eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sochaczew › Udzielenie i obsługę kredytu długoterminowego w wysokości 800.000 PLN

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-11-17

Sochaczew: Udzielenie i obsługę kredytu długoterminowego w wysokości 800.000 PLN
Numer ogłoszenia: 397264 - 2009; data zamieszczenia: 17.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wójt Gminy Sochaczew , ul. Warszawska 115, 96-500 Sochaczew, woj. mazowieckie, tel. 046 8642625, 8462600, faks 046 8642602.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sochaczew.waw.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Udzielenie i obsługę kredytu długoterminowego w wysokości 800.000 PLN.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego na pokrycie inwestycji pn. Rozbudowa Stacji Uzdatniania Wody w miejscowości Dachowa.Okres kredytowania 5 lat - od 15 grudnia 2009r do 30 grudnia 2014r.Zamawiający rozpocznie spłatę kredytu od 30 marca 2010r.w ratach kwartalnych. Na koszt kredytu składa się suma oprocentowania, marża banku i prowizja.Do obliczenia kosztu kredytu będzie przyjmowana zmienna stopa procentowa wg formuły WIBOR 3M.Zamawiający zastrzega sobie prawo wcześniejszej spłaty całości lub części kredytu bez ponoszenia dodatkowych kosztów.Zabezpieczenie kredytu w postaci oświadczenia wekslowego, w treści zaproponowanej przez wybrany bank..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.30.00 - (3) Usługi udzielania kredytu .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.12.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art.24 ust.1,2 oraz spełniający wymogi art.22 ust.1 Ustawy PZP oraz spełniają i przyjmują warunki określone w SIWZ. Spełnienie warunków będzie oceniane na podstawie dokumentów wchodzących w skład oferty( spełnia, nie spełnia).Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, potwierdzając że profil działania wykonawcy odpowiada przedmiotowi zamówienia.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym Znajdują sie w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówinie..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art.22 ust.1 Ustawy PZP. Zaświadczenie z EDG lub wypis z KRS. Koncesję, zezwolenie lub licencję, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem. Pełnomocnictwo osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów. Projekt treści umowy jaka będzie zawarta z Zamawiającym na realizację zamówienia. Integralną częścią umowy powinien być dołączony do umowy harmonogram spłaty kredytu zawierający prognozowaną do zapłacenia kwotę odsetek i marży bankowej. Zrealizowali w ostatnich 3 latach a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie co najmniej jedno zamówienie odpowiadające swoim rodzajem, przedmiotowi zamówienia oraz o wartości nie mniejszej niż 1.000.000 PLN, potwierdzonych pozytywnymi referncjami..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sochaczew.e-bip.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Sochaczew, ul. Warszawska 115, 96-500 Sochaczew, pok.19..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.11.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Sochaczew, ul. Warszawska 115, 96-500 Sochaczew. Otwarcie ofert w dniu 30.11.2009r o godz. 10:15 -pok.23.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.