eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łukta › Przebudowa drogi gminnej (modernizacja) nr 152012N na odcinku Łukta - Wynki - Worliny

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-11-19

Łukta: Przebudowa drogi gminnej (modernizacja) nr 152012N na odcinku Łukta - Wynki - Worliny
Numer ogłoszenia: 399090 - 2009; data zamieszczenia: 19.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Łukta , ul. Mazurska 2, 14-105 Łukta, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 6475070, faks 089 6475070.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lukta.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa drogi gminnej (modernizacja) nr 152012N na odcinku Łukta - Wynki - Worliny.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn.: Przebudowa drogi gminnej (modernizacja) nr 152012N na odcinku Łukta - Wynki - Worliny. 2. Projekt jest współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Warmia i Mazury na lata 2007 - 2013: Oś priorytetowa: 5 Infrastruktura transportowa regionalna i lokalna Działanie: 5.2 Infrastruktura transportowa służąca rozwojowi lokalnemu Poddziałanie: 5.2.1 Infrastruktura drogowa warunkująca rozwój lokalny 3. Przedmiot zamówienia obejmuje następujący zakres: 1. Przebudowa drogi gminnej do nawierzchni bitumicznej o długości 6,52 km, 2. Przebudowa skrzyżowania w miejscowości Wynki, 3. Budowa chodników w miejscowości Łukta i Wynki, 4. Usunięcie kolizji z sieciami telekomunikacyjnymi i elektroenergetycznymi, 5. Wykonanie pasa zieleni, 6. Wycinka drzew i zakrzaczeń, kolidujących z projektowaną drogą, 7. Obsługa geodezyjna, 8. Pomiar geodezyjny powykonawczy, 9. Tablica informacyjna (pamiątkowa) - 1 szt. 4. Szczegółowy zakres robót budowlanych określa: - projekt budowlany (zatwierdzony Decyzją nr 8/2008 z dnia 09.01.2008 r., znak BA.7351-495/2007/2008 oraz Decyzją nr 191/Zm/2009 z dnia 15.05.2009 r., znak BA.7351-195/2009) - załącznik nr 6 do SIWZ, - przedmiary robót - załącznik nr 7 do SIWZ, - specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych - załącznik nr 8 do SIWZ. 5. Wykonawca musi dokonać wizji miejsca realizacji robót i jego otoczenia w celu oszacowania na własną odpowiedzialność kosztów i ryzyka oraz uzyskania wszelkich danych, jakie mogą być niezbędne do przygotowania oferty i podpisania umowy. 6. Zamawiający dopuszcza możliwość powierzenia przez Wykonawcę części zamówienia podwykonawcom. Jednak podwykonawstwo nie może dotyczyć elementów podbudowy i nawierzchni drogi. Wykonawca zobowiązany jest wskazać w ofercie części zamówienia, których wykonanie powierzy podwykonawcom (załącznik nr 1, pkt 11). 7. Na zrealizowany przedmiot umowy wymagany jest 36 miesięczny okres gwarancji jakości, licząc od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego robót. 8. Wykonawca załącza do oferty szczegółowy harmonogram rzeczowo - finansowy, zawierający co najmniej następujące elementy: element zadania, termin realizacji tego elementu i wartość netto, zgodnie z projektem budowlanym, przedmiarami, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, opisem przedmiotu zamówienia i przeprowadzoną wizja lokalną na miejscu planowanej budowy, który będzie stanowił załącznik nr 1 do umowy. 9. Wykonawca załącza do oferty kosztorys ofertowy, który będzie stanowił załącznik nr 2 do umowy. 10. Nazwy i kody Wspólnego Słownika Zamówień: CPV 45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne CPV 45231600-1 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii komunikacyjnych CPV 45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych CPV 45232210-7 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii napowietrznych CPV 45232300-5 - Roboty budowlane i pomocnicze w zakresie linii telefonicznych i ciągów komunikacyjnych Wielkość zamówienia jest mniejsza niż 5 150 000 euro..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.10.00 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne 45.23.16.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii komunikacyjnych 45.23.14.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych 45.23.22.10 - Roboty budowlane zakresie budowy linii napowietrznych 45.23.23.00 - Roboty budowlane i pomocnicze w zakresie linii telefonicznych i ciągów komunikacyjnych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Wykonawca musi wnieść wadium w wysokości 120000,00 zł (słownie: sto dwadzieścia tysięcy złotych). Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: - Pieniądza, Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy: Warmiński Bank Spółdzielczy O/Łukta nr 27885710123001000001010003 (przy wnoszeniu wadium należy powołać się na znak sprawy podany przez Zamawiającego w ogłoszeniu o przetargu). Oferta jest skutecznie zabezpieczona wadium, jeśli pieniądze znajdą się na koncie Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. - Poręczeń bankowych lub poręczeń spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - Gwarancji bankowych, - Gwarancji ubezpieczeniowych, - Poręczeń udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b, ust. 5, pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zmianami). Zwrot Wadium 1. