eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Przasnysz › Dostawę materiałów do zimowego utrzymania dróg powiatowych dla Powiatowego Zarządu Dróg w Przasnyszu w roku 2011 i 2012

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-11-25

Przasnysz: Dostawę materiałów do zimowego utrzymania dróg powiatowych dla Powiatowego Zarządu Dróg w Przasnyszu w roku 2011 i 2012
Numer ogłoszenia: 397434 - 2011; data zamieszczenia: 25.11.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Przasnyski - Powiatowy Zarząd Dróg , ul. Gdańska 4, 06-300 Przasnysz, woj. mazowieckie, tel. 029 752-27-28, faks 029 752-27-28.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-przasnysz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawę materiałów do zimowego utrzymania dróg powiatowych dla Powiatowego Zarządu Dróg w Przasnyszu w roku 2011 i 2012.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: - część 1 A. Dostawa soli drogowej z antyzbrylaczem do zimowego utrzymania dróg dla Powiatowego Zarządu Dróg w Przasnyszu. Zakres dostawy zawiera koszty Wykonawcy: 1) Materiału (sól) 2) Załadunku 3) Transportu loco Odbiorca Planuje się, iż wielkość dostawy nie przekroczy 800 ton materiału, przy czym ostateczna wielkość dostawy uzależniona będzie od panujących w okresie obowiązywania umowy warunków pogodowych. - część 2 A. Dostawa 4% mieszaniny piasku z solą wraz z usługą załadunku na pojazdy biorące udział w akcji ZUD dla Powiatowego Zarządu Dróg w Przasnyszu. Zakres dostawy zawiera koszty Wykonawcy: 1) Materiału (sól drogowa i piasek frakcji 0- 2 do przygotowania mieszaniny ) 2) Trzykrotnego przemieszania składników mieszaniny 3) Składowania mieszaniny piasku z solą na placu Dostawcy 4) Transportu około 200 ton mieszaniny piasku z solą na plac składowy Odbiorcy 5) Usługi załadunku towaru na samochody biorące udział w akcji ZUD z placu Dostawcy i placu składowym Odbiorcy Planuje się, iż wielkość dostawy nie przekroczy 1700 ton materiału, przy czym ostateczna wielkość dostawy uzależniona będzie od panujących w okresie obowiązywania umowy warunków pogodowych. B. Piasku do zimowego utrzymania dróg dla Powiatowego Zarządu Dróg w Przasnyszu. Planuje się, iż wielkość dostawy nie przekroczy 80 ton materiału, przy czym ostateczna wielkość dostawy uzależniona będzie od panujących w okresie obowiązywania umowy warunków pogodowych. Zakres dostawy zawiera koszty Wykonawcy: 1) Materiału (piasek frakcji 0-2) 2) Składowania materiału na placu Wykonawcy 3) Usługa załadunku materiału na samochody biorące udział w akcji ZUD.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • 20 % wartości zamówienia podstawowego polegającego na rozszerzeniu dostawy, Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.92.71.00-2, 14.21.10.00-3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda od Wykonawców wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena dokonana będzie na podstawie oświadczenia art. 22. ust. 1 na zasadzie spełnia/nie spełnia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • zrealizować, potwierdzoną referencjami, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej 1 dostawę soli drogowej o wartości min. 150.000,00 zł brutto

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena dokonana będzie na podstawie oświadczenia art. 22. ust. 1 na zasadzie spełnia/nie spełnia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena dokonana będzie na podstawie oświadczenia art. 22. ust. 1 na zasadzie spełnia/nie spełnia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena dokonana będzie na podstawie oświadczenia art. 22. ust. 1 na zasadzie spełnia/nie spełnia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • zaświadczenie niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności działań wykonawcy z normami jakościowymi, jeżeli zamawiający odwołują się do systemów zapewniania jakości opartych na odpowiednich normach europejskich
  • inne dokumenty

