eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sławatycze › poprawa stanu środowiska na obszarze przygranicznym poprzez budowę kanalizacji sanitarnej w Sławatyczach

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2006-08-04

POZYCJA 39749

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Sławatycze: poprawa stanu środowiska na obszarze przygranicznym poprzez budowę kanalizacji sanitarnej w Sławatyczach Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Gmina Sławatycze, do kontaktów: Walentyna Hasiuk, ul. Rynek 14, 21-515 Sławatycze, woj. lubelskie, tel. 083 3783358 wew. 26, fax 083 3783313, e-mail: slawaty_g@woi.lublin.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.slawatycze-gmina.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gmina Sławatycze, ul. Rynek 14, 21-515 Sławatycze, woj. lubelskie, tel. 083 3783358, fax 083 3783313, e-mail: slawaty_g@woi.lublin.pl, www.slawatycze.netbip.pl. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Budownictwo i obiekty komunalne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Poprawa stanu środowiska na obszarze przygranicznym poprzez budowę kanalizacji sanitarnej w Sławatyczach 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Sławatycze - ul.Włodawska, Mickiewicza, Wyzwolenia, Długa, Pocztowa, Świerkowa i Wisznicka. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: - budowa sieci kanalizacyjnej - kan. o śr. 200 x 5,9 PCV - 2064 m - studn. rew. z kręgów żelb. 1200 - 6 szt. i 1000 - 24 szt. - studzienki kan. 400/200 - 63 szt. - kan. PCV śr. 315 mm - 39 m - rurociąg PE 110/6,6 - 243 m - połączenia rur - 30 złącz - przewiert pod drogą - 17 m - przepompownia Grunfos (lub inna o porównywalnych parametrach) śr. 1200 - 1 kpl. - przyłącza - 82 budynki śr. 160 mm - 1413 m - studzienki kan. 400/200 z PCV - 62 szt. - przebudowa ist. szamb - 20 szt. - odbudowa drogi naw. bitum. - 781,2 m kw. - obsługa geodezyjna - projekt org. ruchu - koszt składowania odpadów - zabezpieczenie dojazdu i dojść - zabezpieczenie miejsca robót - urządzenie placu budowy - zabezpieczenie przed uszkodzeniem istniejącego uzbrojenia. Prace objęte przedmiotem zamówienia muszą być zgodne ze specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Oferta powinna zawierać: - wypełniony druk oferty; - oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - art. 22 ust. 1 ustawy; - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do Ewidencji Działalności Gospodarczej; - aktualną informację z KRK w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 4-9 ustawy; - aktualne zaświadczenie urzędu skarbowego o nie zaleganiu z opłatami lub zaświadczenie o uzyskanym zwolnienia przewidzianego prawem; - aktualne zaświadczenie właściwego ZUS lub KRUS, że nie zalega z opłatami; - od wykonawców występujących wspólnie - pełnomocnictwo; - informację banku potwierdzającą wysokość środków lub zdolność kredytową wykonawcy na 1 000 000 zł; - dokument potwierdzający ubezpieczenie wykonawcy od odpowiedzialności; - dowód wniesienia wadium; - wykaz robót zrealizowanych przez wykonawcę w okresie ostatnich 5 lat o podobnym zakresie i wartości (min. 2); - wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji; - kosztorys ofertowy; - wykaz stawek i narzutów; - harmonogram realizacji robót. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.24.10 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.24.10 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej Oryginalny kod CPV: 45.23.24.40 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów do odprowadzania ścieków Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.24.40 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów do odprowadzania ścieków Oryginalny kod CPV: 45.23.24.23 - Przepompownie ścieków Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.24.23 - Roboty budowlane w zakresie przepompowni ścieków 45.23.32.32 - 45.23.32.32 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Budowa sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączmi w ciągu ul. Włodawskiej, Mickiewicza, Wyzwolenia, Długiej, Pocztowej, Świerkowej i Wisznickiej oraz przepompowni i rurociągu tłocznego w Sławatyczach, zgodnie z przedmiarem robót załączonym do Specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w miesiącach: 8.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 8000 PLN. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku formach - zgodnie z art. 45 ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy zamawiającego: Urząd Gminy Sławatycze, ul. Rynek 14 - Bank Spółdzielczy w Łomazach, Oddział w Sławatyczach, konto nr 37 8037 0008 0260 0143 3000 0050 z dopiskiem "Wadium" i tytułem postępowania. 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1-4 ustawy: 1). Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności w zakresie wykonywania robót budowlanych objętych zamówieniem 2) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zadania 3) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zadania 4) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.1 Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do Ewidencji Działalności Gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 1.2 Wykaz robót budowlanych (min. 2) zrealizowanych przez wykonawcę w okresie ostatnich pięciu lat, odpowiadających swoim rodzajem i wartością (min. 1 000 000 zł) robotom stanowiącym przedmiot zamówienia; 1.3 Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy P.z.p.; 1.4 Aktualne informacje z Krajowego Rejestru w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt od 4 do 8 ustawy P.z.p., wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 1.5 Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 1.6 Aktualne zaświadczenie właściwego Oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 1.7 Od wykonawców występujących wspólnie - pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu; 1.8 Informację banku lub Spółdzielczej Kasy Oszczędnościowo-Kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek. Informacja musi potwierdzać wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy na kwotę nie mniejszą niż 50% oferowanej ceny brutto oraz musi być wystawiona nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 1.9 Polisę lub inne dokumenty ubezpieczenia potwierdzające, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej; 1.10 Dowód wniesienia wadium; 1.11 Wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - na załączonym formularzu. Zamawiający wymaga wskazania kierownika budowy posiadającego uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci kanalizacyjnych. Do wykazu należy dołączyć kserokopię uprawnień kierownika budowy i zaświadczenie o jego wpisie na listę członków właściwej Izby Samorządu Zawodowego; 1.12 Kosztorys ofertowy; 1.13 Wykaz stawek i narzutów - zgodnie z załączonym formularzem; 1.14. Harmonogram realizacji robót - zgodnie z załączonym formularzem; 1.15 Wypełniony druk oferty.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. cena oferty najtańszej/cena ofert badanej x 100 pkt x liczba osób badających oferty = N punktów. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.slawatycze.netbip.pl lub za zaliczeniem. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.09.2006 godzina 09:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: 06.10.2006 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 06.09.2006, godzina 09:30, Urząd Gminy Sławatycze, ul. Rynek 14, pokój nr 8.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak. "Poprawa stanu środowiska na obszarze przygranicznym poprzez budowę kanalizacji sanitarnej w Sławatyczach" / Program Sąsiedztwa Polska-Ukraina-Białoruś INTERREG IIIA/TACIS CBC. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 26.07.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.