eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pszczew › budowa zintegrowanego systemu dróg lokalnych w Pszczewie (ulice Rynek, Jadwigi, osiedle Powstańców Wlkp., ciągi piesze i pieszo-jezdne)



Ogłoszenie z dnia 2006-08-04

POZYCJA 39741

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Pszczew: budowa zintegrowanego systemu dróg lokalnych w Pszczewie (ulice Rynek, Jadwigi, osiedle Powstańców Wlkp., ciągi piesze i pieszo-jezdne) Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Gmina Pszczew, do kontaktów: Krystian Grabowski, ul. Rynek 13, 66-330 Pszczew, woj. lubuskie, tel. 95 7492345, fax 95 7492312, e-mail: ug@pszczew.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.pszczew.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Pszczew, Krystian Grabowski, ul. Rynek 13, 66-330 Pszczew, woj. lubuskie, tel. 95 7492345, fax 95 7492312, e-mail: ug@pszczew.pl, www.pszczew.pl. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: Urząd Gminy Pszczew, Krystian Grabowski, ul. Rynek 13, 66-330 Pszczew, woj. lubuskie, tel. 95 7492345, fax 95 7492312, e-mail: ug@pszczew.pl, www.pszczew.pl. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Ogólne usługi publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: budowa zintegrowanego systemu dróg lokalnych w Pszczewie (ulice Rynek, Jadwigi, osiedle Powstańców Wlkp., ciągi piesze i pieszo-jezdne). 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Pszczew, gmina Pszczew. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Zakres prac obejmuje: 1. Ulice Rynek, Jadwigi w Pszczewie, długość odcinka 300 m.b., w tym: - mechaniczne rozebranie nawierzchni: z mieszanek mineralno-bitumicznych 1635,50 m kw., z kostki granitowej - brukowca 1998 m kw., z kostki brukowej betonowej 314,70 m kw., z betonu 207,70 m kw., chodników z płyt betonowych 57,60 m kw. - wykonanie ulic z kostki brukowej betonowej 1948,50 m kw. - wykonanie zjazdów z kostki brukowej betonowej 86,10 m kw. - wykonanie chodników z kostki brukowej betonowej 624,75 m kw. - kanalizacja deszczowa śr. 315 - 282 m.b. wraz ze studzienkami 2. Osiedle Powstańców Wlkp.w Pszczewie, długość sięgaczy i chodników obustronnych 453 m.b. oraz chodnik 100m.b., w tym: - wykonanie odwodnienia śr. 160 - 163,11 m.b. wraz ze studzienkami - wykonanie sięgaczy i chodników z kostki brukowej betonowej 4281,59 m kw. - wykonanie zjazdów z kostki brukowej betonowej 513,89 m kw. 3. Ciągi piesze i pieszo-jezdne w centrum Pszczewa, długość 571,5 m.b., w tym: - rozebranie nawierzchni z kostki brukowej betonowej, betonu i płyt betonowych 784,5 m kw. - wykonanie ciągów pieszych i pieszo-jezdnych z kostki brukowej betonowej 1727 m kw. - wykonanie odwodnienia do śr. 200 - 71 m.b. wraz ze studzienkami 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Wykonawca wykaże się wykonaniem robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącemu przedmiot zamówienia, w tym co najmniej: udokumentuje doświadczenie w realizacji przedmiotu zamówienia związanego z robotami budowlanymi w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum: 3 zamówień na wykonanie nawierzchni (jezdni, chodników, zjazdów, placów) z kostki brukowej betonowej o powierzchni co najmniej 1000 m kw. podając wartość, datę i miejsce wykonania oraz załączyć dokumenty potwierdzające, że roboty zostały wykonane należycie 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg Oryginalny kod CPV: 45.23.32.00 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.00 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni Oryginalny kod CPV: 45.11.10.00 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.10.00 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne Oryginalny kod CPV: 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: powyżej 60 000 euro 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 30.11.2006

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Ustala się wadium w wysokości 15.000,00 PLN, słownie: piętnaście tysięcy złotych. Wadium wnoszone jest w jednym lub kilku następujących formach: 1/ pieniądzu, sposób przekazania:- przelewem na konto zamawiającego w Gospodarczym Banku Spółdzielczym w Międzyrzeczu, nr konta 37 8367 0000 0023 1925 6000 0003 2/ w poręczeniach lub gwarancjach bankowych 3/ w gwarancjach ubezpieczeniowych Oferta nie zabezpieczona akceptowalną formą wadium zostanie odrzucona bez rozpatrywania. Wadium musi być wniesione nie później niż w dniu składania ofert. Wadium niepieniężne musi być ważne 30 dni od dnia ostatecznego otwarcia ofert. Potwierdzenie wniesienia wadium należy dołączyć do oferty. W przypadku wnoszenia wadium w formie pieniężnej za termin wniesienia wadium przyjmuje się datę uznania rachunku Zamawiającego 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: Zgodnie z art. 22 Prawa zamówień publicznych o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, potencjał ekonomiczny i techniczny, a także pracowników zdolnych do wykonania zamówienia; - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, zgodnie z art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający dokonana oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu systememzero jedynkowym (spełnia / nie spełnia), na podstawie załączonych do oferty dokumentów (podanych poniżej) Dokumenty wymagane od Wykonawców w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane - par. 1 ust. 1 -3 /Dz. U. z 2006r. Nr 87, poz. 605/ Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - w celu potwierdzenia spełnienia warunku, iż wykonawca posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, potencjał ekonomiczny i techniczny, a także pracowników zdolnych do wykonania zamówienia: - wykonawca wykaże się wykonaniem robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącemu przedmiot zamówienia, w tym co najmniej: udokumentuje doświadczenie w realizacji przedmiotu zamówienia związanego z robotami budowlanymi w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum: 3 zamówień na wykonanie nawierzchni (jezdni, chodników, zjazdów, placów) z kostki brukowej betonowej o pow. co najmniej 1000 m kw. podając wartość, datę i miejsce wykonania oraz załączyć dokumenty potwierdzające, że roboty zostały wykonane należycie. - w celu potwierdzenia spełnienia warunku, iż zamawiający znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, wykonawca dołączy do oferty: - polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej - informację banku, w którym Wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzającą, że posiadane środki finansowe i/lub zdolność kredytowa Wykonawcy są nie mniejsze niż 1.000.000,00 PLN Przedmiotowy dokument musi być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. - w celu potwierdzenia spełnienia warunku, iż wykonawca nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, zgodnie z art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, wykonawca dołączy do oferty: - koncesję, zezwolenie lub licencję, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym, zwanym dalej "zamówieniem"; - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; - aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt od 4 do 8 ustawy Pzp, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; - aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Pzp, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; - aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Powyższe zaświadczenia muszą być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.pszczew.pl. Opłata: 150 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: specyfikację można odebrać osobiście po okazaniu dowodu wniesienia opłaty w kasie urzędu lub za zaliczeniem pocztowym (plus należne koszty przesyłki). W przypadku wykonawców zamawiających specyfikację faksem u zamawiającego, należy dokonać opłaty za specyfikację na rachunek bankowy nr: 91 8367 0000 0023 1925 6000 0001. Zamówienie na specyfikacje należy przesłać na numer fax. 095 749 23 12 wraz z potwierdzeniem wniesienia opłaty za specyfikację. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.08.2006 godzina 12:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 29.08.2006, godzina 12:15, Urząd Gminy Pszczew, ul. Rynek 13, 66-330 Pszczew, sala narad, pokój nr 22.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak.; ZPORR, Priorytet III Rozwój lokalny Działanie 3.1 Obszary wiejskie 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 27.07.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.