eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Domaniów › Przebudowa nawierzchni drogi gminnej nr 111591D - od drogi powiatowej nr 1595D do miejscowości Domaniówek

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-02-25

Domaniów: Przebudowa nawierzchni drogi gminnej nr 111591D - od drogi powiatowej nr 1595D do miejscowości Domaniówek
Numer ogłoszenia: 39856 - 2009; data zamieszczenia: 25.02.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Domaniów , Domaniów 56, 55-216 Domaniów, woj. dolnośląskie, tel. 071 3017726, faks 071 3017870.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa nawierzchni drogi gminnej nr 111591D - od drogi powiatowej nr 1595D do miejscowości Domaniówek.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia są roboty budowlane. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7 - Roboty budowlane 1) 45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę 2) 45233252-0 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic Przedmiotem zamówienia jest przebudowa nawierzchni drogi gminnej nr 111591D - od drogi powiatowej nr 1595D do miejscowości Domaniówek. Przebudowa wykonywana będzie na działce nr 447/1 Obręb Domaniów i 300/4 Obręb Skrzypnik (w granicach pasa drogowego). Przebudowa obejmuje: -Prace geodezyjne związane z przebudową drogi (po stronie wykonawcy) -Roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych - 0,74 km - Wykopy oraz przekopy - 159,40 m3 -Mechaniczne profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni - 3188m2 -Podbudowa z kruszywa łamanego- 3188m2 -Wyrównywanie istniejącej podbudowy mieszanką mineralno-asfaltową z wbudowaniem mechanicznym - 233,59t. -Wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych, grysowo-żwirowych - 3041m2 -Wykonanie poboczy - 61m3 -Formowanie i zagęszczanie nasypów - 220,5m3.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.10.00.00-0, 45.23.32.52-0.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 01.06.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 1. Każdy wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości: 5 000,00 PLN 2. Wadium może być wniesione w następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). 3. Miejsce i sposób wniesienia wadium. a) wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na rachunek: Urząd Gminy Domaniów Bank Spółdzielczy w Oławie O Domaniów 35 95850007 0030 0300 0550 0030 z dopiskiem Przebudowa nawierzchni drogi gminnej nr 111591D - od drogi powiatowej nr 1595D do miejscowości Domaniówek b) wymaga się aby wadium wnoszone w pieniądzu wpłynęło na konto UG Domaniów do dnia 17.03.2009 r. godz. 800 c) wadium wnoszone w innych dopuszczonych przez Zamawiającego formach należy złożyć w oryginale w UG Domaniów , Domaniów 56, 55-216 Domaniów. 4. Wykonawca, który nie wniesie wadium w wysokości określonej w pkt 14.1., w formie lub formach, o których mowa w pkt 14.2. zostanie wykluczony z postępowania. 5. Zwrot wadium. 1) Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium, jeżeli: a) upłynął termin związania ofertą, b) zawarto umowę w sprawie niniejszego zamówienia i wniesiono zabezpieczenie należytego wykonania tej umowy, c) Zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie niniejszego zamówienia, a protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia. 2) Na pisemny wniosek wykonawcy Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, jeżeli: a) wykonawca wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert, b) wykonawca został wykluczony z postępowania, c) jego oferta została odrzucona. Wniosek o zwrot wadium musi być podpisany przez upełnomocnionych przedstawicieli wykonawcy i złożony wraz z poświadczoną przez nich za zgodność z oryginałem kopią aktualnego dokumentu określającego status prawny wykonawcy lub poświadczoną za zgodność z oryginałem kopią stosownego pełnomocnictwa. 3) Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawców, którym zwrócono wadium na podstawie ust. 2 pkt b) i c), jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia protestu unieważniono czynność wykluczenia wykonawcy lub odrzucenia oferty. Wykonawcy wnoszą wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 4) Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. Zaleca się wskazanie w ofercie nr rachunku bankowego, na który należy dokonać zwrotu. 6. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Poniżej przedstawiono warunki stawiane wykonawcom ubiegającym się o udzielenie zamówienia a także wskazano dokumenty i oświadczenia wymagane od wykonawców potwierdzające spełnianie tych warunków. A. Posiadania przez wykonawcę uprawnień do wykonywania działalności lub czynności objętych niniejszym zamówieniem oraz niepodleganie wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych tekst jednolity Dz. U. Nr 223 z 2007 r. poz.1655 . 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej. Nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 2. Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać niniejsze zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia a w szczególności stosowne uprawnienia budowlane, wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego. Przed upływem terminu składania ofert 3. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą , w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 pzp, tj. potwierdzające odpowiednio, że w przypadku wykonawcy będącego: - osobą fizyczną - tej osoby fizycznej; - spółką jawną - wspólnika; - spółką partnerską - partnera lub członka zarządu; - spółką komandytową - komplementariusza; - spółką komandytowo-akcyjną - komplementariusza; - osobą prawną (nie wymienioną powyżej) - urzędującego członka organu zarządzającego nie skazano prawomocnie za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwa przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego. Nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 pzp, tj. potwierdzająca, że wobec podmiotu zbiorowego sąd nie orzekł zakazu ubiegania się o zamówienia, na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary. Nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6. Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu przesłanek zawartych w art. 22 ust. 1 pkt 1 - 4 u.pzp, sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 17 do niniejszej SIWZ. Przed upływem terminu składania ofert. B. Posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz potencjału technicznego, a także dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Wykonawca musi spełniać łącznie następujące warunki: 1. posiadać przeciętne średnioroczne zatrudnianie przez wykonawcę co najmniej 5 pracowników i co najmniej 1 kierownika budowy; 2. posiadać niezbędny sprzęt do realizacji powyższej inwestycji. 3. wykonać w okresie ostatnich pięciu lat przynajmniej trzy roboty budowlane, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. Przez roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem i wartością należy rozumieć przynajmniej trzy roboty budowlane spełniające łącznie następujące warunki: 1.000 m drogi o nawierzchni bitumicznej oraz o wartości co najmniej 500.000 zł. 1. Informacja na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników oraz liczby kierowników budów, w okresie ostatnich trzech lat, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie (sporządzona według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ) potwierdzająca przeciętne średnioroczne zatrudnianie przez wykonawcę co najmniej 5 pracowników i co najmniej 1 kierownika budowy. Przed upływem terminu składania ofert. 2. Oświadczenie wykonawcy dotyczące zabezpieczenia w niezbędny sprzęt - załącznik nr 8 do niniejszej SIWZ Przed upływem terminu składania ofert. 3. Wykaz osób (sporządzony według wzorów stanowiących załącznik nr 3 i 4 do niniejszej SIWZ), które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Przedłożone przez Wykonawcę wykazy i dokumenty muszą potwierdzać, że przewidziany do realizacji niniejszego zamówienia personel: - kierownik budowy posiada uprawnienia budowlane w zakresie kierowania robotami budowlanymi drogowymi i co najmniej 3 letnie doświadczenie na stanowisku kierowniczym Przed upływem terminu składania ofert. 4. Wykaz (sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do niniejszej SIWZ) robót budowlanych wykonanych przez wykonawcę w okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. Przez roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem i wartością należy rozumieć przynajmniej trzy roboty budowlane spełniające łącznie następujące warunki: a) o wartości co najmniej 500.000 złotych i b) zawierające wykonanie co najmniej 1.000 m drogi o nawierzchni bitumicznej Przed upływem terminu składania ofert. 5. Dokumenty potwierdzające, że zamówienia wskazane w załączniku nr 6 do niniejszej SIWZ zostały wykonane należycie. Przed upływem terminu składania ofert. C. Znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Wykonawca musi spełniać łącznie następujące warunki: - posiadać w każdym z ostatnich 3 lat: przychód w kwocie minimum 1.000.000 zł; - posiadać środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 500.000 zł. - posiadać ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z wykonaniem niniejszego zamówienia. 1. Sprawozdanie finansowe albo jego części, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o badanym sprawozdaniu albo jego części, a w przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego innych dokumentów określających obroty oraz zobowiązania i należności - za okres ostatnich 3 lat obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. Dokumenty wskazane w poprzednim zdaniu muszą potwierdzać w każdym z ostatnich 3 lat przychód w kwocie minimum 1.000.000 zł. Przed upływem terminu składania ofert. 2. Informacja z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy w wysokości co najmniej 500.000 zł. Nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3. Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z wykonaniem niniejszego zamówienia. Przed upływem terminu składania ofert. 2. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 8.1.A.1, pkt. 8.1.A.4 i pkt. 8.1.A.5 niniejszej SIWZ, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a. nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; b. nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; c. nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 3. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 8.1.A.3 oraz w pkt 8.2, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 4. Dokumenty, o których mowa w pkt. 8.1.A.1-5, pkt. 8.1.B.5. i pkt. 8.1.C.1-3 SIWZ są składane w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. 5. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez wykonawcę kserokopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi uzasadnione wątpliwości co do jej prawdziwości, a Zamawiający nie może sprawdzić jej prawdziwości w inny sposób. 6. Dokumenty, o których mowa w pkt. 8.2 i pkt. 8.3 niniejszej SIWZ, są składane w formie oryginału, odpisu, wypisu, wyciągu lub kopii, przetłumaczonych na język polski przez tłumacza przysięgłego. 7. Dokumenty sporządzone w języku obcym, inne niż określone w pkt. 8.6 niniejszej SIWZ są również składane wraz z tłumaczeniem na język polski, sporządzonym przez tłumacza przysięgłego. 