eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lubliniec › modernizacja układu automatycznej regulacji sieci centralnego ogrzewania szpitala, z udzieleniem gwarancji uzyskania oszczędności eksploatacyjnych, finansowana wyłącznie z oszczędności w zużyciu gazu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2006-08-04

POZYCJA 39823

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Lubliniec: modernizacja układu automatycznej regulacji sieci centralnego ogrzewania szpitala, z udzieleniem gwarancji uzyskania oszczędności eksploatacyjnych, finansowana wyłącznie z oszczędności w zużyciu gazu Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Wojewódzki Szpital Neuropsychiatryczny im. dr Emila Cyrana w Lublińcu, do kontaktów: Halina Zając tel. 34/3562451 do 56 w.119, ul. Grunwaldzka 48, 42-700 Lubliniec, woj. śląskie, tel. 034 3562451 do 57, fax 034 3562880, e-mail: wsnlc@gazeta.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.wsnlc.w.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej; Zdrowie. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: modernizacja układu automatycznej regulacji sieci centralnego ogrzewania szpitala, z udzieleniem gwarancji uzyskania oszczędności eksploatacyjnych, finansowana wyłącznie z oszczędności w zużyciu gazu. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, zaprojektowanie i wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Lubliniec. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Modernizacja układu automatycznej regulacji sieci centralnego ogrzewania szpitala, z udzieleniem gwarancji uzyskania oszczędności eksploatacyjnych, finansowana wyłącznie z oszczędności w zużyciu gazu 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: a.spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r.- Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 19, poz. 177 z późn. zm.), zwanej dalej ustawą, b.posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę nie mniejszą niż 400 000 zł, c.w okresie ost. 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania wykonali co najmniej 3 modernizacje systemu ciepłowniczego, o mocach zn. nim. 300 kW każdy, finansowane z uzyskanych oszczędności energii, w tym 1 modern. systemu ciepłow. sfinansowaną z uzyskanych oszczędności, d.posiadają ubezpieczenie OC z tytułu prowadzonej dział. na sumę nie mniejszą niż 300.000 zł, e.dysp. osobami posiadaj. upraw. budow. do wykon. samodz. funkcji techn. w budow. w zakresie kierowania robot. w specjal. instal. w zakresie sieci, instal. i urządzeń cieplnych, wentyl., gazowych, wodociąg. i kanal. bez ograniczeń 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.25.93.00 - Usługi remontów i konserwacji zakładów grzewczych Kod CPV wg słownika 2008: 45.25.93.00 - Usługi remontów i konserwacji zakładów grzewczych Oryginalny kod CPV: 74.23.14.00 - Usługi energetyczne i podobne Kod CPV wg słownika 2008: 71.31.40.00 - Usługi energetyczne i podobne 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: 800 000zł. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Pożądany; okres w miesiącach: 3

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 8 000 zł. 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: a.spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r.- Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 19, poz. 177 z późn. zm.), zwanej dalej ustawą, b.posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę nie mniejszą niż 400 000 zł, c.w okresie ost. 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania wykonali co najmniej 3 modernizacje systemu ciepłowniczego, o mocach zn. nim. 300 kW każdy, finansowane z uzyskanych oszczędności energii, w tym 1 modern. systemu ciepłow. sfinansowaną z uzyskanych oszczędności, d.posiadają ubezpieczenie OC z tytułu prowadzonej dział. na sumę nie mniejszą niż 300.000 zł, e.dysp. osobami posiadaj. upraw. budow. do wykon. samodz. funkcji techn. w budow. w zakresie kierowania robot. w specjal. instal. w zakresie sieci, instal. i urządzeń cieplnych, wentyl., gazowych, wodociąg. i kanal. bez ograniczeń . Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiajacy oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych przez wykonawcę dokumentów na zasadzie spełnia - nie spełnia Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a/akt. odpis z właściwego rejestru albo akt. zaświadczenie o wpisie do ewidencji dział. gospod., jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności, wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu (tsw), b/akt. inf. z KRK albo równoważne zaświad. wł. organu sądowego lub administr. kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 i 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem tsw, c/akt. zaświad. wł. naczelnika US oraz wł. Oddz. ZUS lub KRUS potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na bezp. zdr. lub społ., lub zaświadczeń, że Wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu podatkowego - wystawione nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem tsw, d/inf. banku lub spółdz. kasy oszczędn.-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem tsw, e/ polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, f/oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. g/aktualne odpisy uprawnień osób wymienionych w pkt III.2.e wraz z aktualnymi zaświadczeniami o wpisie na listę właściwej Izby Inżynierów Budownictwa, h/wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycieDo składania ofert wstępnych zamawiający zaprosi pierwszych 5 wykonawców, którzy spełniają wymagane warunki oraz którzy wykażą największe doświadczenie, tj. wykażą się największą liczbą zrealizowanych modernizacji systemów ciepłowniczych finansowanych z uzyskanych oszczędności energii, lub wszystkich wykonawców którzy spełniają wymagane warunki udziału w postępowaniu w przypadku jeżeli liczba ich będzie mniejsza niż 5. W przypadku, gdy 2 lub więcej wykonawców wykażą się udzieleniem takiej samej ilości zmodernizowanych systemów ciepłowniczych, o kolejności decydować będzie największa łączna wartość znamionowych mocy zmodernizowanych systemów. Pod uwagę brane będą tylko modernizacje systemów ciepłowniczych o mocach znamionowych min. 300 kW finansowanych z uzyskanych oszczędności energii, dla których załączono dokumenty potwierdzające, że zostały one wykonane należycie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: negocjacje z uprzednim ogłoszeniem. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 5 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. cena 40 2. okres spłaty inwestycji z uzyskanych oszczędności energii 30 3. gwarantiowany minimalny procent oszczędności rocznych 30 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.08.2006 godzina 11:30. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert:

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: Dokumenty o których mowa w pkt III.2 należy złożyć w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. W przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego, każdy z wykonawców musi złożyć dokumenty określone w punktach: III.2.a, III.2.b, III.2.c, III.2.f i/lub III.2.d, i/lub III.2.e, i/lub III.2.g. i/lub III.2.h. Warunki określone w punktach III.2.b, III.2.c, III.2.d, III.2.e Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie muszą spełniać łącznie. W przypadku, gdy ofertę składają Wykonawcy występujący wspólnie należy do niej dołączyć pełnomocnictwo do ich reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zostanie przekazana wraz z zaproszeniem do składania ofert wstępnych. 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 28.07.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.