eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Opole › budowa łącznika z zapleczem dla sali gimnastycznej w Publicznej Szkole Podstawowej nr 26 w Opolu ul. Groszowicka 12

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2006-08-03

POZYCJA 39647

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Opole: budowa łącznika z zapleczem dla sali gimnastycznej w Publicznej Szkole Podstawowej nr 26 w Opolu ul. Groszowicka 12 Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Prezydent Miasta Opole, do kontaktów: Joanna Szurgut, Rynek-Ratusz, 45-015 Opole, woj. opolskie, tel. 077 4549844, fax 077 4549844, 4511802, e-mail: pzp@um.opole.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.um.opole.pl Adres profilu nabywcy (URL): www.um.opole.pl Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Opola Wydział Inwestycji Miejskich Referat Przetargów i Zamówień Publicznych oraz Wydział Oświaty, Joanna Szurgut, Wiesław Radzik, Pl. Wolności 7-8 oraz ul. Sienkiewicza 6, 45-018 Opole, woj. opolskie, tel. 077 4511921, 4022960, fax 077 4549844, e-mail: pzp@um.opole.pl, www.um.opole.pl. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wydział Inwestycji Miejskich Referat Przetargów i Zamówień Publicznych, Joanna Szurgut, Pl. Wolności 7-8, 45-018 Opole, woj. opolskie, tel. 077 4511921, fax 077 4549844, e-mail: pzp@um.opole.pl, www.um.opole.pl. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: Wydział Inwestycji Miejskich Referat Przetargów i Zamówień Publicznych pok. 117 b, Joanna Szurgut, Pl. Wolności 7-8, 45-018 Opole, woj. opolskie, tel. 077 4511921, fax 077 4549844, e-mail: pzp@um.opole.pl, www.um.opole.pl. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Budownictwo i obiekty komunalne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: budowa łącznika z zapleczem dla sali gimnastycznej w Publicznej Szkole Podstawowej nr 26 w Opolu ul. Groszowicka 12. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: ul. Groszowicka 12, Opole. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Budowa łącznika z zapleczem dla sali gimnastycznej w Publicznej Szkole Podstawowej nr 26 w Opolu ul. Groszowicka 12. Przedmiotem zamówienia jest rozebranie istniejącego budynku gospodarczego (którego dach pokryty jest eternitem) oraz budowę obiektu łączącego budynek główny szkoły z istniejącą salą gimnastyczną w którym mieści się również nowe zaplecze. Zakres prac obejmują roboty w branży budowlano montażowej, elektrycznej, instalacyjnej i wentylacyjnej. Zamawiający dopuszcza powierzenie rozbiórki budynku oraz wywozu azbestu podwykonawcy. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Wszystkie wskazane z nazwy materiały należy rozumieć jako określenie wymaganych parametrów technicznych lub standardów jakościowych, oznacza to, że zgodnie z art. 29 pkt 3 prawa zamówień publicznych dopuszcza się składanie ofert równoważnych. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.42.10 - Szkoły podstawowe Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.42.10 - Roboty budowlane w zakresie szkół podstawowych 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Całkowita wartość zamówienia przewyższa kwotę 60 000 euro i jest mniejsza od kwoty 5 278 000 euro. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 28.02.2007

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda od wykonawców wniesienia wadium. 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1)Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności zgodnie z przedmiotem zamówienia, a potwierdzeniem tego będą: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, b) aktualne zezwolenie - decyzję - na prowadzenie działalności w zakresie wytwarzania odpadów (azbestu), w przypadku gdy wykonawca przewiduje podwykonawców do wywozu odpadów z azbestu, powyższą decyzję składa podwykonawca, c) oświadczenie, iż zakres robót zostanie wykonany zgodnie z Rozporządzeniem Gospodarki i Pracy z dnia 14 października 2005 r. oraz Rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 02 kwietnia 2004 r. 2)Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych), a potwierdzeniem tego będzie złożenie oświadczenia-wzór zamieszczono na stronie www.bip.um.opole.pl; 3)Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, a potwierdzeniem tego będzie złożenie wykazu zawierającego jedną robotę budowlaną wykonaną w okresie ostatnich pięciu lat, przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie odpowiadającą swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem jej wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających należyte wykonanie. Zamawiający uzna spełnienie powyższego warunku jeżeli wykonawca wykaże minimum jedno zadanie dotyczące wykonania robót inwestycyjnych w branży budowlanej, instalacji sanitarnej i elektrycznej o łącznej powierzchni użytkowej co najmniej 100 m2 o wartości min. 300 tys. zł. (brutto). Powyższe prace muszą być wykazane w jednym zamówieniu. Wzór wykazu zamieszczono na stronie www.bip.um.opole.pl; 4)Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. dysponują kierownikiem budowy w branży ogólnobudowlanej, a potwierdzeniem tego będą uprawnienia i zaświadczenie z właściwej Izby Samorządu Zawodowego. Wzór wykazu zamieszczono na stronie www.bip.um.opole.pl. 5)Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, a potwierdzeniem tego będzie polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na podstawie art. 51 ust.1 Prawa zamówień publicznych zamawiający zaprosi 6 wykonawców, którzy spełniają wyżej wymienione warunki w postępowaniu i którzy potwierdzą ich spełnienie wyżej wymienionymi dokumentami załączonymi do wniosku o dopuszczenie do udziału w przetargu ograniczonym. Jeżeli liczba wykonawców spełniająca wyżej wymienione i potwierdzone warunki udziału w postępowaniu będzie mniejsza niż 6, zamawiający zaprosi do składania ofert wszystkich wykonawców spełniających te warunki. Jeżeli liczba wykonawców spełniających wyżej wymienione i potwierdzone warunki udziału w postępowaniu będzie większa niż 6, zamawiający zaprosi do składania ofert wykonawców, którzy otrzymają najwyższą ocenę punktową za spełnienie warunku posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia. Zamawiający przyzna 100 punktów wykonawcy, który w wykazie robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, wykaże się największą ich liczbą, z dokumentami potwierdzającymi należyte ich wykonanie. Pozostali wykonawcy otrzymają punkty wynikające z ilorazu ilości robót danego wykonawcy do największej ilości robót. Wykonawcę niezaproszonego do składania ofert traktuje się jako wykluczonego z postępowania. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: jak w pkt III 2

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 6 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.08.2006 godzina 10:30. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert:

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: Zamawiający nie udostępnia specyfikacji istotnych warunków zamówienia na stronie internetowej. Specyfikacje zostaną przekazane wykonawcom wraz z zaproszeniem do składania ofert. Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej i nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej. 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 27.07.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.