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, jeżeli: 1) upłynął termin związania ofertą; 2) zawarto umowę w sprawie zamówienia publicznego i wniesiono zabezpieczenie należytego wykonania tej umowy; 3) zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia, a protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia. 2. Z zastrzeżeniem ust. 4a, zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy: 1) który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert; 2) który został wykluczony z postępowania; 3) którego oferta została odrzucona. 3. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawców, którym zwrócono wadium na podstawie ust. 2 pkt 2 i 3, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia protestu unieważniono czynność wykluczenia wykonawcy lub odrzucenia oferty. Wykonawcy wnoszą wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 4. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 4a. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udo-wodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 5. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Zgodnie z art. 22 ust. 1 Ustawy, o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania, zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy. 2. Szczegółowe warunki udziału w postępowaniu: 1) W zakresie warunku wskazanego w rozdziale V pkt 1 ppkt a) ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów, o których mowa w rozdziale VI pkt 1 ppkt 3). 2) W zakresie warunku wskazanego w rozdziale V pkt 1 ppkt b) posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Wykonawca musi wykazać, że: 2.1. doświadczenie: w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał z należytą starannością co najmniej 2 roboty budowlane, odpowiadające swoim rodzajem robocie budowlanej stanowiącej przedmiot zamówienia tj.: budowa dróg o nawierzchni bitumicznej lub modernizacja dróg do nawierzchni bitumicznej i wartością nie mniejszą niż 6 000 000,00 zł netto każda. Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie wypełnionego przez Wykonawcę załącznika nr 3 do SIWZ, o którym mowa w rozdziale VI pkt 1 ppkt 7). Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie. 2.2. potencjał kadrowy: wykonawca musi posiadać do wykonania zamówienia niezbędny potencjał kadrowy: a) Kierownik budowy - minimalne wymagania: - 4 lat stażu pracy zawodowej, w tym min. 2 lata jako kierownik budowy, - wykształcenie wyższe techniczne, - uprawnienia konstrukcyjno-budowlane bez ograniczeń, - osoba ta musi należeć do Izby Inżynierów Budownictwa. b) Kierownik robót drogowych - minimalne wymagania: - 4 lat stażu pracy zawodowej, w tym min. 2 lata jako kierownik robót w dziedzinie budownictwa o specjalności drogowej, - wykształcenie wyższe techniczne, - uprawnienia budowlane umożliwiające kierowanie robotami w specjalności drogowej lub konstrukcyjno-budowlane umożliwiające kierowanie robotami w specjalności drogowej, - osoba ta musi należeć do Izby Inżynierów Budownictwa. c) Kierownik robót elektroenergetycznych - minimalne wymagania: - 3 lata stażu pracy zawodowej, w tym min. 1 rok jako kierownik robót elektroenergetycznych, - wykształcenie wyższe lub średnie techniczne, - uprawnienia budowlane umożliwiające kierowanie robotami w specjalności sieci i instalacji elektroenergetycznych, - osoba ta musi należeć do Izby Inżynierów Budownictwa. d) Kierownik robót telekomunikacyjnych - minimalne wymagania: - 3 lata stażu pracy zawodowej, w tym min. 1 rok jako kierownik robót telekomunikacyjnych, - wykształcenie wyższe lub średnie techniczne, - uprawnienia budowlane umożliwiające kierowanie robotami w specjalności sieci i instalacji telekomunikacyjnych, - osoba ta musi należeć do Izby Inżynierów Budownictwa. Ocena spełniania warunku nastąpi na podstawie wypełnionego przez Wykonawcę załącznika nr 4 do SIWZ, o którym mowa w rozdziale VI pkt 1 ppkt 8). Zamawiający dopuszcza pełnienie roli kierownika budowy oraz innych funkcji określonych w ppkt 2.2 przez jedną osobę pod warunkiem posiadania odpowiedniego wykształcenia, doświadczenia i uprawnień. Jeżeli wykonawca nie dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, to zobowiązany jest do załączenia pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, o którym mowa w rozdziale VI pkt 1 ppkt. 9). 