eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wyszków › budowa obwodnicy śródmiejskiej Wyszkowa - etap I

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2006-08-03

POZYCJA 39590

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Wyszków: budowa obwodnicy śródmiejskiej Wyszkowa - etap I Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Gmina Wyszków, do kontaktów: Adam Mróz Naczelnik Wydziału SRG, Aleja Róż 2, 07-200 Wyszków, woj. mazowieckie, tel. 029 7424201, fax 029 7424209, e-mail: gmina@wyszkow.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.wyszkow.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): www.wyszkow.pl Więcej informacji można uzyskać pod adresem: Urszuala Fijałkowska Wydział Strategii i Rozwoju Gminy, j.w., Urząd Miejski w Wyszkowie, 07-200 Wyszków, woj. mazowieckie, tel. (29) 742-42-01 wew. 373, fax (29) 742-42-09, e-mail: gmina@wyszkow.pl, gmina@wyszkow.pl. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Adam Ślubowski, j.w., Urząd Miejski w Wyszkowie, 07-200 Wyszków, woj. mazowieckie, tel. (29) 742-4201 wew. 315, fax (29) 742-42-09, e-mail: gmina@wyszkow.pl, www.wyszkow.pl. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Budownictwo i obiekty komunalne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: budowa obwodnicy śródmiejskiej Wyszkowa - etap I. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: miasto Wyszków. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: BUDOWA I ETAPU OBWODNICY ŚRÓDMIEJSKIEJ WYSZKOWA na odcinku od skrzyżowania ul. Piłsudskiego z ul. Sikorskiego do ronda w ul. Pułtuskiej ,w tym wykonanie: a) roboty drogowe: - budowa obwodnicy (jezdni głównej) długości ok. 671 mb, - budowa drogi serwisowej wzdłuż projektowanej obwodnicy z 35 miejscami postojowymi, - budowa chodników i ścieżki rowerowej, b) roboty sanitarne: - budowa kanalizacji deszczowej, - przebudowa kanalizacji sanitarnej, - przebudowa wodociągów, c) roboty elektrotechniczne: - budowa oświetlenia - 36 punktów oświetleniowych, - przebudowa istniejących urządzeń elektrycznych, d) organizacja ruchu, - wykonanie oznakowania poziomego i pionowego Parametry techniczne: - klasa drogi Z 2/2 - prędkość projektowa Vp = 50 km/h - prędkość miarodajna Vm = 60 km/h - szerokość jezdni - 2 x 3.5 = 7.0 m - szerokość drogi serwisowej - 5.5 m - szerokość chodnika - 1.5 ÷ 2.0 m - szerokość ścieżki rowerowej - 2.5 m - rodzaj ruchu i obciążenie KR5, 115 KN/oś - nawierzchnia asfaltowa typ ciężki Konstrukcja jezdni (kategoria KR5) 15 cm - grunt stabilizowany cementem 20 cm - podbudowa z kruszywa łamanego 0/63 stabilizowanego mechanicznie, 14 cm - podbudowa z betonu asfaltowego gruboziarnistego 0/31,5 o zwiększonej odporności na odkształcenia trwałe, 8 cm - warstwa wiążąca z betonu asfaltowego 0/20 gruboziarnistego o zwiększonej odporności na odkształcenia trwałe, 5 cm - warstwa ścieralna z betonu asfaltowego 0/16 średnioziarnistego o zwiększonej odporności na odkształcenia trwałe, Konstrukcja drogi serwisowej (kategoria KR3) nawierzchnia z betonowej kostki brukowej gr 8 cm na podsypce cementowo piaskowej ułożonej na warstwie podbudowy gr. 25 cm z kruszywa łamanego 0/31,5 stabilizowanego mechanicznie i 10 cm warstwie gruntu stabilizowanego wapnem, Konstrukcja chodników i ścieżki rowerowej nawierzchnia z betonowej kostki brukowej gr 8 cm na podsypce piaskowej ułożonej na warstwie podbudowy gr. 10 cm z kruszywa łamanego 0/31,5 stabilizowanego mechanicznie. Kanalizacja deszczowa Odwodnienie z jezdni, chodników, ścieżki rowerowej i drogi serwisowej do projektowanych wpustów ulicznych i poprzez przykanaliki do istniejącego kolektora deszczowego. Oświetlenie terenu Oświetlenie uliczne, na słupach stalowych ocynkowanych, wysokości 9 m, z oprawami sodowymi o mocy 250W, umocowanymi na wysięgnikach o długości 1,5m. Ciągi piesze oraz ścieżka rowerowa dodatkowo oświetlona z wykorzystaniem tego samego słupa, ale z oprawą o mocy 150W, zawieszoną na wysokości 4,5 m. Zasilanie projektowanego oświetlenia wykonane liniami kablowymi z szaf oświetleniowych, usytuowanych przy istniejących stacjach transformatorowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, przedmiary robót stanowiące część SIWZ. Informacje dodatkowe: 11-sto miesięczny termin wykonania zamówienia określony w II.3 zawiera w sobie 4 miesiące zimowej przerwy technologicznej i 7 miesięcy realizacji robót. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: O udzielnie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki formalne potwierdzające prawo do ubiegania się o zamówienie publiczne, tj. Wykonawcy którzy: a)posiadają uprawnienia do wykonywania działalności w zakresie objętym przedmiotem zamówienia tzn. prowadzą działalność gospodarczą w w/w zakresie zarejestrowaną w Krajowym Rejestrze Sądowym lub innym organie ewidencji działalności gospodarczej, b)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia z uwagi na okoliczności wskazane przepisami art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, oraz spełniają warunki materialne potwierdzające zdolność Wykonawców do wykonania przedmiotowego zamówienia, tj. Wykonawcy którzy: 1.Wybudowali (rozpoczęli i zakończyli budowę) samodzielnie lub z udziałem podwykonawców w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 zadanie o podobnym charakterze i złożoności ( tj. polegających na wykonaniu minimum 7000 m2 nawierzchni bitumicznej z betonu asfaltowego w ramach jednego zadania). 2.Dysponują personelem kierowniczym, który będzie uczestniczyć w realizacji zamówienia, tj. posiadającym uprawnienia budowlane do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, w specjalnościach: a)drogowej, b) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji urządzeń wodociąg0wych i kanalizacyjnych, c) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych. 3.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj.: a)posiadają środki własne lub dostęp do kredytu w wysokości min.1.000.000 PLN b)posiadają ubezpieczoną działalność gospodarczą od OC na kwotę nie niższą niż wartość złożonej oferty brutto. 4.Posiadają w formie prawa własności, umowy dzierżawy, najmu, leasingu lub innych sposób potencjał techniczny, maszyny narzędzia i urządzenia niezbędne do należytej realizacji zamówienia, tj. co najmniej: - koparka - 2 szt., - spycharka - 2 szt., - zagęszczarka - 2 szt. - rozkładarka do mas bitumicznych - 1 szt. , - walec drogowy - 2 szt. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg Oryginalny kod CPV: 45.11.10.00 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.10.00 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne Oryginalny kod CPV: 45.11.20.00 - Roboty w zakresie usuwania gleby Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.20.00 - Roboty w zakresie usuwania gleby Oryginalny kod CPV: 45.23.10.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.10.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: tak jak w pkt II.1.5 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w miesiącach: 11

