eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowy Wiśnicz › Budowa ścieżek rowerowych w ciągu dróg powiatowych nr 2072K i 2081K oraz budowa chodników w ciągu dróg powiatowych nr 2077K, 2076K i 1447K - 4 zadania

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-04-13

Nowy Wiśnicz: Budowa ścieżek rowerowych w ciągu dróg powiatowych nr 2072K i 2081K oraz budowa chodników w ciągu dróg powiatowych nr 2077K, 2076K i 1447K - 4 zadania
Numer ogłoszenia: 39781 - 2016; data zamieszczenia: 13.04.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Zarząd Dróg w Bochni z siedzibą w Nowym Wiśniczu , ul. Limanowska 11, 32-720 Nowy Wiśnicz, woj. małopolskie, tel. 014 6128206, faks 014 6108481.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www,pzd,bochnia.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa ścieżek rowerowych w ciągu dróg powiatowych nr 2072K i 2081K oraz budowa chodników w ciągu dróg powiatowych nr 2077K, 2076K i 1447K - 4 zadania.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest budowa ścieżek rowerowych w ciągu dróg powiatowych nr 2072K i 2081K oraz budowa chodników w ciągu dróg powiatowych nr 2077K, 2076K i 1447K - 4 zadania, w tym: 1) Zadanie nr 1 - Budowa ścieżki rowerowej wraz z kanalizacją deszczową w ciągu drogi powiatowej nr 2072K Leszczyna - Nowe Rybie w m. Kamionna w km 7+676 - 7+977. 2) Zadanie nr 2 - Budowa ścieżki rowerowej wraz z kanalizacją deszczową przy drodze powiatowej nr 2081K Leszczyna - Wieruszyce w m. Leszczyna na dł. 138 mb. 3) Zadanie nr 3 - Budowa chodnika wraz z kolektorem kanalizacji deszczowej, ściekiem przykrawężnikowym, poszerzeniem jezdni oraz budową i przebudową zjazdów w ciągu DP 2077K i DP 2076K w m. Lipnica Murowana. 4) Zadanie nr 4 - Budowa chodnika o długości 304 mb w ciągu drogi powiatowej 1447K w m. Rajbrot. 2. Zakres robót obejmuje: 1) dla Zadania nr 1: a) odtworzenie trasy i punktów wysokościowych, b) rozbiórka elementów dróg, c) wykonanie wykopów, wykonanie nasypów, d) wykonanie koryt wraz z profilowaniem i zagęszczaniem podłoża, e) wykonanie związań międzywarstwowych, f) wykonanie podbudowy z tłucznia kamiennego, g) ułożenie nawierzchni z betonu asfaltowego dla warstwy ścieralnej, h) ułożenie nawierzchni z kostki brukowej, i) ułożenie krawężników betonowych, j) ułożenie betonowych obrzeży chodnikowych, k) wykonanie kolektora deszczowego, l) wykonanie oznakowania. 2) dla Zadania nr 2: a) odtworzenie trasy i punktów wysokościowych, b) rozbiórka elementów dróg, c) wykonanie wykopów, wykonanie nasypów, d) wykonanie koryt wraz z profilowaniem i zagęszczaniem podłoża, e) wykonanie związań międzywarstwowych, f) wykonanie podbudowy z tłucznia kamiennego, g) ułożenie nawierzchni z betonu asfaltowego dla warstwy wiążącej i ścieralnej, h) ułożenie nawierzchni z kostki brukowej, i) ułożenie krawężników betonowych, j) ułożenie betonowych obrzeży chodnikowych, k) wykonanie kolektora deszczowego, 3) dla Zadania nr 3: a) odtworzenie trasy i punktów wysokościowych, b) rozbiórka elementów dróg, c) wykonanie wykopów, wykonanie nasypów, d) wykonanie koryt wraz z profilowaniem i zagęszczaniem podłoża, e) wykonanie związań międzywarstwowych, f) wykonanie podbudowy z tłucznia kamiennego, g) ułożenie nawierzchni z betonu asfaltowego dla warstwy wiążącej i ścieralnej, h) ułożenie nawierzchni z kostki brukowej, i) ułożenie krawężników betonowych, j) ułożenie betonowych obrzeży chodnikowych, k) wykonanie kolektora deszczowego, l) zainstalowanie znaków drogowych 4) dla Zadania nr 4: a) odtworzenie trasy i punktów wysokościowych, b) rozbiórka elementów dróg, c) wykonanie wykopów, wykonanie nasypów, d) wykonanie koryt wraz z profilowaniem i zagęszczaniem podłoża, e) wykonanie związań międzywarstwowych, f) wykonanie podbudowy z tłucznia kamiennego, g) ułożenie nawierzchni z betonu asfaltowego dla warstwy profilowej, wiążącej i ścieralnej, h) ułożenie nawierzchni z kostki brukowej, i) ułożenie krawężników betonowych, j) ułożenie betonowych obrzeży chodnikowych, k) wykonanie kolektora deszczowego., 3. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określony jest w: 1) dla Zadania nr 1: a) Dokumentacja projektowa - stanowiący załącznik nr 9 do SIWZ b) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (STWiORB) - stanowiąca załącznik nr 9.1 do SIWZ. c) Przedmiar robót - stanowiący załącznik nr 9.2 do SIWZ. 2) dla Zadania nr 2: a) Dokumentacja projektowa - stanowiący załącznik nr 10 do SIWZ b) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (STWiORB) - stanowiąca załącznik nr 10.1 do SIWZ. c) Przedmiar robót - stanowiący załącznik nr 10.2 do SIWZ. 3) dla Zadania nr 3: a) Dokumentacja projektowa - stanowiący załącznik nr 11 do SIWZ b) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (STWiORB) - stanowiąca załącznik nr 11.1 do SIWZ. c) Przedmiar robót - stanowiący załącznik nr 11.2 do SIWZ. 4) dla Zadania nr 4: a) Dokumentacja projektowa - stanowiący załącznik nr 12 do SIWZ b) Specyfikacja Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (STWiORB) - stanowiąca załącznik nr 12.1 do SIWZ. c) Przedmiar robót - stanowiący załącznik nr 12.2 do SIWZ..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6, 45.23.31.62-2, 45.11.20.00-5, 45.11.12.20-6, 45.11.13.00-1, 45.23.13.00-8, 45.23.32.23-8, 45.23.32.90-8, 45.23.32.21-4, 45.23.24.52-5, 45.23.32.53-7, 45.23.32.20-7, 45.11.12.00-0, 45.23.24.10-9, 45.23.32.22-1, 45.10.00.00-8, 45.23.31.20-6, 45.23.32.60-9, 45.11.12.00-0, 45.45.00.00-6.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Każdy wykonawca przystępujący do przetargu obowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert określonym w pkt. XII ppkt. 2 SIWZ, w wysokości: 1) ZADANIE NR 1 - 4 870,00 złotych (słownie: cztery tysiące osiemset siedemdziesiąt złotych); 2) ZADANIE NR 2 - 2 425,00 złotych (słownie: dwa tysiące czterysta dwadzieścia pięć złotych); 3) ZADANIE NR 3 - 4 230,00 złotych (słownie: cztery tysiące dwieście trzydzieści złotych); 4) ZADANIE NR 4 - 5 410,00 złotych (słownie: pięć tysięcy czterysta dziesięć złotych); 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) w pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2014 poz. 1804 oraz 2015 poz. 978 i 1240).

