eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Andrychów › Wycinka drzew na terenie stadionu sportowego przy ulicy Kościuszki w Andrychowie w ramach utrzymania zieleni na obszrze Gminy Andrychów

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-02-27

Andrychów: Wycinka drzew na terenie stadionu sportowego przy ulicy Kościuszki w Andrychowie w ramach utrzymania zieleni na obszrze Gminy Andrychów
Numer ogłoszenia: 39858 - 2008; data zamieszczenia: 27.02.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Andrychów reprezentowana przez Burmistrza, Rynek 15, 34-120 Andrychów, woj. małopolskie, tel. (0-33) 875-23-60, fax (0-33) 875-29-16.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.andrychow.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wycinka drzew na terenie stadionu sportowego przy ulicy Kościuszki w Andrychowie w ramach utrzymania zieleni na obszrze Gminy Andrychów.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje następujący zakres usług: - Wycinka 36 sztuk drzew zgodnie decyzjami: - decyzją Starosty Wadowickiego znak: WOŚ-6114/24/2007 z dnia 20.04.2007 zezwalającą na usunięcie 1 sztuki lipy o obwodzie pnia 110cm oraz 20 sztuk topoli o obwodach pni odpowiednio: 312cm, 120cm, 140cm, 123cm, 150cm, 96cm, 112cm, 196cm, 75cm, 91cm, 83cm, 108cm, 127cm, 245cm, 210cm, 68cm, 41cm, 180cm, 220cm, 132cm oraz 3 jesionów o obwodach pni odpowiednio: 98cm, 98cm, 68cm oraz 2 sztuk akacji o obwodach pni odpowiednio: 62cm i o dwu pniach 60cm i 90cm obwodu, - decyzją Starosty Wadowickiego znak: WOŚ-6114/73/2007 z dnia 10.12.2007r. zezwalającą na usunięcie 2 sztuk lip o obwodach pni odpowiednio:164cm i 205cm oraz 8 sztuk topoli o obwodach pni odpowiednio:186cm, 164cm, 208cm, 205cm, 193cm, 182cm, 242cm, 243cm, - ułożenie wyciętych drzew pni w dłużycach o długości min 4 m oddzielnie wg gatunków drewna, a pozostałe części pnia: kłody, wyżynki oraz konary o średnicy powyżej 20cm także składować oddzielnie wg gatunków drewna poza ogrodzeniem stadionu sportowego, w pasie zieleni pomiędzy ulica Piękną a ogrodzeniem stadionu, - zagospodarowanie pozostałości po wyciętych drzewach /mniejszych konarów, gałęzi/ i innych odpadów we własnym zakresie poprzez skierowanie np. do kompostowania oraz składowanie na wysypisku odpadów komunalnych - zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, - uporządkowanie terenu po pracach wycinki drzew, - prace wycinki drzew należy prowadzić od strony ulicy Pięknej, - w okresach przerw w pracach usuwania drzew należy miejsca po zdemontowanych przęsłach ogrodzenia zabezpieczyć w ten sposób, by uniemożliwić wejście osobom nieupoważnionym na obiekt stadionu sportowego. - Wykonawcę obciążają wszelki koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia. - Wykonawca ponosi odpowiedzialność za szkody powstałe w wyniku realizacji przedmiotu zamówienia. - Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za bezpieczeństwo ruchu drogowego. Prowadzenie prac w pasie drogowym winno przebiegać zgodnie z projektem organizacji ruchu drogowego opracowanym przez Wykonawcę.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 77.21.14.00 - Usługi wycinania drzew Kod CPV wg słownika 2008: 77.21.14.00 - Usługi wycinania drzew .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 14.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu o udzielenie zamówienia mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: A. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień B. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. C. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. D. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Warunek określony w pkt. A i D zostanie uznany za spełniony gdy: Wykonawca przedstawi w ofercie dokumenty określone w pkt 2.1 , pkt 2.2. Dotyczy wykonawców składających wspólną ofertę: Warunek określony w pkt. A i D musi być spełniony przez każdy z podmiotów składających wspólną ofertę. Warunek określony w pkt. B zostanie uznany za spełniony gdy: Wykonawca wykaże że: - w ciągu ostatnich trzech lat tj. 2005-2007 wykonał co najmniej jedno podobne zamówienie odpowiadające rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia. Wykonawca wykaże że: - dysponuje następującym sprzętem : piłą spalinową - min 1 szt Wykonawca wykaże że: - dysponuje min. 1 osobą posiadającą kwalifikacje zawodowe do wykonywania prac na wysokościach powyżej 3 m oraz kwalifikacje zawodowe do obsługi pił do ścinki drzew. Dotyczy wykonawców składających wspólną ofertę: Warunek określony w pkt. B musi być spełniony łącznie przez wszystkie podmioty składające wspólną ofertę. Warunek określony w pkt C zostanie uznany za spełniony gdy: Wykonawca wykaże że: posiada polisę a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę minimum 10.000 zł Dotyczy wykonawców składających wspólną ofertę: Warunek określony w pkt. C musi być spełniony przez każdy z podmiotów składających wspólną ofertę. Zamawiający dokona oceny spełnienia powyższych warunków udziału w postępowaniu przez Wykonawcę na podstawie oświadczeń i dokumentów przez niego dostarczonych.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz dokumentów i oświadczeń, jakie mają dostarczyć Wykonawcy : W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający żąda przedstawienia następujących dokumentów: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych ( według wzoru - załącznik nr 1 do Specyfikacji) W celu potwierdzenia, opisanego przez Zamawiającego warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Zamawiający żąda następujących dokumentów: 3. Wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wraz z załączeniem dokumentów, że usługi zostały wykonane należycie ( według wzoru załącznik nr - 2 do Specyfikacji) 4. Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi, jakimi dysponuje wykonawca. (według wzoru - załącznik nr 3 do Specyfikacji) 5. Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - ( według wzoru - załącznik nr 4 do Specyfikacji) W celu potwierdzenia, opisanego przez Zamawiającego warunku znajdowania się przez Wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia Zamawiający żąda następującego dokumentu: 6. Polisa, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Oprócz wyżej wymienionych dokumentów i oświadczeń oferta będzie zawierać: 7. Formularz ofertowy ( według wzoru - załącznik nr 5 do Specyfikacji) 8. Wykaz części zamówienia, które zostaną powierzone podwykonawcom (według wzoru - załącznik nr 6 do Specyfikacji) 9. Wzór umowy (załącznik nr 7 do Specyfikacji) zatwierdzony przez osobę lub osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.um.andrychow.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Andrychowie, Rynek 31, pok. 1 (Wydz. Ochrony Środowiska, Rolnictwa i Leśnictwa) w godzinach: pn., śr., czw., pt. - 7.30-15.30 oraz wt. - 8.00-16.00 lub za zaliczeniem pocztowym..

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.03.2008 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miejski w Andrychowie: 34 -120 Andrychów, Rynek 15, sekretariat /II piętro/.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.