eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wałcz › Usługi prania i czyszczenia na sucho oraz usługi krawieckie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-01-07

Wałcz: Usługi prania i czyszczenia na sucho oraz usługi krawieckie
Numer ogłoszenia: 3960 - 2008; data zamieszczenia: 07.01.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa 1906, ul. Ciasna 7, 78-601 Wałcz, woj. zachodniopomorskie, tel. 067 2502184, fax 067 2502184, 2502971.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.2rbm.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Wojskowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi prania i czyszczenia na sucho oraz usługi krawieckie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług pralniczych w zakresie: prania wodnego, czyszczenia chemicznego, maglowania, prasowania mechanicznego przedmiotów zaopatrzenia mundurowego oraz usług krawieckich w składach JW 1906 - Mosty, Cybowo, Drawno, Oleszno, Piła, Wałcz w następujących ilościach 1. Pranie wodne z pełnym wykończeniem 28 550 kg 2. Czyszczenie chemiczne 97 326 kg 3. Usługi krawieckie 50 000 n/min

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 93.10.00.00 - Usługi prania i czyszczenia na sucho Kod CPV wg słownika 2008: 98.31.00.00 - Usługi prania i czyszczenia na sucho Oryginalny kod CPV: 93.93.00.00 - Usługi krawieckie Kod CPV wg słownika 2008: 98.39.30.00 - Usługi krawieckie .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiajacy nie będzie żądał wniesienia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: I. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej i przewidzianej zamówieniem działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, a) przedmiot zamówienia znajduje się w zakresie jego działalności, a zakres ten wynika z zapisów właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, a) wykażą się wykonaniem w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - co najmniej jedną usługą odpowiadającą swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, i których suma odpowiada wartości brutto przedmiotu zamówienia. b) wykonał usługi określone w pkt 1. w sposób należyty. c) dysponują pomieszczeniami pralniczymi spełniającymi wymogi określone w Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 10.11.2006r. (Dz. U. Nr 213, poz.1568) w sprawie wymagań, jakim powinny odpowiadać pod względem fachowym i sanitarnym pomieszczenia i urządzenia zakładu opieki zdrowotnej oraz podlegają stałemu nadzorowi na zasadach określonych ustawą o Inspekcji Sanitarnej i spełniają wymogi dotyczące prania bielizny w ZOZ z zachowaniem bariery higienicznej, d) posiadają urządzenia pralnicze gwarantujące należyte wykonanie usługi, wyposażone w urządzenia dozujące środki piorące i dezynfekujące niezbędne do świadczenia usług e) wykonują usługę przy pomocy środków piorących i dezynfekujących posiadających dopuszczone do obrotu f) posiadają środki transportowe samochody dostawcze szczelnie zamknięte przeznaczone do przewozu bielizny czystej i brudnej, 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, a) dysponują ubezpieczeniem od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej Wartość polisy winna być równa lub wyższa sumie wartości złożonej oferty 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania, zgodnie z art. 24 ustawy Pzp, II. Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunki określone w punktach 1-4 jeżeli złoży oświadczenia i dokumenty wymienione w Rozdziale VIII SIWZ. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców wg formuły spełnia - nie spełnia na podstawie dokumentów i oświadczeń wymienionych w Rozdziale VIII SIWZ III. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wymaga się, aby: 1) przynajmniej jeden z Wykonawców (lub wszyscy) spełniał wymagania, o których mowa w ust. I pkt 1, 2, 3 niniejszego rozdziału SIWZ, 2) każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia nie podlegał wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy,
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełniania warunków określonych w rozdziale VII Zamawiający żąda złożenia do oferty niżej wymienionych oświadczeń i dokumentów : I. Dokumentów: 1. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy, Zamawiający żąda: a) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku spółek cywilnych, zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione w okresie wskazanym wyżej, dla każdego wspólnika, b) aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. c) oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1- 4 ustawy - załącznik nr 4, 2. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający żąda następujących dokumentów: a) wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie co najmniej trzy usługi odpowiadające swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców-załącznik nr 6 b) dokumentu potwierdzającego, np. referencje - co najmniej trzy , że usługi (umowy) wymienione wyżej zostały wykonane należycie. Referencje powinny zawierać: przedmiot umowy, wartość podpisanej umowy, dane odbiorcy, informacja o należytym wykonaniu umowy; c) wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia pojazdów dopuszczonych przez Inspekcję Sanitarną do przewozu bielizny i odzieży, jakimi dysponuje Wykonawca wraz z podaniem ich nr rejestracyjnych. d) aktualną decyzję Sanepidu, dotyczącą pozwolenia na przewóz bielizny i odzieży środkami transportu Wykonawcy ujętych w powyższym wykazie w ppkt c. e) wykaz środków piorących i dezynfekujących, jakie wykonawca zamierza użyć do wykonania zamówienia z podaniem nr dokumentów dopuszczających do obrotu f) zaświadczenie z firmy zewnętrznej, dostarczającej środki piorące o posiadaniu przez pralnie automatycznego systemu dozowania środków piorących; g) zaświadczenie Państwowego Inspektora Sanitarnego o zezwoleniu na pranie odzieży i bielizny pościelowej pochodzącej ze służby zdrowia oraz, że Pralnia spełnia wymogi pod względem fachowym i sanitarnym w tym zakresie (Rozporządzenie Ministra Zdrowia z dnia 10 listopada 2006r. Dz. U. Nr 213, poz. 1568 - w rozdziale XIV Pralnia, wymienia warunki w jakich powinna być prana bielizna). 