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa warunku szczegółowego. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełniania powyższego warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 2 do SIWZ).

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej dwie roboty budowlane polegające na budowie chodników wraz z kanalizacją deszczową, każda o cenie: 1) w przypadku składania oferty tylko na Zadanie nr 1 - nie mniejszej niż 200 000,00 złotych brutto, 2) w przypadku składania oferty tylko na Zadanie nr 2 - nie mniejszej niż 100 000,00 złotych brutto; 3) w przypadku składania oferty tylko na Zadanie nr 3 - nie mniejszej niż 170 000,00 złotych brutto, 4) w przypadku składania oferty tylko na Zadanie nr 4 - nie mniejszej niż 220 000,00 złotych brutto; 5) w przypadku składania oferty na kilka zadań - wykonawca musi wykazać zrealizowania co najmniej dwóch robót budowlanych polegających na budowie chodników wraz z kanalizacją deszczową o wartości nie mniejszej niż suma cen brutto zadań (jak powyżej), na które wykonawca składa ofertę. Ocena spełniania powyższego warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o: Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 2 do SIWZ); Wykaz robót budowlanych (wzór wykazu pn. Doświadczenie zawodowe stanowi załącznik nr 3 do SIWZ); Dowody dotyczące najważniejszych robót, określające, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujące, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone; Pisemne zobowiązanie, o którym mowa w art. 26 ust. 2b ustawy (jeżeli dotyczy).

