Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-11-18
Łódź: Zakup sprzętu i aparatury medycznej.
Numer ogłoszenia: 398444 - 2009; data zamieszczenia: 18.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Specjalistyczny Psychiatryczny Zespół Opieki Zdrowotnej , ul. Aleksandrowska 159, 91-229 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6529639, faks 042 6528620.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.psychiatria-lodz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup sprzętu i aparatury medycznej..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup sprzętu i aparatury medycznej - 4 zadania. Zadanie 1: Zakup wraz z dostawa sprzętu medycznego. a. łóżka szpitalne 85 szt. b. materac zwykły do łóżka szpitalnego 150 szt. c. materace przeciwodleżynowe typ gofer 50 szt. d. materace przeciwodleżynowe pneumatyczne 15 szt. e. kabina do ćwiczeń UGUL 2 szt. f. zestaw do ćwiczeń fizycznych ze stołem rehabilitacyjnym do kabiny UGUL 3 kpl. g. wózek inwalidzki 5 szt. h. łóżka rehabilitacyjne 20 szt. i. rowery rehabilitacyjne 5 szt. j. balkoniki 5 szt. k. trójnóg 1 szt. l. poręcze i uchwyty dla niepełnosprawnych 30 szt. m. stół pionizujący 2 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 3 A do SIWZ. Zadanie 2: Zakup wraz z dostawą aparatu do krioterapii (zestaw z butlą) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 3 B do SIWZ. Zadanie 3: Zakup wraz z dostawą przenośnego aparatu do EKG - 2 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 3 C do SIWZ. KOD Zadanie 4: Zakup wraz z dostawą defibrylatora - 2 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 3 D do SIWZ. KOD.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne 33.14.17.20 - Pomoce do chodzenia 33.15.50.00 - Przyrządy do fizykoterapii 33.19.21.00 - Łóżka do użytku medycznego 33.19.31.20 - Wózki inwalidzkie 33.19.21.20 - Łóżka szpitalne 39.14.31.12 - Materace 33.19.20.00 - Meble medyczne 33.16.50.00 - Przyrządy do kriochirurgii i krioterapii 33.12.10.00 - Ambulatoryjny system rejestrujący 33.18.21.00 - Defibrylatory .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wpłaty wadium w tym postępowaniu.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki zawarte w art. 22 ust l Pzp tj.: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. l i 2 Pzp. 2. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów załączonych do oferty, zgodnie z § 6. Ocena dokumentów będzie polegać na przeprowadzeniu analizy w kontekście: -czy dany dokument został wystawiony przez podmiot lub inny organ uprawiony do jego wystawienia, -czy dokument został wystawiony w okresie ustalonym przez prawo (nie później niż), -czy zawiera on informacje wymagane dla tego dokumentu, -czy adresatem tego dokumentu jest wykonawca uczestniczący w przedmiotowym postępowaniu, -czy kserokopia załączona przez wykonawcę w miejsce oryginału została potwierdzona za zgodność z oryginałem przez osoby uprawione lub pełnomocnictwa udzielonego przez osoby uprawione, -czy złożony dokument jest kompletny. Oceny spełnienia warunków zamawiający dokona według formuły spełnia nie spełnia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu. 1. Zgodnie z art. 25 Pzp i rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605 z późn. zm.) Zamawiający żąda złożenia przez Wykonawcę: a) oświadczenia zgodnego z art. 22 ust l Ustawy (załącznik nr 4 do SIWZ), a także, o ile dotyczy to konkretnego Wykonawcy, pisemnego zobowiązania, o którym mowa w art. 22 ust. l pkt 2 Pzp; b) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; c) oświadczenia, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; d) oświadczenia, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na rafy zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert 2. W celu potwierdzenia, że oferowana dostawa odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego, należy złożyć wypełniony z potwierdzonymi parametrami opis przedmiotu zamówienia załącznik nr 3 A i/lub 3B i/lub 3C i/lub 3D do SIWZ. 3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu., o którym mowa w ust l pkt b), c), d) składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 4. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust 3, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lab kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 5. