eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Utrzymanie oznakowania pionowego, poziomego i urządzeń bezpieczeństwa ruchu oraz wdrażanie zatwierdzonej organizacji ruchu na terenie Dzielnicy Białołęka w Warszawie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-02-27

Warszawa: Utrzymanie oznakowania pionowego, poziomego i urządzeń bezpieczeństwa ruchu oraz wdrażanie zatwierdzonej organizacji ruchu na terenie Dzielnicy Białołęka w Warszawie
Numer ogłoszenia: 39623 - 2008; data zamieszczenia: 27.02.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Dzielnica Białołęka m. st. Warszawy, ul. Modlińska 197/232, 03-122 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5103125, fax 022 5103189.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bialoleka.waw.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Utrzymanie oznakowania pionowego, poziomego i urządzeń bezpieczeństwa ruchu oraz wdrażanie zatwierdzonej organizacji ruchu na terenie Dzielnicy Białołęka w Warszawie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Przedmiot zamówienia obejmuje: a) wykonanie oznakowania pionowego wraz z niezbędnymi czynnościami i pracami towarzyszącymi - ustawienie odnawianie barier łańcuchowych pojedynczych i podwójnych, ustawienie i odnawianie barier bez łańcucha, odnawianie łańcuchów, demontaż i montaż słupków, rozbiórka i ustawienie barier energochłonnych, montaż, demontaż i naprawa tarcz znaków, montaż, demontaż i naprawa słupków do znaków drogowych. b) wykonanie oznakowania poziomego, c) ręczne odrąbanie gałęzi drzew, odniesienie i ułożenie w stosy, sprzątnięcie terenu po robotach, wywiezienie gałęzi, d) wdrażanie zatwierdzonej organizacji ruchu e) szczegółowy zakres robót określono w przedmiarze robót (załącznik nr 1 do umowy) f) rodzaj, zakres, terminy rozpoczęcia i zakończenia poszczególnych robót oraz inne ustalenia uzupełniające zostaną każdorazowo określone w protokóle wprowadzenia. 2) Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia i ceny zawartej w ofercie zobowiązuje się do: a) przystąpienia do robót najpóźniej w ciągu 3 dni od daty wprowadzenia Wykonawcy na poszczególne roboty a w przypadku zagrożenia bezpieczeństwa ruchu niezwłocznie po zgłoszeniu przez Zamawiającego. b) realizacji przedmiotu umowy zgodnie z wiedzą techniczną, obowiązującymi normami technicznymi i wymaganą technologią i umową, c) dołożenia wszelkich starań dla zmniejszenia uciążliwości prowadzonych robót dla mieszkańców, d) zapewnienia dojść i dojazdów mieszkańcom do okolicznych posesji, e) wykluczenia użycia hałaśliwego sprzętu w godzinach nocnych, f) prowadzenia robót w sposób nie powodujący szkód, w tym zagrożenia bezpieczeństwa ludzi i mienia, zapewnienia oznakowania i wygrodzenie prowadzonych robót zgodnie z obowiązującymi przepisami, g) poniesienia odpowiedzialności za szkody powstałe w toku realizacji przedmiotu umowy, h) protokolarnego przekazania Zamawiającemu wykonanych robót, i) zapewnienia gwarancji i rękojmi na wykonane roboty, która wynosi: na oznakowanie pionowe 36 miesięcy, na oznakowanie poziome 6 miesięcy i liczy się od dnia dokonania odbioru końcowego przedmiotu umowy j) opracowanie szkiców powykonawczych do malowania poziomego z obmiarem robót. k) ubezpieczenia się od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na czas realizacji przedmiotu umowy w wysokości nie mniejszej niż wysokość wynagrodzenia brutto.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.32.21 - Malowanie nawierzchi Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.21 - Malowanie nawierzchi Oryginalny kod CPV: 45.23.32.90 - Instalowanie znaków drogowych Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.90 - Instalowanie znaków drogowych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 15.12.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy którzy: 1. nie podlegają wykluczeniu z art. 24 ust.1 i 2 oraz spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz.1655). 2. wykażą, iż w okresie ostatnich 5 - ciu lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie wykonali co najmniej dwa zamówienie obejmujące roboty o charakterze i złożoności podobnej do przedmiotu zamówienia o wartości minimum 100 tysięcy złotych brutto każda. Warunek, o którym mowa powyżej musi być udokumentowany w wykazie zrealizowanych inwestycji wg zał. Nr 2, z podaniem terminu i miejsca wykonania oraz potwierdzony dokumentami z których wynika, że roboty te zostały wykonane z należytą starannością. Uwaga: Za termin zakończenia realizacji ustala się datę podpisania protokołu końcowego odbioru robót. 3. wykażą się posiadaniem przez osobę mającą objąć kierownictwo budowy odpowiednich kwalifikacji do wykonania zamówienia t.j. uprawnień budowlanych do kierowania robotami drogowymi oraz aktualnego zaświadczenia o wpisie na listę członków Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa zgodnie z art. 12 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz.U. z 2006 r. Nr 156 poz.1118 z póżń. zmianami). Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu w oparciu o n/w dokumenty złożone wraz z ofertą wg formuły spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b) oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust.1 pkt 2 i 3 ustawy - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ; c) oświadczenie Wykonawcy o nie podleganiu wykluczeniu z przedmiotowego postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 oraz spełnianiu wymogów art. 22 ust. 1 pkt 1 i 4 ustawy, wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ, d) wykaz wykonanych co najmniej dwóch robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości minimum 100 tysięcy złotych brutto każda oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ, e) dokumenty potwierdzające posiadanie przez osobę mającą objąć kierownictwo budowy odpowiednich kwalifikacji do wykonania zamówienia t.j. uprawnień budowlanych do kierowania robotami budowlanymi oraz aktualnego zaświadczenia o wpisie na listę członków Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa zgodnie z art. 12 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz.U. z 2006 r. Nr 156 poz.1118 z póżn. zm.).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bialoleka.waw.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 03-122 Warszawa, ul. Modlińska 197, pok. 137 wejście C.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.03.2008 godzina 10:00, miejsce: Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Białołęka Wydział Zamówień Publicznych, 03-122 Warszawa, ul. Modlińska 197, I p., pok. 137, wejście C.

IV.3.5) Termin związania ofertą: 17.04.2008.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.