eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zabrze › przebudowa zieleńca przy ul. 3-go Maja i ul. Floriana w Zabrzu - roboty budowlano-montażowe i towarzyszące



Ogłoszenie z dnia 2005-08-05

POZYCJA 39638

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Zabrze: przebudowa zieleńca przy ul. 3-go Maja i ul. Floriana w Zabrzu - roboty budowlano-montażowe i towarzyszące

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Gmina Zabrze - Prezydent Miasta, do kontaktów: Marcin Buczyk, ul. Powstańców Śląskich 5-7, 41-800 Zabrze, woj. śląskie, tel. (032) 3733537, 2710011, fax (032) 3733427, 2710818, e-mail: akieraga@um.zabrze.pl, www.um.zabrze.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: URZĄD MIEJSKI W ZABRZU - Wydział Inwestycji, Elżbieta Urbaniak, Leszek Królicki, ul. Wolności 286, pok. 307, III piętro, 41-800 Zabrze, woj. śląskie, tel. 032 3733-383, fax 032 3733-427, www.um.zabrze.pl. 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: URZĄD MIEJSKI W ZABRZU - Wydział Inwestycji, ul. Wolności 286, pok.307, III piętro, 41-800 Zabrze, woj. śląskie, tel. 032 3733-383, fax 032 3733-427, www.um.zabrze.pl. 4) Adres, na który należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: URZĄD MIEJSKI w ZABRZU Biuro Zamówień Publicznych, Marcin Buczyk, ul. Wolności 286, pok. 305, III piętro, 41-800 Zabrze, woj. śląskie, tel. 032 3733-427, fax 032 3733-427, e-mail: -, www.um.zabrze.pl.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.2) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: przebudowa zieleńca przy ul. 3-go Maja i ul. Floriana w Zabrzu - roboty budowlano-montażowe i towarzyszące. 1.3) Opis przedmiotu zamówienia: Szcegółowe określenie przedmiotu zamówienia i wzory formularzy znajdują się w treści ogłoszenia o przetargu ograniczonym na zadanie j.w. na stronie internetowej Urzędu Miejskiego w Zabrzu: www.zabrze.magistrat pl, link:zamówienia publiczne,link: ogłoszenie o przetargu ograniczonym na zadanie j.w. 1.4) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Zabrze. 1.5) Nomenklatura 1.5.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.11.27.20 - Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.27.20 - Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych Oryginalny kod CPV: 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne Oryginalny kod CPV: 45.26.23.00 - Betonowanie Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.23.00 - Betonowanie Oryginalny kod CPV: 45.26.23.10 - Zbrojenie Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.23.10 - Zbrojenie Oryginalny kod CPV: 45.26.23.11 - Betonowanie konstrukcji Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.23.11 - Betonowanie konstrukcji 1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Wartość lub zakres zamówienia: Powyżej 60.000 euro. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data rozpoczęcia: 19.09.2005; data zakończenia: 19.05.2006;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Wymagane wadium: 45.000,00 PLN. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: 8. Opis warunków udziału w postępowaniu wraz z podaniem ich znaczenia oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp, spełniający warunki zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp oraz warunki określone w niniejszym - ogłoszeniu, takie jak: Potencjał kadrowy: warunek bezwagowy Wykonawca dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: a) kierownik robót z uprawnieniami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej ( art. 14.1 pkt 2 i 2a Ustawy prawo budowlane ) i aktualnym zaświadczeniem z OIIB b) kierownik robót w specjalności konstrukcyjno - budowlanej drogowej i aktualnym zaświadczeniem z OIIB c) kierownik robót w specjalności sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych i aktualnym zaświadczeniem z OIIB d) kierownik robót w specjalności sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych i aktualnym zaświadczeniem z OIIB e) geodeta z uprawnieniami do pomiarów sytuacyjno-wysokościowych, realizacyjnych i inwentaryzacyjnych Wykonawca jest zobowiązany wskazać kierownika budowy spośród osób wymienionych w ppkt. a) i b) Doświadczenie - warunek wagowy W.1: - wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, obejmujący: a) budowę lub kompleksową przebudowę min 1 obiektu takiego jak park, zieleniec, ogródek jordanowski, deptak, reprezentacyjny plac miasta, teren rekreacyjny przed obiektami handlowymi, teren kąpielisk o wartości wykonanych robót nie mniejszej niż 700.000 PLN każda - w ramach której wykonywane były roboty nawierzchniowe, oświetlenie terenu, elementy małej architektury oraz zieleń - W.1a - waga 35 % i b) budowę lub kompleksową przebudowę min 1 obiektu takiego jak park, zieleniec, ogródek jordanowski, deptak, reprezentacyjny plac miasta, teren rekreacyjny przed obiektami handlowymi, teren kąpielisk o wartości wykonanych robót nie mniejszej niż 700.000 PLN każda - w ramach której wykonywane były roboty nawierzchniowe, oświetlenie terenu, elementy małej architektury, zieleń, budowa min. 1 fontanny lub basenu- W.1b - waga 50 % gdzie W 1 = W.1 a + W.1 b Dane o sytuacji ekonomicznej i finansowej - warunek wagowy W.2. a) średni roczny obrót w okresie ostatnich 3 lat- a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie- nie mniejszy niż 5.000.000,00 PLN - W.2 a - waga 10% b) wymagane ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na sumę nie mniejsza niż 150.000 PLN - W.2 b - waga 5% gdzie W 2 = W.2 a + W.2 b Spośród Wykonawców, którzy spełniają w/w warunki Zamawiający wybierze - max 5 Wykonawców spełniających powyższe warunki wartościowe W(1-n) w największym stopniu, tj. tych, którzy otrzymają największą ilość punktów wg następującego wzoru: W(1-n) = W 1 + W 2 W(1-n) = B/A x 100 punktów x waga (%) A - największa wartość w kryterium podmiotowym, B - wartość w kryterium badanego wniosku. 100 punktów w kryterium podmiotowym W(1-n) otrzyma Wykonawca, który spełni to kryterium w największym stopniu. W przypadku gdy dwóch Wykonawców otrzyma taką samą ilość punktów kwalifikującą Wykonawcę na 5 miejsce, wówczas Zamawiający zaprosi do złożenia ofert 6 Wykonawców. 