Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-12-04
Warszawa: Dostawa materiałów i akcesoriów protetycznych dla Mazowieckiego Centrum Stomatologii Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie (nr ref. sprawy: ZP/19/14)
Numer ogłoszenia: 398906 - 2014; data zamieszczenia: 04.12.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Mazowieckie Centrum Stomatologii Sp. z o.o. , ul. Nowy Zjazd 1, 00-301 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 55 69 400, faks 22 55 69 403.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.mcs-przychodnia.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Podmiot leczniczy.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów i akcesoriów protetycznych dla Mazowieckiego Centrum Stomatologii Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie (nr ref. sprawy: ZP/19/14).
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa materiałów i akcesoriów protetycznych dla Mazowieckiego Centrum Stomatologii Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie w rodzajach i ilościach określonych w SIWZ; Część 2 - Masy osłaniające; Część 3 - Materiały i akcesoria odlewnicze; Część 4 - Akcesoria techniczne II;Część 5 - Akcesoria techniczne III; Część 6 - Stopy; Część 7 - Akcesoria techniczne IV; Część 8 - Matryce;Część 9 - Woski dentystyczne i odlewnicze; Część 10 - Materiały do obróbki protez; Część 11 - Materiały do obróbki metalu; Część 12 - Akcesoria do protez; Część 13 - Materiały do obróbki; Część 14 - Porcelana i akcesoria; Część 15 - Masy wyciskowe; Część 16 - Żywice akrylowe; Część 17 - Gipsy; Część 18 - Kliniczne szczotki polerskie, Część 19 - Szczotki polerskie,filce;.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.18.00-8, 33.13.13.00-8, 33.13.30.00-1, 33.13.70.00-9, 33.13.11.12-5, 33.13.60.00-2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 19.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wykonawcy składający oferty nie są zobowiązani do wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3.2)
- zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;
- zaświadczenie niezależnego podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym;
inne dokumenty
3. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Wykonawca wraz z ofertą składa: a) w przypadku oferty na część 1 - dotyczy asortymentu opisanego w poz. 7-8 załącznika nr 3.1 do SIWZ: aktualny certyfikat zgodności CE wystawiony przez niezależną jednostkę notyfikującą lub deklarację zgodności producenta dla oferowanego asortymentu; b) w przypadku oferty na część 6 - dotyczy asortymentu opisanego w poz. 1 - 3 załącznika nr 3.6 do SIWZ: aktualny certyfikat zgodności CE wystawiony przez niezależną jednostkę notyfikującą lub deklarację zgodności producenta dla oferowanego asortymentu; c) w przypadku oferty na część 7 - dotyczy asortymentu opisanego w poz. 1- 5 załącznika nr 3.7 do SIWZ: próbki asortymentu, który ma zostać dostarczony, odpowiadające wymaganiom zawartym w niniejszym załączniku - w ilości 1 szt. dla każdego rodzaju asortymentu. d) w przypadku oferty na część 9 - dotyczy asortymentu opisanego w poz. 1 - 3 i 28, załącznika nr 3.9 do SIWZ: aktualny certyfikat zgodności CE wystawiony przez niezależną jednostkę notyfikującą lub deklarację zgodności producenta dla oferowanego asortymentu; e) w przypadku oferty na część 10 - dotyczy asortymentu opisanego w poz. 1 - 12 załącznika nr 3.10 do SIWZ: próbki asortymentu, który ma zostać dostarczony, odpowiadające wymaganiom zawartym w niniejszym załączniku - w ilości 1 szt. dla każdego rodzaju asortymentu Do poz. 15 należy przedstawić aktualne pozwolenie na obrót produktem biobójczym; f) w przypadku oferty na część 11 - dotyczy asortymentu opisanego w poz. 1 - 12 załącznika nr 3.11 do SIWZ: próbki asortymentu, który ma zostać dostarczony, odpowiadające wymaganiom zawartym w niniejszym załączniku - w ilości 1 szt. dla każdego rodzaju asortymentu g) w przypadku oferty na część 12 - dotyczy asortymentu opisanego w poz. 1 - 4 załącznika nr 3.12 do SIWZ: aktualny certyfikat zgodności CE wystawiony przez niezależną jednostkę notyfikującą lub deklarację zgodności producenta dla oferowanego asortymentu. h) w przypadku oferty na część 14 - dotyczy asortymentu opisanego od poz. 1.1 do poz. 7 i od poz. 9 do poz. 17, załącznika nr 3.14 do SIWZ: aktualny certyfikat zgodności CE wystawiony przez niezależną jednostkę notyfikującą lub deklarację zgodności producenta dla oferowanego asortymentu. i) w przypadku oferty na część 15: - dotyczy asortymentu opisanego w poz. 1 - 9, 14-20, załącznika nr 3.15 do SIWZ: aktualny certyfikat zgodności CE wystawiony przez niezależną jednostkę notyfikującą lub deklarację zgodności producenta dla oferowanego asortymentu. - Do asortymentu w poz. 9, 10, 11, 12 należy dostarczyć do oferty próbki asortymentu, który ma zostać dostarczony, odpowiadające wymaganiom zawartym w niniejszym załączniku - w ilości 1 szt. dla każdego rodzaju asortymentu - Do poz. 17 należy przedstawić aktualne pozwolenie na obrót produktem biobójczym. j) w przypadku oferty na część 16 - dotyczy asortymentu opisanego w poz. 1 - 4, 6-14 załącznika nr 3.16 do SIWZ: aktualny certyfikat zgodności CE wystawiony przez niezależną jednostkę notyfikującą lub deklarację zgodności producenta dla oferowanego asortymentu. k) w przypadku oferty na część 18 - dotyczy asortymentu opisanego w poz. 1 - 4 załącznika nr 3.18 do SIWZ: próbki asortymentu, który ma zostać dostarczony, odpowiadające wymaganiom zawartym w niniejszym załączniku - w ilości 1 szt. dla każdego rodzaju asortymentu l) w przypadku oferty na część 19 - dotyczy asortymentu opisanego w poz. 1 - 5, 8-11 załącznika nr 3.19 do SIWZ: próbki asortymentu, który ma zostać dostarczony, odpowiadające wymaganiom zawartym w niniejszym załączniku - w ilości 1 szt. dla każdego rodzaju asortymentu
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Strony na podstawie przepisu art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych ustalają, że każda istotna zmiana Umowy może nastąpić według zasad i na warunkach określonych poniżej. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany Umowy w następujących sytuacjach: 1) nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy; 2) nastąpi zmiana danych podmiotów zawierających umowę (np. w wyniku przekształceń, przejęć, itp.); 3) nastąpi zmiana nazwy handlowej, numeru katalogowego, sposobu konfekcjonowania produktu, jeżeli nie spowoduje to zmiany przedmiotu umowy; 4) nastąpi zmiana stawki podatku VAT, w takim przypadku zmianie ulegną ceny jednostkowe netto, przy czym ceny jednostkowe brutto pozostaną bez zmian; 5) nastąpi brak produktów na rynku z przyczyn niezależnych od Wykonawcy (np. wycofanie z rynku, zaprzestanie produkcji) - istnieje możliwość zastąpienia produktem o tym samym zastosowaniu, właściwościach i składzie, (zamiennikiem takiego produktu) o parametrach nie gorszych niż wskazane w załączniku nr 1 do umowy, z tym że cena wskazana w załączniku nr 1 do umowy nie może ulec podwyższeniu. Zmiana umowy w tym zakresie nastąpi po pisemnym zaakceptowaniu przez Zamawiającego propozycji zamiennika. 6) w przypadku zaistnienia incydentu medycznego - możliwość wprowadzenia produktu równoważnego o tych samych parametrach i zastosowaniu; 7) w przypadku zmiany ilości sztuk w opakowaniu - nastąpi przeliczenie ilości sztuk na odpowiednią ilość opakowań; 8) przedłużenie czasu trwania Umowy, w przypadku niewykorzystania wartości Umowy. Okoliczności mogące stanowić podstawę zmiany umowy powinny być szczegółowo uzasadnione i udokumentowane przez stronę występującą z propozycją zmiany Umowy. 2. Strony ustalają, że w trakcie realizacji Umowy nie są wymagane zmiany w formie pisemnego aneksu w następujących sytuacjach: 1) w przypadku zmiany potrzeb wynikających z Kosztorysu - Formularza asortymentowo-cenowego, Zamawiający przewiduje możliwość zamiany asortymentu poprzez zwiększenie ilości danego asortymentu z jednoczesnym zmniejszeniem innego asortymentu w wysokości nie przekraczającej 30% ilości, przy zachowaniu całkowitej wartości (brutto) Umowy; 2) obniżenia ceny przedmiotu umowy lub cen jednostkowych poszczególnego asortymentu przez Wykonawcę może nastąpić w każdym czasie i nie wymaga zgody Zamawiającego.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mcs-przychodnia.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Mazowieckie Centrum Stomatologii Spółka z o.o., ul. Nowy Zjazd 1, 00 - 301 Warszawa.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.12.2014 godzina 12:30, miejsce: Mazowieckie Centrum Stomatologii Spółka z o.o., ul. Nowy Zjazd 1, 00 - 301 Warszawa, Oferty należy składać w Sekretariacie (III piętro, pokój nr 321).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Akcesoria techniczne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Akcesoria techniczne w rodzajach i ilościach określonych w SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.18.00-8, 33.14.00.00-3, 33.13.13.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Masy osłaniające.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Masy osłaniające w rodzajach i ilościach określonych w SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.18.00-8, 33.13.30.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Materiały i akcesoria odlewnicze.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Materiały i akcesoria odlewnicze w rodzajach i ilościach określonych w SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.18.00-8, 33.13.13.00-8, 33.13.30.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Akcesoria techniczne II.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Akcesoria techniczne II w rodzajach i ilościach określonych w SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.18.00-8, 33.13.60.00-2, 33.13.70.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Akcesoria techniczne III.