eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › wykonanie remontu kapitalnego dachu budynku przy ul. 3 Maja 40 i Słowackiego 22 w Katowicach

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2006-08-04

POZYCJA 39709

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Katowice: wykonanie remontu kapitalnego dachu budynku przy ul. 3 Maja 40 i Słowackiego 22 w Katowicach Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Komunalny Zakład Gospodarki Mieszkaniowej, do kontaktów: Marcin Szymczyk, ul. Grażyńskiego 5, 40-126 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 3141620, fax 032 3141620, e-mail: przetargi@kzgm.internetdsl.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.kzgm.katowice.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Ogólne usługi publiczne, Budownictwo i obiekty komunalne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wykonanie remontu kapitalnego dachu budynku przy ul. 3 Maja 40 i Słowackiego 22 w Katowicach. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Budynki administrowane przez KZGM w Katowicach. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu kapitalnego dachu budynku przy ul. 3 Maja 40 i Słowackiego 22 w Katowicach 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: 1.Dokument potwierdzający wniesienie wadium 2.Oświadczenie Wykonawcy, że spełnia wymagania art. 22 Ustawy oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Ustawy. 3.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 4.Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy (podpisującego ofertę), jeżeli nie wynika ono z dokumentów wymienionych w ppkt. 4 5.Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 Ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6.Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 Ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 7.Aktualne zaświadczenia właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego Oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 8.Informacja na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników oraz liczebności personelu kierowniczego, w okresie ostatnich trzech lat kalendarzowych, a w przypadku, gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. Wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do realizacji zamówienia a także zakres wykonywanych przez nich czynności. Wykaz powinien obejmować wyższy i średni personel kierowniczy przedsiębiorstwa, kierownika budowy i kierowników robót oraz niższy personel zarządzający, którzy będą brali bezpośredni udział w realizacji zadania. Ponadto Zamawiający wymaga by Wykonawca wykazał zatrudnienie co najmniej 10 pracowników, którzy nie należą do personelu kierowniczego i zostaną zatrudnieni przy realizacji zadania. 9.Wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat remontów kapitalnych dachów, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, odpowiadających rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane w terminie i z należytą starannością. Dokument potwierdzający właściwe wykonanie musi zawierać nazwę i adres zamawiającego, nazwę zadania, datę realizacji robót, określenie ich zakresu oraz wskazywać wartość wykonanych robót. Zamawiający wymaga, by Wykonawca przedłożył co najmniej jeden taki dokument za każdy rok z ostatnich pięciu lat lub jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy za każdy rok prowadzenia działalności w tym co najmniej jeden dokument obejmujący roboty tożsame z przedmiotem zamówienia o wartości nie mniejszej niż 50% przedmiotu zamówienia, wykonane w ciągu jednego roku. Za ostatnie pięć lata zamawiający przyjmuje okres od 31.07.2001 do 01.08.2006. 10.Komplet uprawnień budowlanych wymaganych do realizacji zamówienia zgodnie z przepisami ustawy Prawo Budowlane i aktami wykonawczymi, wraz z zaświadczeniem o wpisie na listę członków Izby Samorządu Zawodowego, wraz z aktualnym potwierdzeniem opłacenia składek. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał dokumenty co najmniej jednej osoby posiadającej uprawnienia w budowlane pełne bez ograniczeń w zakresie kierowania robotami budowlanymi w branży konstrukcyjnej oraz co najmniej jedną osobę posiadającą uprawnienia konserwatorskie. 11.Propozycję harmonogramu robót, obejmującego zakres rzeczowy etapów, terminy rozpoczęcia i zakończenia poszczególnych elementów robót podlegających odbiorowi częściowemu, wskazanie miejsca prowadzenia robót w ramach danego etapu oraz wartości poszczególnych robót. 12.Informację banku, w którym Wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Wykonawca musi potwierdzić możliwość kredytową w wysokości nie mniejszej niż 100 000,00 zł. 13.Kosztorys ofertowy wypełniony na podstawie załączonego przedmiaru stanowiącego załącznik nr 7 do SIWZ. 14.Atesty, certyfikaty i karty gwarancyjne na następujące materiały: - dachówka ceramiczna - papa termozgrzewalna 15.Dokumenty przetargowe mogą być przedstawione w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Zamawiający zażąda przedstawienia oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii dokumentu, gdy przedstawiona przez Wykonawcę kserokopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości, co do jej prawdziwości, a Zamawiający nie może sprawdzić jej prawdziwości w inny sposób 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.26.00.00 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.00.00 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Powyżej 60 000 euro, nie przekraczającej kwoty określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8, ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 31.12.2006

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 1.Każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium zgodnie z art.45 Ustawy w wysokości 15 000,00 zł 2.Wadium może być wnoszone w formach przewidzianych w art.45 Ustawy. 3.Wadium w pieniądzu należy wnieść na konto: Komunalnego Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej Nazwa banku: ING Bank Śląski S.A. O / Katowice Nr rachunku: 41105012141000000700054190 Za datę złożenia wadium w gotówce uznaje się datę uznania wpływu kwoty wadium na rachunku Zamawiającego. 4.Wadium w formie innej niż gotówka należy złożyć w kasie Zamawiającego, a kopię gwarancji lub poręczenia wraz z potwierdzeniem złożenia oryginału w kasie dołączyć do oferty. 5.Zwrot wadium dokonany będzie zgodnie z uregulowaniami art.46 Ustawy. 6.Kasa Zamawiającego czynna jest w godzinach 8.00÷14.00 7.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami gdy nastąpią okoliczności przewidziane w art. 46 ust. 5 Ustawy 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kzgm.katowice.pl. Opłata: 60 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: W kasie KZGM w Katowicach ul. Grażyńskiego 5 w godzinach 10:00-14:00 od poniedziałku do piątku, za zaliczeniem pocztowym na wniosek Wykonawcy. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.08.2006 godzina 08:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 25.08.2006, godzina 09:00, .

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 25.07.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.