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa warunku szczegółowego. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełniania powyższego warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 2 do SIWZ).

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował osobą posiadającą odpowiednie uprawnienia budowlane do pełnienia funkcji technicznych przy realizacji zamówienia, tj.: 1) w przypadku składania oferty na Zadanie nr 1 - dysponowanie osobą, która będzie pełnić funkcję kierownika budowy podczas realizacji przedmiotowego zadania, posiadająca uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności inżynieryjnej drogowej (lub uprawnienia równoważne do powyższych, a wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa). 2) w przypadku składania oferty na Zadanie nr 2 - dysponowanie osobą, która będzie pełnić funkcję kierownika budowy podczas realizacji przedmiotowego zadania, posiadająca uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności inżynieryjnej drogowej (lub uprawnienia równoważne do powyższych, a wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa). 3) w przypadku składania oferty na Zadanie nr 3 - dysponowanie osobą, która będzie pełnić funkcję kierownika budowy podczas realizacji przedmiotowego zadania, posiadająca uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności inżynieryjnej drogowej (lub uprawnienia równoważne do powyższych, a wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa). 4) w przypadku składania oferty na Zadanie nr 4 - dysponowanie osobą, która będzie pełnić funkcję kierownika budowy podczas realizacji przedmiotowego zadania, posiadająca uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności inżynieryjnej drogowej (lub uprawnienia równoważne do powyższych, a wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa). Ocena spełniania powyższego warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o: Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 2 do SIWZ); Wykaz osób (wzór wykazu pn. Potencjał kadrowy stanowi odpowiednio załącznik nr 4.1 ÷ 4.4 do SIWZ); Oświadczenia dotyczącego uprawnień (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 4A do SIWZ; )Pisemne zobowiązanie, o którym mowa w art. 26 ust. 2b ustawy (jeżeli dotyczy).

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje środkami finansowymi lub zdolnością kredytową w wysokości: a) w przypadku składania oferty tylko na Zadanie nr 1 - nie niższej niż 270 000,00 zł brutto; b) w przypadku składania oferty tylko na Zadanie nr 2 - nie niższej niż 135 000,00 zł brutto; c) w przypadku składania oferty tylko na Zadanie nr 3 - nie niższej niż 230 000,00 zł brutto; d) w przypadku składania oferty tylko na Zadanie nr 4 - nie niższej niż 300 000,00 zł brutto. e) w przypadku składania oferty na kilka zadań - wykonawca musi wykazać posiadanie środków finansowych lub zdolność kredytową w wysokości nie niższej niż suma wartości środków finansowych lub zdolność kredytową zadań (jak powyżej), na które wykonawca składa ofertę. Ocena spełniania powyższego warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o: Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 2 do SIWZ); Informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy; Pisemne zobowiązanie, o którym mowa w art. 26 ust. 2b ustawy (jeżeli dotyczy).

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) Wypełniony formularz Oferta - stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ. 2) Wykaz robót budowlanych, dostaw i usług przewidzianych do wykonania przez podwykonawców - sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 7.1 -7.4 do SIWZ pn. Zakres zamówienia wykonywany przez podwykonawców - jeżeli dotyczy. 3) Kosztorys ofertowy - oddzielnie dla każdego zadania, na które zostaje złożona oferta. 4) Oryginał lub kopię pełnomocnictwa: a) dla osoby/osób podpisującej/cych ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu wykonawcy składającego ofertę, gdy prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów do niej załączonych (np. z aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, odpisu z właściwego rejestru). b) dla ustanowionego pełnomocnika, do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy - dotyczy wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy Pzp wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Wymagana jest forma, rodzaj i zakres pełnomocnictwa właściwy do poszczególnych czynności. W przypadku złożenia kopii pełnomocnictwa, musi być ona potwierdzona za zgodność z oryginałem notarialnie. 5) Zamawiający informuje, że jeżeli w wyniku postępowania zostanie wybrana oferta wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, będą oni zobowiązani przed zawarciem umowy, przedłożyć zamawiającemu kopię umowy regulującą współpracę podmiotów występujących wspólnie (np. umowę spółki cywilnej wraz z kolejnymi aneksami lub umowę konsorcjum).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 97
  • 2 - Długość gwarancji - 3