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: wadium w wysokości 100.000 zł ( sto tysiecy złotych). Wadium może być wnoszone w formach: pieniądza, poręczeniach bankowych, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poęczeniach udzielonych przez przedmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z 9.11.2000r o utworzeniu PARP ( Dz. U. Nr 109 poz. 1158 wraz z późn. zm.) 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy muszą spełnić następujące warunki udziału, potwierdzone w wypełnionych formularzach określonych w pkt. 1.3.2.i załączonych do nich dokumentach: 1.Wybudowali (rozpoczęli i zakończyli budowę) samodzielnie lub z udziałem podwykonawców w okresie ostatnich 5 lat, co najmniej 1 zadanie o podobnym charakterze i złożoności ( tj. polegających na wykonaniu minimum 7000 m2 nawierzchni bitumicznej z betonu asfaltowego w ramach jednego zadania. 2.Dysponują personelem kierowniczym, który będzie uczestniczyć w realizacji zamówienia, tj. posiadającym uprawnienia budowlane do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, w specjalnościach: a) drogowej, b) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji urządzeń wodociąg0wych i kanalizacyjnych, c) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych. 3.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj.: a) posiadają środki własne lub dostęp do kredytu w wysokości min.1.000.000 PLN b)posiadają ubezpieczoną działalność gospodarczą od OC na kwotę nie niższą niż wartość złożonej oferty brutto. 4.Posiadają (lub będą posiadać) w formie prawa własności, umowy dzierżawy, najmu, leasingu lub innych sposób potencjał techniczny, maszyny narzędzia i urządzenia niezbędne do należytej realizacji zamówienia, tj. co najmniej: - koparka - 2 szt., - spycharka - 2 szt., - zagęszczarka - 2 szt. - rozkładarka do mas bitumicznych - 1 szt., - walec drogowy - 2 szt. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie na podstawie zaświadczeń i dokumentów wymienionych w siwz. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Informacja o robotach budowlanych o podobnym charakterze i złożoności jak roboty stanowiące przedmiot zamówienia, wykonanych w ostatnich 5 latach, (rozpoczętych i zakończonych budów - dotyczy lat: 2001 - 2006), tj. polegających na wykonaniu minimum 7.000 m2 nawierzchni bitumicznej z betonu asfaltowego w ramach jednego zadania wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty zostały wykonane z należytą starannością - Formularz Nr 1, 2) Imienny wykaz kadry kierowniczej robót budowlanych (kierownik budowy i kierownicy robót) z podaniem zakresu przewidzianych dla nich czynności w tym zamówieniu wraz z dokumentami potwierdzającymi, że wykazane osoby posiadają wymagane uprawnienia budowlane oraz, że są wpisane na listę właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa- Formularz Nr 2, łącznie z załączonymi dokumentami wyszczególnionymi w formularzu, 3) Informacja banku prowadzącego rachunek bankowy, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, na kwotę nie mniejszą niż 1.000.000,00 zł (słownie: jeden milion złotych), wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 4) Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż zaoferowana cena oferty brutto, 5) Wykaz potencjału technicznego, maszyn, narzędzi i urządzeń, który zostanie wykorzystany do należytej realizacji zamówienia - Formularz Nr 3, 6) Harmonogram rzeczowo - finansowy realizacji robót, zgodnie z załączonym wzorem - Formularz Nr 4, 7) Dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. (Dz.U. Nr 87 poz.605): a) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert, b) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 - 8 ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, c) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust. 1 pkt. 9 ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, d) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wyszkow.pl, umwyszkow.bip.org.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: SIWZ wraz z załącznikami przekazywana będzie na nośniku elektronicznym lub email-em lub do pobrania, bezpłatnie. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.08.2006 godzina 11:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 28.08.2006, godzina 11:05, w siedzibie zamawiającego Wyszków, Aleja Róż 2 pok. 145, I p.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak.; Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego w ramach Zintegrowanego Programu Operacyjnego Rozwoju Regionalnego (ZPOPR) 2) Informacje dodatkowe: Projekt przygotowany do finansowania ze środków Unii Europejskiej - z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Zintegrowanego Programu Operacyjnego Rozwoju Regionalnego (ZPORR). 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 27.07.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.