eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lutomiersk › UDZIELENIE I OBSŁUGA DŁUGOTERMINOWEGO KREDYTU NA SFINANSOWANIE PLANOWANEGO DEFICYTU BUDŻETU GMINY LUTOMIERSK W ROKU 2006



Ogłoszenie z dnia 2006-08-04

POZYCJA 39808

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Lutomiersk: UDZIELENIE I OBSŁUGA DŁUGOTERMINOWEGO KREDYTU NA SFINANSOWANIE PLANOWANEGO DEFICYTU BUDŻETU GMINY LUTOMIERSK W ROKU 2006 Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Gmina Lutomiersk, do kontaktów: w sprawach technicznych: p. Ewa Duszyńska, w sprawach procedury przetargowej: p. Rafał Bujnowicz, Pl. Jana Pawła II 11, 95-083 Lutomiersk, woj. łódzkie, tel. 043 6775011 w. 118, fax 043 6775094, e-mail: zp@lutomiersk.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.lutomiersk.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Inne:zadania wynikające z ustawy o samorządzie gminnym. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: UDZIELENIE I OBSŁUGA DŁUGOTERMINOWEGO KREDYTU NA SFINANSOWANIE PLANOWANEGO DEFICYTU BUDŻETU GMINY LUTOMIERSK W ROKU 2006. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: usługi, kategoria usług: nr 6. Główne miejsce świadczenia usług: Siedziba Wykonawcy. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest UDZIELENIE I OBSŁUGA DŁUGOTERMINOWEGO KREDYTU NA SFINANSOWANIE DEFICYTU BUDŻETU GMINY LUTOMIERSK W ROKU 2006. Zamawiający żąda aby kredyt był udzielony na następujących warunkach: - wysokość kredytu - 1.000.000,00zł. (jeden milion złotych), - czas trwania kredytu - 10 lat, - spłata odsetek następować będzie ostatniego dnia każdego miesiąca począwszy od miesiąca, w którym nastąpi przelanie kredytu na rachunek Zamawiającego, - spłaty rat kapitałowych następować będą ostatniego dnia każdego kwartału, z zachowaniem okresu karencji do 31-03-2007r. (pierwsza rata kapitałowa zostanie spłacona 31-03-2007r.), - równa wysokość rat kapitałowych, malejąca wysokość rat odsetkowych, - zastosowane oprocentowanie będzie zmienne - ustalane na podstawie stopy redyskona weksli NBP, - zabezpieczenia kredytu zamawiający udzieli w formie weksla \in blanco\, - postawienie kredytu do dyspozycji nastąpi w ciągu 3 dni od dnia zatwierdzenia wniosku kredytowego, nie później niż w ciągu 7 dni od dnia złożenia wniosku kredytowego. 2. Określenie według Wspólnego Słownika Zamówień CPV: 66130000 Usługi udzielenia kredytu 3. Zamawiający, w celu ujednolicenia terminu, z którym Wykonawcy dokonają obliczeń związanych z przyznaniem kredytu, wskazuje datę 14-08-2006r. jako dzień, w którym kredyt zostanie uruchomiony i datę 30-09-2016r. jako ostatni dzień kredytowania. Zamawiający zobowiązuje Wykonawców do dokonywania wszystkich obliczeń związanych z udzieleniem kredytu z w/w datami. Wykonawcy przy sporządzaniu symulacji spłaty kredytu zobowiązani są zastosować oprocentowanie obowiązujące w ich jednostkach we wskazanym powyżej dniu uruchomienia kredytu. Odsetki od kredytu obejmują wskazany wyżej okres. Przyjąć należy, że wykonawcy mają zastosować podstawę oprocentowania w/g przyjętych przez siebie standardów stosowanych w kredytach jak w niniejszym zamówieniu i notowanie z dn. 14-08-2006. Wykonawcy przy sporządzaniu symulacji spłaty kredytu zobowiązani są do zastosowania prowizji i opłat bankowych obowiązujących w ich jednostkach we wskazanym powyżej dniu uruchomienia kredytu. 4. Zamawiający jest świadomy tego, że przed podpisaniem umowy bank musi dokonać oceny zdolności kredytowej klienta (Zamawiającego) na podstawie wielu dokumentów - m.in.: - sprawozdania finansowego dla Ministerstwa Finansów o nadwyżce albo deficycie (Rb-NDS), - sprawozdania finansowego dla Ministerstwa Finansów o stanie zobowiązań (Rb-Z), - uchwały budżetowej rady gminy wraz z opinią regionalnej izby obrachunkowej o możliwości sfinansowania deficytu i prognozie długu, - uchwały rady gminy w sprawie zaciągnięcia przedmiotowego kredytu, - opinii regionalnej izby obrachunkowej do sprawozdania z wykonania budżetu oraz planów finansowych zadań zleconych, - informacji na temat jednostki samorządu terytorialnego i wykonania budżetu gminy oraz przedstawienia prognoz budżetu gminy na okres kredytowania. Zamawiający na tym etapie postępowania nie dołącza wskazanych dokumentów do specyfikacji. Zadaniem Wykonawców jest wycena kredytu zgodnie z opisem w siwz z założeniem, że kredytobiorca spełnia wszystkie warunki stawiane przez Wykonawcę. Zamawiający na aktualnym etapie postępowania nie jest wnioskodawcą. Stanie się nim dopiero po złożeniu wniosku o udzielenie kredytu - a to nastąpi -po wyborze najkorzystniejszej oferty. Wtedy Zamawiający złoży wszystkie wymagane przez wybranego Wykonawcę dokumenty. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Oferta oraz symulacja spłaty kredytu przy założeniu, że zostanie on udzielony na warunkach określonych przez Zamawiającego w rozdziale III siwz. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 66.13.00.00 - Usługi udzielania kredytu3 Kod CPV wg słownika 2008: 66.11.30.00 - (3) Usługi udzielania kredytu 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: - wysokość kredytu - 1.000.000,00zł. (jeden milion złotych), - czas trwania kredytu - 10 lat, - spłata odsetek następować będzie ostatniego dnia każdego miesiąca począwszy od miesiąca, w którym nastąpi przelanie kredytu na rachunek Zamawiającego, - spłaty rat kapitałowych następować będą ostatniego dnia każdego kwartału, z zachowaniem okresu karencji do 31-03-2007r. (pierwsza rata kapitałowa zostanie spłacona 31-03-2007r.), - równa wysokość rat kapitałowych, malejąca wysokość rat odsetkowych, - zastosowane oprocentowanie będzie zmienne - ustalane na podstawie stopy redyskona weksli NBP, - zabezpieczenia kredytu zamawiający udzieli w formie weksla \in blanco\, - postawienie kredytu do dyspozycji nastąpi w ciągu 3 dni od dnia zatwierdzenia wniosku kredytowego, nie później niż w ciągu 7 dni od dnia złożenia wniosku kredytowego. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data rozpoczęcia: 14.08.2006; lub data zakończenia: 30.09.2016

