eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zawiercie › Opróżnianie koszy ulicznych, likwidacja dzikich wysypisk oraz wywóz worków ze śmieciami zebranych w ramach prac społeczno-użytecznych na terenie Gminy Zawiercie w 2011 r.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-12-07

Zawiercie: Opróżnianie koszy ulicznych, likwidacja dzikich wysypisk oraz wywóz worków ze śmieciami zebranych w ramach prac społeczno-użytecznych na terenie Gminy Zawiercie w 2011 r.
Numer ogłoszenia: 398358 - 2010; data zamieszczenia: 07.12.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Prezydent Miasta Zawiercie , ul. Leśna 2, 42-400 Zawiercie, woj. śląskie, tel. 032 6722684, faks 032 6721513.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zawiercie.eu

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opróżnianie koszy ulicznych, likwidacja dzikich wysypisk oraz wywóz worków ze śmieciami zebranych w ramach prac społeczno-użytecznych na terenie Gminy Zawiercie w 2011 r..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest Opróżnianie koszy ulicznych, likwidacja dzikich wysypisk oraz wywóz worków ze śmieciami zebranych w ramach prac społeczno-użytecznych na terenie Gminy Zawiercie w 2011 r. Część (zadanie) 1 - Opróżnianie koszy ulicznych. Zakres zamówienia obejmuje: Opróżnianie koszy ulicznych o pojemności 35 l, 75 l i 90 l rozstawionych na terenie Gminy Zawiercie. Przez opróżnianie koszy rozumie się usuwanie zanieczyszczeń z wnętrza koszy oraz uprzątanie śmieci w najbliższym otoczeniu kosza (w promieniu 1 m). Lokalizacja poszczególnych koszy, ich ilość (wraz z pojemnością) oraz częstotliwość opróżniania została przedstawiona w załączniku nr 1 do SIWZ i umowy. Wykonawca wyposaży kosze przeznaczone na psie odchody w worki jednorazowego użytku. Wszystkie opróżniane kosze powinny być konserwowane w czasie wykonywania zamówienia. Przez konserwację koszy rozumie się: - smarowanie ruchomych połączeń, - stabilizację obluzowanych koszy oraz - naprawę drobnych usterek powstających podczas eksploatacji koszy takich jak np. wymiana śrub. Część (zadanie) 2 - Likwidacja dzikich wysypisk. Zakres zamówienia obejmuje: Przewidywana (maksymalna) ilość odpadów do usunięcia - 73 m3. Zamawiający zastrzega sobie prawo niewykorzystania całości zamówienia (nie usunięcia w całości przewidywanej ilość odpadów), gdyż zależeć to będzie od jego faktycznych potrzeb. Likwidacja dzikich wysypisk będzie następowała z terenów Gminy Zawiercie wskazanych przez Zamawiającego podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. Dzikie wysypiska będą likwidowane w terminie 14 dni roboczych od daty pisemnego zlecenia. Część (zadanie) 3 - Wywóz worków ze śmieciami zebranych w ramach prac społeczno-użytecznych. Zakres zamówienia obejmuje: Przewidywana (maksymalna) ilość worków do uprzątnięcia (o pojemności 120 l) - 970 sztuk. Zamawiający zastrzega sobie prawo niewykorzystania całości zamówienia (nie zebrania w całości przewidywanej ilość worków), gdyż zależeć to będzie od jego faktycznych potrzeb. Worki będą odbierane z terenów Gminy Zawiercie wskazanych przez Zamawiającego. Worki muszą zostać zebrane w okresie 24 h od momentu zgłoszenia telefonicznego lub faxem lub e-mailem. Wymagania dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia część (zadanie) nr 1, 2 i 3. 1. Wywóz odpadów winien odbywać się pojazdem oznakowanym w sposób stały i widoczny umożliwiający identyfikację podmiotu świadczącego usługę, przeznaczonym do świadczenia usług tego rodzaju z zachowaniem standardów sanitarno-higienicznych (samochodem przystosowanym do przewożenia odpadów komunalnych). Pracownicy Wykonawcy realizujący ten przedmiot zamówienia powinni być ubrani w jednolity strój umożliwiający identyfikację podmiotu świadczącego usługę. 2. Z odpadami należy postępować zgodnie z wymogami ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach (Dz.U. z 2007 r. Nr 39, poz. 251 z późn. zm.). 3. Wykonawca jest zobowiązany do przedkładania kart przekazania odpadów i kopii faktury za przyjęcie odpadów, przy czym odpady należy przekazać do miejsc odzysku lub unieszkodliwiania zawartych w wojewódzkim planie gospodarki odpadami. 4. Ponadto Wykonawca jest obowiązany do sporządzania i przekazania Zamawiającemu informacji dotyczącej: a) masy poszczególnych rodzajów odebranych odpadów; b) sposobów zagospodarowania poszczególnych rodzajów odebranych odpadów; c) masy odpadów ulegających biodegradacji składowanych na składowisku; d) masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji nieskładowanych na składowiskach odpadów i sposobów lub sposobu ich zagospodarowania, w terminie do końca pierwszego kwartału 2012 roku..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających do 5% w zakresie zadania (części ) nr 1 oraz do 39% w zakresie zadania (części) nr 3 wartości zamówienia podstawowego, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z późn. zmianami),