8. Ocena spełnienia ww warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt. 8 ust. 1 niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, iż ww warunki wykonawca spełnił. Zamawiający w oparciu o art. 26 ust. 3 i 4 ustawy PZP wezwie wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu lub, którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Niespełnienie chociażby jednego z ww warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta powinna zawierać: 1. Wypełniony formularz oferty - wg. wzoru załącz. do SIWZ, 2. Kosztorys ofertowy 3. Następujące dokumenty: a aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej. dokument będzie stanowił załącznik nr 1, b informacja na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników oraz liczby kierowników budów, w okresie ostatnich trzech lat, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, potwierdzająca przeciętne średnioroczne zatrudnianie przez wykonawcę co najmniej 5 pracowników i co najmniej 1 kierownika budowy. - wg. wzoru załącz. nr 2, c wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Przedłożone przez oferenta wykazy i dokumenty muszą potwierdzać, że przewidziany do realizacji niniejszego zamówienia personel: - kierownik budowy posiada uprawnienia budowlane w zakresie kierowania robotami budowlanymi drogowymi i co najmniej 3 letnie doświadczenie na stanowisku kierowniczym -wg. wzoru załącz. nr 3, -wg. wzoru załącz. nr 4, d dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać niniejsze zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia a w szczególności stosowne uprawnienia budowlane, wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego. dokumenty będą stanowiły załącznik nr 5, e wykaz robót budowlanych wykonanych przez wykonawcę w okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. Przez roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem i wartością należy rozumieć przynajmniej trzy roboty budowlane spełniające łącznie następujące warunki: - o wartości co najmniej 500.000 złotych i - zawierające wykonanie co najmniej 1.000 m drogi o nawierzchni bitumicznej. - wg. wzoru załącz. nr 6, f dokumenty potwierdzające, że zamówienia wskazane w załączniku nr 6 do niniejszej SIWZ zostały wykonane należycie. dokumenty będą stanowiły załącznik nr 7, g oświadczenie Wykonawcy dotyczące zabezpieczenia w sprzęt niezbędny do należytego wykonania przedmiotu umowy - wg. wzoru załącz. nr 8, h streszczenie informacji finansowych, wymaganych w pkt. 8.1.C.1. SIWZ - wg. wzoru załącz. nr 9, i sprawozdanie finansowe albo jego części, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o badanym sprawozdaniu albo jego części, a w przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, inny dokument określający przychody - za okres ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. Dokumenty wskazane w poprzednim zdaniu muszą potwierdzać w każdym z ostatnich 3 lat, przychody w kwocie minimum 1.000.000,00 zł. dokumenty będą stanowiły załącznik nr 10, j informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolności kredytową wykonawcy w wysokości co najmniej 500.000,00 zł. dokument będzie stanowił załącznik nr 11, k polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z wykonaniem niniejszego zamówienia. dokument będzie stanowił załącznik nr 12, l aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. dokument będzie stanowił załącznik nr 13, dokument będzie stanowił załącznik nr 14, ł aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą , w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 pzp, tj. potwierdzające odpowiednio że w przypadku wykonawcy będącego: - osobą fizyczną - tej osoby fizycznej; - spółką jawną - wspólnika; - spółką partnerską - partnera lub członka zarządu; - spółką komandytową - komplementariusza; - spółką komandytowo-akcyjną - komplementariusza; - osobą prawną (nie wymienioną powyżej) - urzędującego członka organu zarządzającego nie skazano prawomocnie za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwa przeciwko obrotowi gospodarczemu lub innego przestępstwa popełnionego w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego. dokument będzie stanowił załącznik nr 15, m aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 pzp, tj. potwierdzająca, że wobec podmiotu zbiorowego sąd nie orzekł zakazu ubiegania się o zamówienia, na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary. dokument będzie stanowił załącznik nr 16, n oświadczenie wykonawcy o spełnianiu przesłanek zawartych w art. 22 ust. 1 pkt 1 - 4 u.pzp. - wg. wzoru załącz. nr 17, o oświadczenie wykonawcy, na podstawie art. 44 u.pzp o spełnianiu warunków udziału w niniejszym postępowaniu. - wg. wzoru załącz. nr 18, p oświadczenie wykonawcy o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1-2 u.pzp. - wg. wzoru załącz. nr 19, r oświadczenie o akceptacji przez Wykonawcę wzoru umowy. - wg. wzoru załącz. nr 20, s wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom - wg. wzoru załącz. nr 21, t dowód wniesienia wadium w wysokości 5.000,00 zł. dokument będzie stanowił załącznik nr 22, u W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego. dokument będzie stanowił załącznik nr 23, w W przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - Pełnomocnictwo(a). dokument będzie stanowił załącznik nr 24..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.domaniow.bazagmin.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.domaniow.bazagmin.pl.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.03.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Domaniowie Domaniów 56 55 - 216 Domaniów Sekretariat, pokój nr 8..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Współfinansowanie w ramach Narodowego Programu Przebudowy Dróg Lokalnych..

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.