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy udokumentują przez złożenie stosownych dokumentów i oświadczeń, że spełnią następujące warunki (art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych): 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 oraz ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 1)wykonawca jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymogami ustawowymi i prowadzi działalność w branży usług kredytowych - tożsamą z niniejszym zamówieniem 2)wykonawca posiada wpis do właściwego rejestru lub wpis do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej a przedmiot zamówienia wchodzi w skład jego działalności 3)wykonawca posiada właściwe zezwolenie Prezesa NBP na wykonywanie usług jak w niniejszym zamówieniu; 4)wykonawca dysponuje osobami, które posiadają odpowiednie kwalifikacje zawodowe oraz wiedzę niezbędną do wykonania niniejszego zamówienia, 5)wykonawca posiada odpowiednie doświadczenie w wykonywaniu usług jak w niniejszym zamówieniu. 6)wykonawca jest w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej mu wykonać zamówienie przyjmując warunki kredytu określone w rozdziale III niniejszej siwz 7)wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 oraz ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych - tzn. nie dotyczy go żadna przesłanka wymieniona w w/w przepisie Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu, będzie dokonana na podstawie złożonych dokumentów. Ocena spełnienia warunków wymaganych od oferentów zostanie dokonana wg formuły spełnia -nie spełnia. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty (jej wzór stanowi załącznik nr 1 do specyfikacji) następujące oświadczenia i dokumenty: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2) umowę regulującą współpracę podmiotów występujących wspólnie - jeśli podmioty występują wspólnie, 3) upoważnienie do podpisywania oferty, o ile nie wynika ono z innych dokumentów załączonych do niej, 4) oświadczenie wykonawcy, że spełnia on warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - w tym, że nie podlega wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne z przyczyn określonych art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, złożone na wzorze stanowiącym Załącznik nr 2 do specyfikacji, 5) zezwolenie Prezesa NBP na wykonywanie czynności bankowych, 6) wykonawcy zobowiązani są złożyć sprawozdanie WEBIS sporządzane przez banki na podstawie Uchwały Nr 23/2003 Zarządu Narodowego Banku Polskiego z dnia 25.07.2003r. w sprawie trybu i szczegółowych zasad przekazywania przez banki do Narodowego Banku Polskiego danych niezbędnych do ustalania polityki pieniężnej i okresowych ocen sytuacji pieniężnej państwa oraz oceny sytuacji finansowej banków i ryzyka sektora bankowego (Dz. Urz. NBP Nr 16, póz. 26 i z 2004r. Nr l, póz. l z późn. zm.), tzw. Webis zawierające a. bilans na 31-07-2006r. oraz b. rachunek wyników na 30-06-2006r. 7) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 8) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 9) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lutomiersk.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.08.2006 godzina 09:50. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 16.08.2006, godzina 10:00, W siedzibie Zamawiającego tj. w Urzędzie Gminy Lutomiersk, Pl. Jana Pawła II 11, 95-083 Lutomiersk w sali konferencyjnej (parter - pok. nr 2).

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: Ogłoszenie zostało przekazane Prezesowi Urzędu Zamówień Publicznych w dn. 28-07-2006r. 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 28.07.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.