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy w zakresie: 1) zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy, na uzasadniony wniosek Wykonawcy i pod warunkiem, że zmiana ta wynika z okoliczności, których Wykonawca nie mógł przewidzieć na etapie składania oferty i nie jest przez niego zawiniona, w szczególności gdy jest spowodowana: a) koniecznością wykonania zamówień dodatkowych wpływających na termin wykonania robót objętych umowa podstawową, b) wystąpieniem wyjątkowo nie sprzyjających warunków atmosferycznych uniemożliwiających Wykonawcy wykonanie robót, c) następstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, takich jak: opóźnienia, utrudnienia robót, zawieszenia robót lub przeszkodami dającymi się przypisać Zamawiającemu. 2) zmiany osób przewidzianych do realizacji zamówienia przez Strony w przypadku nieprzewidzianych zdarzeń losowych między innymi takich jak: śmierć, choroba, ustanie stosunku pracy pod warunkiem, że osoby zaproponowane będą posiadały takie same kwalifikacje jak osoby wskazane w umowie. 3) zmiany lub rezygnacji z Podwykonawcy, w tym w przypadku gdy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Prawo zamówień publicznych, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - pod warunkiem wykazania Zamawiającemu, iż proponowany inny Podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełniają je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia.* 4) wprowadzeniu robót zamiennych z powodu: a) uzasadnionych zmian w zakresie sposobu wykonania przedmiotu umowy proponowanych przez Zamawiającego lub Wykonawcę, jeżeli zmiany te są korzystne dla Zamawiającego, b) aktualizacji rozwiązań projektowych z uwagi na postęp technologiczny, c) zaprzestania produkcji materiałów budowlanych, których użycie Zamawiający przewidział przy realizacji przedmiotu umowy, d) zmiany przepisów prawa budowlanego w trakcie realizacji przedmiotu umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pzd.bochnia.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Zarząd Dróg w Bochni z/s w Nowym Wiśniczu, 32-720 Nowy Wiśnicz, ul. Limanowska 11..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.04.2016 godzina 09:00, miejsce: Powiatowy Zarząd Dróg w Bochni z/s w Nowym Wiśniczu, 32-720 Nowy Wiśnicz, ul. Limanowska 11..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie nr 1 - Budowa ścieżki rowerowej wraz z kanalizacją deszczową w ciągu drogi powiatowej nr 2072K Leszczyna - Nowe Rybie w m. Kamionna w km 7+676 - 7+977..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia w zakresie Zadania nr 1 jest: Budowa ścieżki rowerowej wraz z kanalizacją deszczową w ciągu drogi powiatowej nr 2072K Leszczyna - Nowe Rybie w m. Kamionna w km 7+676 - 7+977. 2. Zakres zamówienia obejmuje: a) odtworzenie trasy i punktów wysokościowych, b) rozbiórka elementów dróg, c) wykonanie wykopów, wykonanie nasypów, d) wykonanie koryt wraz z profilowaniem i zagęszczaniem podłoża, e) wykonanie związań międzywarstwowych, f) wykonanie podbudowy z tłucznia kamiennego, g) ułożenie nawierzchni z betonu asfaltowego dla warstwy ścieralnej, h) ułożenie nawierzchni z kostki brukowej, i) ułożenie krawężników betonowych, j) ułożenie betonowych obrzeży chodnikowych, k) wykonanie kolektora deszczowego, l) wykonanie oznakowania. 3. Szczegółowy zakres zamówienia określają: a) Dokumentacja projektowa - załącznik nr 9; b) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych - załącznik nr 9.1; c) Przedmiar robót - załącznik nr 9.2..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6, 45.23.31.62-2, 45.11.20.00-5, 45.11.12.20-6, 45.11.13.00-1, 45.23.13.00-8, 45.23.32.23-8, 45.23.32.90-8, 45.23.32.21-4, 45.23.24.52-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 26.08.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 97
    • 2. Długość gwarancji - 3