3. W celu potwierdzenia, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia Zamawiający żąda następujących dokumentów: a) polisy, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej - wartość polisy musi być równa lub wyższa sumie wartości złożonej oferty. II. Jeśli Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia: 1. Każda z firm wspólnie składających ofertę (dotyczy również spółek cywilnych, z których każdy ze wspólników traktowany jest jako oddzielny przedsiębiorca - firma) złoży oddzielnie dla każdej z nich: oświadczenia i dokumenty wymienione w Rozdziale VIII ust. I pkt 1 lit. a-b, oraz oświadczenie z art. 22 ust. 1 pkt 4 (o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania), a ponadto przynajmniej jedna z firm wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia winna jest przedstawić dokumenty wymienione w Rozdziale VIII ust. I pkt 2, 3 (z wyłączeniem oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu, które składa każda z firm wspólnie składających ofertę),oraz ust. II pkt 2. 2. Ponadto Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie publiczne zobowiązani są przedłożyć: a) pełnomocnictwo, do reprezentowania Wykonawców składających ofertę wspólnie w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego ( w pełnomocnictwie należy skonkretyzować postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, z podaniem numeru sprawy i przedmiotu zamówienia i skonkretyzować zakres umocowania),wykaz podmiotów (partnerów) zawierających umowę konsorcjum, b) oświadczenie wykonawców o solidarnej odpowiedzialności za niewykonanie bądź nienależyte wykonanie umowy oraz za wszelkie wynikłe z tego szkody, c) umowę konsorcjum - przed zawarciem umowy III. Szczególne wymagania dotyczące Wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej 1. Wykonawca, który ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, składa zamiast dokumentów, o których mowa w ust. I pkt 1 lit. a, b składa dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; c) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. niej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2. Dokument, o których mowa w ust. I pkt 1 lit. a, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokumenty o których, mowa w ust. I pkt 1 lit. b powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. II pkt 3 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. III. Nadto Wykonawcy składają: 1. Umocowanie do działania w cudzym imieniu (pełnomocnictwo) - jeżeli Wykonawca upoważnił osoby trzecie do reprezentowania go w postępowaniu (w pełnomocnictwie należy skonkretyzować postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, z podaniem numeru sprawy i przedmiotu zamówienia i skonkretyzować zakres umocowania), 2. załącznik nr 2 - wykaz jednostkowych średnich wag przedmiotów zaopatrzenia mundurowego dla celów rozliczeniowych w zakładach pralniczych 3. Załącznik nr 3 - normy do naliczeń napraw przedmiotów zaopatrzenia mundurowego dla celów rozliczeniowych w zakładach pralniczych 3. Załącznik nr 7 - wykaz sposobów składania , pakowania i układania przedmiotów zaopatrzenia mundurowego dla celów rozliczeniowych w zakładach pralniczych Rozdział IX Informacje o sposobie porozumiewania się zamawiającego z wykonawcami 1. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści niniejszej specyfikacji, kierując zapytanie na piśmie. Zamawiający niezwłocznie udzieli wyjaśnień, chyba że prośba o wyjaśnienie treści specyfikacji wpłynęła do zamawiającego na mniej niż 6 dni przed terminem składania ofert. 2. Treść zapytań wraz z wyjaśnieniami Zamawiający przekaże Wykonawcom, którym została przekazana specyfikacja, bez ujawniania źródła zapytania, oraz zamieści na stronie internetowej Zamawiający http://www.2rbm.pl pod ikoną przetargi, usługi, pod numerem danego postępowania, ikony pdf 3. Wszyscy Wykonawcy będą informowani o: a) złożonych protestach oraz ich rozstrzygnięciach, b) zmianach terminu przetargu, c) unieważnieniu przetargu. 4. Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy przekazują pisemnie. Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje przekazane za pomocą faksu uważa się za złożone w terminie, jeżeli ich treść dotarła do adresata przed upływem terminu i została niezwłocznie potwierdzona pisemnie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.2rbm.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Jednostka Wojskowa 1906, ul. Ciasna 7, 78-601 Wałcz tel. (067) 250-38-20, fax (067) 250-21-78.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.01.2008 godzina 10:30, miejsce: ul. Ciasna 7, 78-601 Wałcz.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.