9. Informacja o oświadczeniach i dokumentach , jakie maja dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu 9.1. Wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, oświadczenie oraz wymagane wykazy Wykonawcy mogą sporządzić wg wzorów Zamawiającego podanych w pkt.13 Informacje dodatkowe, ppkt. 1.5 Wzory formularzy. Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia składa Wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu (formularz - wzór 1 ) załączając do niego : - Oświadczenie (formularz- wzór 2) o spełnianiu warunków z art.22 ust.1 i art. 24 ust.1 i 2 pzp, jako załącznik 1; - Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania wniosków , jako załącznik 2 - Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego, jako załącznik 3 oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, jako załącznik 4, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków, potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia , że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; - Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby, potwierdzające, że osoby fizyczne, wspólnicy spółek jawnych, partnerzy lub członkowie zarządu spółek partnerskich, komplementariusze spółek komandytowych lub spółek komandytowo-akcyjnych, urzędujący członkowie organu zarządzającego osób prawnych - będący wykonawcą nie byli skazani prawomocnie za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo, popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, - wystawioną, nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków, jako załącznik 5.(1-n) ; - Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego potwierdzająca, że podmioty zbiorowe - będące wykonawcą, nie są podmiotami, wobec których sąd orzekł zakaz ubiegania się o zamówienia, na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków, jako załącznik 6; - Wykaz ( formularz - wzór 3 ) zrealizowanych zamówień w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - jako załącznik 7; - Dokumenty potwierdzające wymagane doświadczenie Wykonawcy oraz należyte wykonanie robót podanych w Wykazie zrealizowanych zamówień. Załączone dokumenty muszą być podpisane przez inwestorów i opatrzone datami, jako załącznik 8.(1-n); - Potencjał kadrowy ( formularz - wzór nr 4 ) z wykazem osób proponowanych do objęcia stanowisk na budowie jako załącznik 9 - Dokumenty potwierdzające , że proponowane osoby posiadają wymagane uprawnienia - załączyć kserokopie uprawnień budowlanych i uprawnień geodezyjnych załącznik 9 (1-n) oraz zaświadczenie o aktualnej przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa załącznik 9 (1-n)a - Informacje finansowe ( formularz - wzór nr 5 ): określające obroty, zysk, zobowiązania i należności za okres nie dłuższy niż ostatnie 3 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres jako załącznik 10; - Sprawozdanie finansowe - załącznik 11.(1-n), a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta, zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o badanym sprawozdaniu - załącznik 12.(1-n) lub oświadczeniem o braku konieczności sporządzania opinii przez biegłego rewidenta -załącznik 12.(1-n) ; Wykonawcy nie zobowiązani do sporządzenia sprawozdania finansowego składają inny dokument określający obroty zysk oraz zobowiązania i należności - za okres nie dłuższy niż ostatnie 3 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, tj. tylko . informacje finansowe (załącznik 10) określające obroty zysk oraz zobowiązania i należności - za okres nie dłuższy niż ostatnie 3 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. 9.2.Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. Wykonawcy, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnik składa wraz z wnioskiem pełnomocnictwo, stanowiące Załącznik nr P.2.n do wniosku. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia składają jeden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu , przy czym każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dołącza do wniosku podpisane i oznaczone odpowiednio cyframi I, II: - oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz - dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu. Warunki udziału w postępowaniu określone w pkt 8 muszą zostać spełnione jako suma ich spełnienia przez Wykonawców , o których mowa w pkt 9.2. 9.3. Wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu ( tj. formularz wniosku, oświadczenie/a o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu) musi być podpisany przez osoby uprawnione, zgodnie z: a) aktualnym odpisem z właściwego rejestru, b) aktualnym wpisem do ewidencji działalności gospodarczej, c) umową spółki cywilnej, lub d) przez osoby posiadające ważne pełnomocnictwo, które należy załączyć we wniosku w formie oryginału lub odpisu poświadczonego notarialnie : - w przypadku wykonawców prowadzących działalność gospodarczą w formie spółki cywilnej - jako Załącznik nr P.1.n - w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - jako Załącznik nr P.2.n - w przypadku wykonawców, którzy nie ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia- jako Załącznik nr P.3.n Opłatę skarbową od dokumentów stwierdzających ustanowienie pełnomocnika oraz ich odpisów należy uiścić zgodnie z aktualnymi przepisami o opłacie skarbowej - w znakach skarbowych lub przelewem . W przypadku uiszczenia opłaty skarbowej przelewem kserokopię dowodu uiszczenia opłaty należy załączyć we wniosku - załącznik nr P.4.n. Kserokopie dokumentów składanych z wnioskiem muszą być poświadczone przez wykonawcę "za zgodność z oryginałem", podpisane jw. z pieczątką imienną.

SEKCJA IV: TRYBY

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony. 1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego zamówienia: 1.3) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 5. 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: dostępne do 01.09.2005. 3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 17.08.2005 godzina 10:00. 3.3) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 01.09.2005, godzina 10:10, Urząd Miejski w Zabrzu, Biuro Zamówień Publicznych ul. Wolności 286, pok.305, III piętro.

SEKCJA V: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 2) Data wysłania ogłoszenia: 01.08.2005.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.