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Akcesoria techniczne III w rodzajach i ilościach określonych w SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.18.00-8, 33.13.13.00-8, 33.13.70.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Stopy.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Stopy w rodzajach i ilościach określonych w SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.18.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Akcesoria techniczne IV.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Akcesoria techniczne IV w rodzajach i ilościach określonych w SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.18.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Matryce.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Matryce w rodzajach i ilościach określonych w SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.18.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Woski dentystyczne i odlewnicze.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Woski dentystyczne i odlewnicze w rodzajach i ilościach określonych w SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.18.00-8, 33.13.30.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Materiały do obróbki protez.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Materiały do obróbki protez w rodzajach i ilościach określonych w SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.18.00-8, 33.13.60.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Materiały do obróbki metalu.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Materiały do obróbki metalu w rodzajach i ilościach określonych w SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.18.00-8, 33.13.60.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Akcesoria do protez.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Akcesoria do protez w rodzajach i ilościach określonych w SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.18.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Materiały do obróbki.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Materiały do obróbki w rodzajach i ilościach określonych w SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.18.00-8, 33.13.60.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Porcelana i akcesoria.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Porcelana i akcesoria w rodzajach i ilościach określonych w SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.18.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Masy wyciskowe.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Masy wyciskowe w rodzajach i ilościach określonych w SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.18.00-8, 33.13.30.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Żywice akrylowe.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Żywice akrylowe w rodzajach i ilościach określonych w SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.18.00-8, 33.13.30.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: Gipsy.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Gipsy w rodzajach i ilościach określonych w SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.18.00-8, 33.13.13.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: Kliniczne szczotki polerskie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kliniczne szczotki polerskie w rodzajach i ilościach określonych w SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.18.00-8, 33.13.11.12-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 19 NAZWA: Szczotki polerskie, filce.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczotki polerskie, filce w rodzajach i ilościach określonych w SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.18.00-8, 33.13.60.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Remont tarasu w budynku Przedszkola nr 191 im. Marii Kownackiej przy ul. Zawrat 22 w Warszawie wraz z malowaniem sal dydaktycznych.
- Zwiększenie zdolności retencyjnej zlewni rzeki Bobrówka poprzez remont budowli piętrzącej - jazu w km 5+000, Nadzór Wodny Parczew
- Dostawa sprzętu komputerowego - wg 2 pakietów.
- Sukcesywne dostawy materiałów opatrunkowych i gazików do dezynfekcji dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Warszawa Wola - Środmieście
- Zakup samochodu osobowego z napędem 4x4.
- Budowa placówki dla bezdomnych przy ul. Nieświeskiej
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sprzęt i materiały medyczne jednorazowego użytku
- Dostawa rękawic, asortymentu medycznego jednorazowego użytku
- Dostawy materiałów do aparatu Multifiltrate PRO i CICA
- Dostawa sprzętu jednorazowego użytku oraz innych materiałów medycznych uzupełnienie III
- Dostawa elektrod neutralnych
- Dostawa butelek z podłożem do posiewu krwi i płynów z jam ciała wraz z dzierżawą aparatu do hodowli dla potrzeb Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego im. dr. Romana Ostrzyckiego w Koninie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.