eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Paczków › Kompleksowy remont konserwatorski stolarki okiennej i drzwiowej oraz kompleksowy remont elewacji ratusza Urzędu Gminy Paczków w ramach projektuZwiększenie dostępności do zasobów dziedzictwa kulturowego w powiecie nyskim poprzez remont konserwatorski Ratusza Miejskiego w Paczkowie oraz Pałacu Biskupiego w Otmuchowie w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Opolskiego na lata 2014-2020 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-03-08

Ogłoszenie nr 39611 - 2017 z dnia 2017-03-08 r.

Paczków: Kompleksowy remont konserwatorski stolarki okiennej i drzwiowej oraz kompleksowy remont elewacji ratusza Urzędu Gminy Paczków w ramach projektu: Zwiększenie dostępności do zasobów dziedzictwa kulturowego w powiecie nyskim poprzez remont konserwatorski Ratusza Miejskiego w Paczkowie oraz Pałacu Biskupiego w Otmuchowie w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Opolskiego na lata 2014-2020 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak

Nazwa projektu lub programu
Regionalny Program Operacyjny Województwa Opolskiego na lata 2014-2020 poddziałanie 5.3.2 Dziedzictwo kulturowe i kultura na obszarach przygranicznych

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 9626-2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Paczków, krajowy numer identyfikacyjny 52937353321, ul. Rynek  1, 48370   Paczków, państwo Polska, woj. opolskie, tel. 774 316 791, faks 775 449 004, e-mail wzp@paczkow.pl
Adres strony internetowej (URL): www.paczkow.bip.net.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Kompleksowy remont konserwatorski stolarki okiennej i drzwiowej oraz kompleksowy remont elewacji ratusza Urzędu Gminy Paczków w ramach projektu: Zwiększenie dostępności do zasobów dziedzictwa kulturowego w powiecie nyskim poprzez remont konserwatorski Ratusza Miejskiego w Paczkowie oraz Pałacu Biskupiego w Otmuchowie w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Opolskiego na lata 2014-2020 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

ZP.27.271.2.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiot zamówienia obejmuje kompleksowy remont konserwatorski stolarki okiennej i drzwiowej oraz kompleksowy remont elewacji ratusza Urzędu Gminy Paczków w ramach projektu: Zwiększenie dostępności do zasobów dziedzictwa kulturowego w powiecie nyskim poprzez remont konserwatorski Ratusza Miejskiego w Paczkowie oraz Pałacu Biskupiego w Otmuchowie w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Opolskiego na lata 2014-2020 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego. Projekt nie wprowadza zmian w ukształtowaniu elewacji ani bryły budynku ratusza. Prace w zakresie konserwacji stolarki okiennej i drzwiowej ratusza: 1) Roboty przygotowawcze i rozbiórkowe: o wykucie z muru ościeżnic drewnianych o rozszalenie otworów okiennych o oczyszczenie wrębów z kitu o usuwanie starej farby olejnej 2) Roboty stolarskie: o dorabianie elementów ościeżnic o wymiana uszkodzonych elementów skrzydeł drzwiowych o naprawa płaszczyzn elementów stolarki o szklenie ram okiennych lub drzwiowych o wymiana okuć okiennych i drzwiowych o montaż okien z obróbką obsadzenia o renowacja stolarki drzwiowej zewnętrznej o wykonanie skrzydeł drzwiowych o montaż drzwi z obróbką obsadzenia o gruntowanie stolarki z uprzednim poszpachlowaniem o szpachlowanie i szlifowanie stolarki uprzednio zagruntowanych o malowanie stolarki farbami olejnymi lub ftalowymi Prace w zakresie remontu elewacji ratusza: 1) Roboty przygotowawcze i rozbiórkowe: o odbicie tynków o oczyszczenie powierzchni szczotkami o mycie powierzchni murów o rozbiórka obróbek blacharskich o oczyszczenie elementów wystroju elewacji o zeskrobanie farby z elementów metalowych o wywiezienie gruzu 2) Roboty murowe: o naprawa powierzchni murów o scalenie rys i pęknięć za pomocą kotew stalowych o wypełnienie rys i pęknięć ścian iniekcyjnie 3) Roboty tynkarskie: o gruntowanie podłoża o przecieranie istniejących tynków o wykonanie tynków zewnętrznych z wapna trasowego o wykonanie profili ciągnionych o wykonanie boni o uzupełnienie elementów wystroju elewacji metodą narzutu 4) Roboty dekarskie: o wykonanie i montaż gzymsów i pasów elewacyjnych z blachy miedzianej o wykonanie i montaż podokienników z blachy miedzianej 5) Roboty odgrzybieniowe: o odgrzybianie ścian metodą smarowania 6) Roboty malarskie: o malowanie tynków o malowanie elementów metalowych 7) Roboty izolacyjne: o hydrofobizacja portalu kamiennego

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 45262500-6
Dodatkowe kody CPV: 45410000-4, 45262000-1, 45453000-7, 45442100-8, 45320000-6

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07/03/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT389723.76
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert9
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 9
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Zakład Ogólnobudowlany X-LAGOR Andrzej Rogalski,  x-lagor@neostrada.pl,  ul. Kossaka 10,  48-385,  Otmuchów,  kraj/woj. opolskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 440000.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 440000.00
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 1057862.80
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.