eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Dostawa worków na śmieci dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Jagiellońskiego - Collegium Medicum w Krakowie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-12-04

Kraków: Dostawa worków na śmieci dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Jagiellońskiego - Collegium Medicum w Krakowie
Numer ogłoszenia: 397746 - 2014; data zamieszczenia: 04.12.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 363072 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Jagielloński Collegium Medicum, ul. Św. Anny 12, 31-008 Kraków, woj. małopolskie, tel. 12 433 27 29, faks 12 433 27 29.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa worków na śmieci dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Jagiellońskiego - Collegium Medicum w Krakowie.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa worków na śmieci dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Jagiellońskiego - Collegium Medicum w Krakowie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 2 do SIWZ - opis przedmiotu zamówienia wraz z kalkulacją ceny oferty. 3.2. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych i wariantowych. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje dostawę worków na śmieci do jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Jagiellońskiego, zlokalizowanych na terenie miasta Krakowa. Wykonawca zapewni dostawę worków na śmieci pod adres i do pomieszczeń wskazanych każdorazowo w zamówieniu własnym środkiem transportu - lista adresów jednostek znajduje się w Załączniku nr 3b do SIWZ. Zamówienia będą składane w formie pisemnej poprzez przesłanie faksem, drogą mailową lub bezpośrednio w siedzibie Wykonawcy od poniedziałku do piątku w godz. 7.30-15.00 (data złożenia zamówienia). Wykonawca zobowiązany jest zapewnić przyjmowanie zamówień w dniach i godzinach wymienionych powyżej oraz każdorazowo zobowiązany jest do potwierdzenia odbioru zamówienia (odpowiednio faxem, pisemnie na kopii zamówienia lub drogą mailową). Wykonawca jest zobowiązany do dostarczenia do Działu Zaopatrzenia UJ CM comiesięcznych raportów z realizacji umowy, zawierających co najmniej zestawienie faktur z danego miesiąca wraz z wyszczególnieniem towarów objętych fakturą, ich ilości i wartości netto oraz brutto. Raporty należy dostarczać do 3 dnia roboczego miesiąca następującego po miesiącu, którego raport dotyczy, w wersji papierowej (np. faksem) i elektronicznej (e-mailem lub na płycie CD) wzór raportów stanowi Załącznik nr 3a do SIWZ. Zamawiający zastrzega, że przedstawione w załączniku nr 1 ilości zamawianych worków na śmieci są wielkościami orientacyjnymi i mogą ulec zmianie (zmniejszeniu lub zwiększeniu) w trakcie trwania umowy w ramach zamówień zamiennie bilansujących się w ramach wynagrodzenia. Zamawiającemu przysługuje prawo do ograniczenia ilości asortymentu objętego przedmiotem zamówienia i nie zrealizowanie pozostałej części wartości przedmiotu zamówienia nie będzie stanowiło podstaw do zgłaszania przez Wykonawcę roszczeń z tego tytułu. W przypadku zawieszenia produkcji lub wycofania z produkcji towaru wchodzącego w skład przedmiotu umowy, Zamawiający dopuszcza wymianę na jego odpowiednik, pod warunkiem uzyskania przez Wykonawcę pisemnej zgody Zamawiającego. Dostarczone worki na śmieci muszą posiadać minimum 12 miesięczny okres ważności od daty dostawy oraz posiadać oryginalne opakowania producenta.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 19.52.00.00 - Produkty z tworzyw sztucznych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.12.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Firma Handlowa PRIMA ul. Grzegórzecka 79, ul. Grzegórzecka 79, 31-559 Kraków, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 29721,33 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 27968,97

  • Oferta z najniższą ceną: 27968,97 / Oferta z najwyższą ceną: 51349,30

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.