eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczecin › Dostawa łóżek szpitalnych, wózków, ogrzewaczy pacjenta oraz mebli metalowych

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-12-04

Szczecin: Dostawa łóżek szpitalnych, wózków, ogrzewaczy pacjenta oraz mebli metalowych
Numer ogłoszenia: 398272 - 2014; data zamieszczenia: 04.12.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 342836 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny nr 2 PUM w Szczecinie, Al. Powstańców Wielkopolskich 72, 70-111 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 91 4661086, faks 91 4661113.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa łóżek szpitalnych, wózków, ogrzewaczy pacjenta oraz mebli metalowych.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia obejmuje: - Zadanie nr 1: łóżka szpitalne i inne wyposażenie szpitalne - Zadanie nr 2: wózek do przewożenia pacjentów w pozycji leżącej - Zadanie nr 3: system konwekcyjnego ogrzewania pacjentów - Zadanie nr 4: szafy kartotekowe metalowe - Zadanie nr 5: szafy ubraniowe metalowe w kształcie litery L zwane dalej meblami 2. Opis mebli stanowiących przedmiot zamówienia oraz wymagane parametry mebli zawiera załącznik nr 5 do formularza oferty (opis przedmiotu zamówienia). 3. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć zamówione meble będące przedmiotem zamówienia do siedziby Zamawiającego w terminie do 6 tygodni od dnia złożenia zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest poinformować Zamawiającego faxem z co najmniej 3 dniowym wyprzedzeniem o dokładnym terminie dostarczenia i ewentualnym (o ile występuje) montażu. 4. Zamawiający w ciągu 2 dni roboczych od podpisania umowy przekaże faxem Wykonawcy uzgodnione kolory płyt i tapicerek według dostarczonych w dniu podpisania umowy wzorników. 5. Zamawiający wymaga, by oferowane meble w zadaniach nr 1 - 3 stanowiły wyrób medyczny i były wprowadzone do obrotu i używania na terenie RP zgodnie z Ustawą z dnia 20.05.2010r. o wyrobach medycznych (Dz. U. nr 107 poz. 679). 6. Meble muszą być fabrycznie nowe, rok produkcji - 2014 r. 7. Zamawiający wymaga, aby Wykonawcy udzielili gwarancji na meble stanowiące przedmiot zamówienia na okres 24 miesięcy od momentu dostarczenia do siedziby Zamawiającego i dokonania ich odbioru po zmontowaniu na następujących warunkach: a) Naprawy gwarancyjne realizowane będą w miejscu użytkowania mebli, z zastrzeżeniem lit. b) b) Na wniosek Wykonawcy Zamawiający może wyrazić zgodę na usunięcie wad mebli poza siedzibą Zamawiającego, z tym, że koszty transportu mebli do miejsca wskazanego przez Wykonawcę i dostarczenia ich po naprawie do siedziby Zamawiającego, ponosi Wykonawca. c) Wykonawca zobowiązany jest zapewnić bezpośredni kontakt z serwisem w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:30 do 15:30. d) Wykonawca zobowiązany jest przystąpić do naprawy w miejscu eksploatacji mebli w ciągu 7 dni kalendarzowych od zgłoszenia wady faxem. 8. Wykonawca w odniesieniu do zadań nr 1 - 3 zobowiązany jest: a) przystąpić do naprawy w ciągu 2 dni roboczych od zgłoszenia wady faxem; b) dokonać bezpłatnych przeglądów technicznych łóżek podczas trwania gwarancji: pierwszy przegląd po 12 miesiącach od momentu dostarczenia i zamontowania, ostatni przegląd nie wcześniej niż na miesiąc przed upływem terminu gwarancji; każdy przegląd zakończony wystawieniem świadectwa walidacji (certyfikat jakości i bezpieczeństwa sprzętu); c) dostarczyć zastępcze meble na czas naprawy trwającej dłużej niż 7 dni; 9. Wykonawca zobowiązany jest do dokonania wymiany mebli na nowe po trzeciej naprawie. 10. Wykonawca zobowiązany jest potwierdzić Zamawiającemu faxem otrzymanie zgłoszenia wady (reklamacji).

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.21.30 - Łóżka z silnikiem 39.14.13.00 - Szafy .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Zadanie nr 1: Łóżka szpitalne i inne wyposażenie szpitalne

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.11.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • KONKRET Dagmara Fik, Marcin Mazurkiewicz Sp. J., Ul. Dworcowa 15 A, 86-200 Chełmno, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 127650,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 139800,60

  • Oferta z najniższą ceną: 139800,60 / Oferta z najwyższą ceną: 139800,60

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Zadanie nr 2: Wózek do przewożenia pacjentów w pozycji leżącej

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.11.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Stolter Sp. z o. o., Grubno 63, 86-212 Stolno, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 27500,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 27972,00

  • Oferta z najniższą ceną: 27972,00 / Oferta z najwyższą ceną: 60480,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Zadanie nr 3: System konwekcyjnego ogrzewania pacjenta

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.11.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • MDICAVERA Sp. z o. o. Dahlhausen Group, Ul. Wawrzyniaka 6 W, 70-392 Szczecin, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 24000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 25876,80

  • Oferta z najniższą ceną: 25876,80 / Oferta z najwyższą ceną: 25876,80

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.