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku oświadczenia i dokumenty wymienione w ust. l pkt. b Xc),d) składa każdy z Wykonawców występujących wspólnie* pozostałe dokumenty Wykonawcy składają wspólnie. 6. Wykonawcy, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 7. Oświadczenie wymienione w ust l pkt a) powinno być złożone w formie oryginału. Pozostałe dokumenty powinny być złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem (na każdej ze stron) przez Wykonawcę lub umocowanego przedstawiciela Wykonawcy..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.psychiatria-lodz.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specjalistyczny Psychiatryczny Zespół opieki Zdrowotnej w Łodzi, 91-229 Łódź, ul.Aleksandrowska 159, budynek administracyjny B pok. 111..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.11.2009 godzina 11:30, miejsce: Specjalistyczny Psychiatryczny Zespół Opieki Zdrowotnej w Łodzi 91-229 Łódź, ul. Aleksandrowska 159 budynek administracyjny A, sekretariat, II piętro.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zakup wraz z dostawa sprzętu medycznego..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: a. łóżka szpitalne 85 szt. b. materac zwykły do łóżka szpitalnego 150 szt. c. materace przeciwodleżynowe typ gofer 50 szt. d. materace przeciwodleżynowe pneumatyczne 15 szt. e. kabina do ćwiczeń UGUL 2 szt. f. zestaw do ćwiczeń fizycznych ze stołem rehabilitacyjnym do kabiny UGUL 3 kpl. g. wózek inwalidzki 5 szt. h. łóżka rehabilitacyjne 20 szt. i. rowery rehabilitacyjne 5 szt. j. balkoniki 5 szt. k. trójnóg 1 szt. l. poręcze i uchwyty dla niepełnosprawnych 30 szt. m. stół pionizujący 2 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 3 A do SIWZ..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 33.14.17.20-3, 33.15.50.00-1, 33.19.21.00-3, 33.19.31.20-6, 33.19.21.20-9, 39.14.31.12-4, 33.19.20.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zakup wraz z dostawą aparatu do krioterapii (zestaw z butlą)..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup wraz z dostawą aparatu do krioterapii (zestaw z butlą). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 3 B do SIWZ..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.50.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zakup wraz z dostawą przenośnego aparatu do EKG - 2 szt..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup wraz z dostawą przenośnego aparatu do EKG - 2 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 3 C do SIWZ..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.10.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zakup wraz z dostawą defibrylatora - 2 szt..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup wraz z dostawą defibrylatora - 2 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 3 D do SIWZ..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.21.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Dostawa stropów do budynku A i B ul. Włókiennicza 1
- Kompleksowa usługa obejmująca odbiór, transport i przetworzenie, w tym unieszkodliwienie, odpadów zgromadzonych na nieruchomości położonej w Łodzi przy ul. Niciarnianej 50/52
- Dostawa wyposażenia meblowego do Strefy Studenta w budynku Biblioteki Uniwersytetu Łódzkiego przy ulicy Matejki 32/38.
- usługi sprzątania pomieszczeń i posesji TVP S.A. w likwidacji Oddziału Terenowego w Łodzi.
- Realizacja kin plenerowych w ramach łódzkiego Budżetu Obywatelskiego
- Rozbudowa placu zabaw w Orientarium ZOO Łódź (zaprojektuj i wybuduj)
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Roboty budowlane polegające na dostosowaniu pomieszczeń na III piętrze w budynku BCO nr 7/8 do potrzeb Pracowni Endoskopii
- Dostawa Artroskopu
- Dostawa osprzętu do ultradźwiękowego aspiratora chirurgicznego CUSA (R) EXCEL (I)
- ZP/CZD/072/24 Dostawa zestawów do wentylacji domowej
- Dostawa ambulansu typu C dla Powiatowego Centrum Zdrowia Sp. z o.o. w Drezdenku, nr sprawy: PCZSzp/TP-MN/10/2024
- Dostawa, montaż, uruchomienie aparatu do elektrowstrząsów w ramach zadania pn. "Zakup aparatu do elektrowstrząsów" w MSCZ
więcej: Urządzenia medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.