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.00.00.00 - Usługi odbioru ścieków, usuwania odpadów, czyszczenia/sprzątania i usługi ekologiczne .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek szczegółowy - w zakresie niniejszego warunku udziału w postępowaniu, o udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy posiadają zezwolenie na transport odpadów zgodnie z ustawą z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach (Dz.U. z 2007 r. Nr 39, poz. 251 z późn. zm.) w zakresie objętym przedmiotem zamówienia (części zadania 1, 2 i 3). Złożenie przez Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz zezwolenia na transport odpadów będzie stanowiło podstawę do oceny spełniania warunku udziału w postępowaniu. Zamawiający sprawdzi z treści tego dokumentu i oświadczenia, czy Wykonawca spełnia w/w warunek. Ocena spełniania przedstawionego powyżej warunku zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia warunku szczegółowego w tym zakresie. Wykonawca składa oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 Pzp

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek szczegółowy - w zakresie niniejszego warunku udziału w postępowaniu, o udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy dysponują lub będą dysponowali co najmniej jednym samochodem przystosowanym do przewożenia odpadów komunalnych (dotyczy części (zadania) 2 i 3), a w przypadku części (zadania) nr 1 co najmniej dwoma samochodami przystosowanymi do przewożenia odpadów komunalnych.Złożenie przez Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz Wykazu (sporządzonego według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do specyfikacji) wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami (dotyczy części (zadania) 1-3) będzie stanowiło podstawę do oceny spełniania warunku udziału w postępowaniu. Zamawiający sprawdzi z treści tego dokumentu i oświadczenia, czy Wykonawca spełnia w/w warunek. Ocena spełniania przedstawionego powyżej warunku zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia warunku szczegółowego w tym zakresie. Wykonawca składa oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 Pzp

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek szczegółowy - w zakresie niniejszego warunku udziału w postępowaniu, o udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę co najmniej : część (zadanie) nr 1 - 70.000,00 zł, - część (zadanie) nr 2 - 5.000,00 zł, - część (zadanie) nr 3 - 5.000,00 zł, Złożenie przez Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz opłaconej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia będzie stanowiło podstawę do oceny spełniania warunku udziału w postępowaniu. Zamawiający sprawdzi z treści tego dokumentu i oświadczenia, czy Wykonawca spełnia w/w warunek. Ocena spełniania przedstawionego powyżej warunku zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) Druk Formularz oferty, sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do specyfikacji. 2) Wykaz części zamówienia, które wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom, złożony na druku stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ (Wykonawca, który nie przewiduje udziału podwykonawców w realizacji zamówienia - nie składa tego dokumentu).

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Z wykonawcą, który złoży najkorzystniejszą ofertę zostanie zawarta umowa, której wzór (na poszczególne zadanie - część 1 - 3) stanowi załącznik do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 2. Zmiany postanowień niniejszych umów mogą nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności, przy czym zmiany istotnych jej postanowień mogą nastąpić (na warunkach j/w) w następujących przypadkach: 1) nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia, w tym zmiana stawki podatku VAT, 2) przekształcenia podmiotowego Wykonawcy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zawiercie.eu
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Zawierciu, ul. Leśna 2 42-400 Zawiercie Wydział Zamówień Publicznych, pokój nr 202.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.12.2010 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miejski w Zawierciu, ul. Leśna 2 Punkt Obsługi Interesanta (Informacja), parter UM..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Okres objęty zamówieniem: od dnia podpisania umowy do dnia 31 grudnia 2011 r. Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w BZP w dniu 07/12/2010r....

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.