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie nr 2 - Budowa ścieżki rowerowej wraz z kanalizacją deszczową przy drodze powiatowej nr 2081K Leszczyna - Wieruszyce w m. Leszczyna na dł. 138 mb.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia w zakresie zadania nr 1 jest: Budowa ścieżki rowerowej wraz z kanalizacją deszczową przy drodze powiatowej nr 2081K Leszczyna - Wieruszyce w m. Leszczyna na dł. 138 mb. 2. Zakres zamówienia obejmuje: a) odtworzenie trasy i punktów wysokościowych, b) rozbiórka elementów dróg, c) wykonanie wykopów, wykonanie nasypów, d) wykonanie koryt wraz z profilowaniem i zagęszczaniem podłoża, e) wykonanie związań międzywarstwowych, f) wykonanie podbudowy z tłucznia kamiennego, g) ułożenie nawierzchni z betonu asfaltowego dla warstwy wiążącej i ścieralnej, h) ułożenie nawierzchni z kostki brukowej, i) ułożenie krawężników betonowych, j) ułożenie betonowych obrzeży chodnikowych, k) wykonanie kolektora deszczowego, 4. Szczegółowy zakres zamówienia określają: a) Dokumentacja projektowa - załącznik nr 10; b) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych - załącznik nr 10.1; c) Przedmiary robót - załącznik nr 10.2..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.62-2, 45.11.20.00-5, 45.11.13.00-1, 45.23.13.00-8, 45.23.32.53-7, 45.23.32.23-8, 45.23.32.20-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 16.09.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 97
    • 2. Długość gwarancji - 3

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie nr 3 - Budowa chodnika wraz z kolektorem kanalizacji deszczowej, ściekiem przykrawężnikowym, poszerzeniem jezdni oraz budową i przebudową zjazdów w ciągu DP 2077K i DP 2076K w m. Lipnica Murowana.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia w zakresie zadania nr 1 jest: Budowa chodnika wraz z kolektorem kanalizacji deszczowej, ściekiem przykrawężnikowym, poszerzeniem jezdni oraz budową i przebudową zjazdów w ciągu DP 2077K i DP 2076K w m. Lipnica Murowana. 2. Zakres zamówienia obejmuje: a) odtworzenie trasy i punktów wysokościowych, b) rozbiórka elementów dróg, c) wykonanie wykopów, wykonanie nasypów, d) wykonanie koryt wraz z profilowaniem i zagęszczaniem podłoża, e) wykonanie związań międzywarstwowych, f) wykonanie podbudowy z tłucznia kamiennego, g) ułożenie nawierzchni z betonu asfaltowego dla warstwy wiążącej i ścieralnej, h) ułożenie nawierzchni z kostki brukowej, i) ułożenie krawężników betonowych, j) ułożenie betonowych obrzeży chodnikowych, k) wykonanie kolektora deszczowego, l) zainstalowanie znaków drogowych 3. Szczegółowy zakres zamówienia określają: a) Dokumentacja projektowa - załącznik nr 11; b) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych - załącznik nr 11.1; c) Przedmiary robót - załącznik nr 11.2..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.12.00-0, 45.32.24.10-9, 45.23.32.53-7, 45.23.32.22-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 16.09.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 97
    • 2. Długość gwarancji - 3

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie nr 4 - Budowa chodnika o długości 304 mb w ciągu drogi powiatowej 1447K w m. Rajbrot.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia w zakresie zadania nr 1 jest: Budowa chodnika o długości 304 mb w ciągu drogi powiatowej 1447K w m. Rajbrot. 2. Zakres zamówienia obejmuje: a) odtworzenie trasy i punktów wysokościowych, b) rozbiórka elementów dróg, c) wykonanie wykopów, wykonanie nasypów, d) wykonanie koryt wraz z profilowaniem i zagęszczaniem podłoża, e) wykonanie związań międzywarstwowych, f) wykonanie podbudowy z tłucznia kamiennego, g) ułożenie nawierzchni z betonu asfaltowego dla warstwy profilowej, wiążącej i ścieralnej, h) ułożenie nawierzchni z kostki brukowej, i) ułożenie krawężników betonowych, j) ułożenie betonowych obrzeży chodnikowych, k) wykonanie kolektora deszczowego, 3. Szczegółowy zakres zamówienia określają: a) Dokumentacja projektowa - załącznik nr 12; b) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych - załącznik nr 12.1; c) Przedmiar robót - załącznik nr 12.2..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.10.00.00-8, 45.23.31.20-6, 45.23.32.60-9, 45.11.13.00-1, 45.11.12.00-0, 45.23.13.00-8, 45.23.32.20-7, 45.45.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 16.09.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 97
    • 2. Długość gwarancji - 3

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.