    Wykonawca może zamiast zaświadczeń, o których mowa, złożyć inne dokumenty potwierdzające odpowiednio stosowanie przez wykonawców równoważnych środków zapewniania jakości i stosowania równoważnych środków zarządzania środowiskiem.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Dokument Pełnomocnictwa (original ny bądź potwierdzony notarialnie) jeżeli został wyznaczony Pełnomocnik do podpisania umowy.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy: 1) dla dostawy realizowanej w latach następnych po roku podpisania umowy, w stosunku do treści złożonej oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w zakresie ceny jednostkowej dostarczanego materiału. Podstawą zmiany będzie informacja GUS w sprawie wskaźnika cen towarów i usług konsumpcyjnych roku bieżącego obowiązywania umowy w stosunku do roku poprzedniego. Powyższa zmiana nie może spowodować zwiększenia maksymalnej kwoty brutto za realizację przedmiotu zamówienia, nie może również wpłynąć na jakość realizowanych dostaw; Ponadto zmiany postanowień zawartej umowy mogą dotyczyć 2) terminu realizacji przedmiotu umowy w przypadku: a) wystąpienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy przy zachowaniu przez niego należytej staranności, skutkujących niemożnością dotrzymania terminu realizacji przedmiotu zamówienia, b) wstrzymania przez Zamawiającego wykonania usługi , które nie wynika z okoliczności leżących po stronie Wykonawcy, c) nie wyczerpania w okresie terminu realizacji umowy środków finansowych w ramach maksymalnej kwoty brutto, d) konieczności wykonania dostawy w ramach zamówień uzupełniających. W przypadku zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy wynikającego z okoliczności wymienionych w literach a-d, termin może ulec przedłużeniu, nie dłużej jednak niż o czas trwania tych okoliczności. 3) skrócenia terminu realizacji przedmiotu umowy w przypadku wstrzymania przez Inwestora wykonania dostaw, które nie wynika z okoliczności leżących po stronie Wykonawcy, o czas trwania tych okoliczności. 4) oznaczenia danych dotyczących Inwestora i/lub Wykonawcy. 5) w trakcie realizacji umowy, postanowienia umowy mogą ulec zmianom pod warunkiem, że zmiany te będą korzystne dla Inwestora, lub konieczność wprowadzenia zmian wynikać będzie z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy. Zmiana może być dokonana przed upływem terminu realizacji niniejszej umowy, na pisemny wniosek złożony niezwłocznie od daty wystąpienia lub powzięcia wiadomości o zaistniałych okolicznościach. Wniosek winien zawierać uzasadnienie. 2) w przypadku ustawowej zmiany podatku od towarów i usług- dostosowana wówczas zostanie cena jednostkowa brutto towaru przy czym nie ulegnie zmianie maksymalna kwota brutto przeznaczona na realizację zamówienia. Zmiana musi być dokonana w formie pisemnej.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat-przasnysz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Zarząd Dróg, ul. Gdańska 4, 06-300 Przasnysz.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.12.2011 godzina 11:00, miejsce: Powiatowy Zarząd Dróg, ul. Gdańska 4, 06-300 Przasnysz, pierwsze piętro, pokój nr 10.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa soli drogowej z antyzbrylaczem do zimowego utrzymania dróg.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - część 1 A. Dostawa soli drogowej z antyzbrylaczem do zimowego utrzymania dróg dla Powiatowego Zarządu Dróg w Przasnyszu. Zakres dostawy zawiera koszty Wykonawcy: 1) Materiału (sól) 2) Załadunku 3) Transportu loco Odbiorca Planuje się, iż wielkość dostawy nie przekroczy 800 ton materiału, przy czym ostateczna wielkość dostawy uzależniona będzie od panujących w okresie obowiązywania umowy warunków pogodowych..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.92.71.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa 4% mieszaniny piasku z solą do zimowego utrzymania dróg powiatowych oraz dostawa piasku do zimowego utrzymania dróg powiatowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - część 2 A. Dostawa 4% mieszaniny piasku z solą wraz z usługą załadunku na pojazdy biorące udział w akcji ZUD dla Powiatowego Zarządu Dróg w Przasnyszu. Zakres dostawy zawiera koszty Wykonawcy: 1) Materiału (sól drogowa i piasek frakcji 0- 2 do przygotowania mieszaniny ) 2) Trzykrotnego przemieszania składników mieszaniny 3) Składowania mieszaniny piasku z solą na placu Dostawcy 4) Transportu około 200 ton mieszaniny piasku z solą na plac składowy Odbiorcy 5) Usługi załadunku towaru na samochody biorące udział w akcji ZUD z placu Dostawcy i placu składowym Odbiorcy Planuje się, iż wielkość dostawy nie przekroczy 1700 ton materiału, przy czym ostateczna wielkość dostawy uzależniona będzie od panujących w okresie obowiązywania umowy warunków pogodowych. B. Piasku do zimowego utrzymania dróg dla Powiatowego Zarządu Dróg w Przasnyszu. Planuje się, iż wielkość dostawy nie przekroczy 80 ton materiału, przy czym ostateczna wielkość dostawy uzależniona będzie od panujących w okresie obowiązywania umowy warunków pogodowych. Zakres dostawy zawiera koszty Wykonawcy: 1) Materiału (piasek frakcji 0-2) 2) Składowania materiału na placu Wykonawcy 3) Usługa załadunku materiału na samochody biorące udział w akcji ZUD.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 14.21.10.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.