy b)oryginał lub kserokopia poświadczona przez oferenta za zgodność z oryginałem aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencj działalności gospodarczej c)oświadczenie o spełnianiu warunków zawartych w pkt.4 SIWZ zgodnie z art. 22 ust.1 ustawy o zamówieniach publicznych (na druku formularza ofertowego) d)wykaz (informacja) niezbędnego do wykonania zamówienia sprzętu jakim dysponuje wykonawca. Dodatkowe uwagi: wszelkie oświdczenia i zawiadomienia składane przez oferentów wymagają formy pisemnej. Oświadczenia lub zawiadomienia przekazane za pomocą teleksu lub telefaksu mogą być złożone pod warunkiem potwierdzenia na piśmie w terminie składania dokumentów, określonym w niniejszej SIWZ. Kopie wymaganych dokumentów powinny być potwierdzone za zgodność z oryginałem..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dolhobyczow.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gminny Zakład Uslug Komunalnych w Dołhobyczowie ul. Usługowa 5, 22-540 Dołhobyczów.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.12.2009 godzina 11:30, miejsce: Gminny Zakład Usług Komunalnych w Dołhobyczowie ul. Usługowa 5, 22-540 Dołhobyczów.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.