3) W zakresie warunku wskazanego w rozdziale V pkt 1 ppkt c) znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia Wykonawca musi wykazać, że: a) przedstawi informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy na kwotę co najmniej 6 000 000,00 zł, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, o której mowa w rozdziale VI pkt 1 ppkt 10). Wartości podane w dokumentach w innych walutach niż złote polskie będą przeliczane wg średniego kursu NBP na dzień otwarcia ofert. b) przedstawi polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności z sumą gwarancyjną na jedno i wszystkie zdarzenia na kwotę co najmniej 1 000 000,00 zł. Polisa musi być ważna, lub odnawiana przez cały okres realizacji zamówienia, o której mowa w rozdziale VI pkt 1 ppkt 11). 4) W zakresie warunku wskazanego w rozdziale V pkt 1 ppkt d), że nie podlegają wykluczeniu z postępowania, zgodnie z art. 24 ust 1 i 2 Ustawy ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów, o których mowa w rozdziale VI pkt 1 ppkt 4), 5), 6) oraz złożonego oświadczenia zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ, o którym mowa w rozdziale VI pkt 1 ppkt 2) SIWZ. 5) Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu poprzez zastosowanie kryterium spełnia - nie spełnia tj. zgodnie z zasadą czy dokumenty zostały załączone do oferty i czy spełniają określone wymagania. Brak któregokolwiek z wyżej wymienionych oświadczeń, dokumentów, pełnomocnictw lub złożenie ich w niewłaściwej formie będzie skutkował wykluczeniem Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 3) ustawy (z zastrzeżeniem art. 26 ust.3 ustawy Prawo Zamówień Publicznych)..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty następujące dokumenty i oświadczenia: 1) Formularz oferty (załącznik nr 1), 2) Oświadczenie z art. 22 ust.1 i art. 24 ust. 1 i 2 Prawa Zamówień Publicznych (załącznik nr 2), 3) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 7) Wykaz wykonanych robót budowlanych (co najmniej 2), w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, i wartością nie mniejszą niż 6 000 000,00 zł netto każda, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie; (załącznik nr 3), 8) Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia (kierownik budowy i kierownicy poszczególnych robót branżowych) wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności (załącznik nr 4) wraz z kserokopiami uprawnień zawodowych oraz zaświadczeń o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa, 9) Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie osób, wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował, 10) Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy na kwotę co najmniej 6 000 000,00 zł, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 11) Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności z sumą gwarancyjną na jedno i wszystkie zdarzenia na kwotę co najmniej 1 000 000,00 zł. Polisa musi być ważna, lub odnawiana przez cały okres realizacji zamówienia, 12) Pełnomocnictwo (w oryginale lub notarialnie potwierdzonej kopii) w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. W przypadku, gdy wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia - dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokumenty wymienione w ppkt 3, 4, 5, 6 muszą być złożone przez każdego z Wykonawców, natomiast pozostałe dokumenty muszą Wykonawcy przedłożyć tak, aby łącznie spełniać warunki udziału w postępowaniu. 3. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w rozdziale VI pkt 1: 1) ppkt 3, 4 i 6 - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - dokumenty te, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, - nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - dokumenty te powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - dokumenty te, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) ppkt 5 - składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - dokumenty te, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa wyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Wskazane dokumenty muszą być doręczone w formie oryginałów lub kopii poświadczonych przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.lukta.sprint.com.pl, w zakładce Przetargi (bezpłatnie)..
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy, ul. Mazurska 2, 14-105 Łukta, Pokój nr 1, na pisemny wniosek: osobiście lub pocztą za zaliczeniem pocztowym. Cena za papierową wersję SIWZ wraz z załącznikami wynosi 800,00 zł brutto..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.12.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy, ul. Mazurska 2, 14-105 Łukta, Pokój nr 6.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt jest współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Warmia i Mazury na lata 2007 - 2013: Oś priorytetowa: 5 Infrastruktura transportowa regionalna i lokalna Działanie: 5.2 Infrastruktura transportowa służąca rozwojowi lokalnemu Poddziałanie: 5.2.1 Infrastruktura drogowa warunkująca rozwój lokalny.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.