eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › Serwis urządzeń kopiujących i drukujących - zamówienie uzupełniające (3)

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-10-15

Katowice: Serwis urządzeń kopiujących i drukujących - zamówienie uzupełniające (3)
Numer ogłoszenia: 397200 - 2012; data zamieszczenia: 15.10.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 208901 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny Nr 7 Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach Górnośląskie Centrum Medyczne im. prof. Leszka Gieca, ul. Ziołowa 45/47, 40-635 Katowice, woj. śląskie, tel. 32 359 84 07, faks 32 202 95 01.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Serwis urządzeń kopiujących i drukujących - zamówienie uzupełniające (3).

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Serwis urządzeń kopiujących i drukujących - zamówienie uzupełniające (3).

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.00.00.00 - Usługi naprawcze i konserwacyjne 50.31.31.00 - Usługi w zakresie naprawy fotokopiarek 50.31.32.00 - Usługi w zakresie konserwacji fotokopiarek .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Serwis urządzeń kopiujących i drukujących - zamówienie uzupełniające (3)

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.10.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • MAGRA Wilhelm & Wspólnicy Sp. Jawna, ul. Wodzisławska 55, 44-200 Rybnik, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 7872,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 8265,00

  • Oferta z najniższą ceną: 8265,00 / Oferta z najwyższą ceną: 8265,00

  • Waluta: PLN.

ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Uzasadnienie faktyczne i prawne: Podstawa prawna art. 67 ust. 1 pkt 6 Pzp a) Zamówienie podstawowe - umowa ZP/3/12 została zawarta w dniu 29.12.2012r. na kwotę 110 731,98zł brutto, 90 026,00zł netto b) Łączna wartość dotychczasowych udzieleń zamówień uzupełniających stanowi nie więcej niS 50 % wartości zamówienia podstawowego (1 800,00 zł netto (1) + 4 620,00zł netto (2) + 7 872,00zł netto (3)), tj. 15% c) zamówienie zostanie udzielone dotychczasowemu Wykonawcy zgodnie z umową ZP/3/11 zawartą w dniu 29.12.2011r. z Wykonawcą MAGRA Wilhelm & Wspólnicy Sp. Jawna, ul. Wodzisławska 55, 44 - 200 Rybnik d)zamówienie zostanie udzielone w terminie 3 lat od Strona 1 z 2 http://bzp1.portal.uzp.gov.pl/index.php?ogloszenie=show&pozycja=208901&rok=20... 2012-10-01 udzielenia zamówienia podstawowego które zostało udzielone w dniu 29.12.2011r. Umowa ZP/3/11 e) zamówienie dotyczy usług f) zamówienie uzupełniające polega na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień (serwis nowego urządzenia kopiującego i drukującego) g) zamówienie uzupełniające było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu wysłane w dniu 29.11.2011r. pod nr-401026 - 2011 oraz w SIWZ w pkt. 21 h) zamówienie uzupełniające jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego i) zamówienie uzupełniające ma taką samą nazwę i kody określone we Wspólnym Słowniku Zamówień jak zamówienie podstawowe

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.