Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-02-24
Turawa: Opracowanie zmiany Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy Turawa
Numer ogłoszenia: 39562 - 2009; data zamieszczenia: 24.02.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Turawa , ul. Opolska 39c, 46-045 Turawa, woj. opolskie, tel. 077 4212012, faks 077 4212073.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.turawa.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie zmiany Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy Turawa.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Opracowanie zmiany Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy Turawa. Przedmiotem zmian w studium jest zmiana struktury przestrzennej gminy poprzez uzupełnienie terenów przeznaczonych pod zabudowę mieszkaniową, rekreacyjną, usługową oraz zaktualizowanie zapisów i rysunku studium zatwierdzonego Uchwałą Rady Gminy w Turawie nr XV/159/2000r. z dnia .6.04.2000 r. i Uchwałą Nr XVIII/148/2004 z 13.08.2004r. 1. Zakres i problematyka opracowania zmiany Studium Uwarunkowań i Kierunków Zagospodarowania Przestrzennego Gminy Turawa Dokumentacja powinna zawierać: a. Wszystkie elementy wymagane ustawą o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym; b. Kompleksowe opracowanie zmian studium w zakresie struktury przestrzennej gminy i przeznaczenia terenów, a w tym: i. wyznaczenie terenów inwestycyjnych na obszarze pomiędzy miejscowością Zawada a Opolem; ii. wyznaczenie nowych terenów mieszkaniowych i rozwojowych w miejscowościach: Zawada, Kotórz Mały, Kotórz Wielki i Turawa, Turawa - Marszałki; iii. aktualizację kierunków rozwoju infrastruktury technicznej i komunalnej; iv. ustalenia dla jednostek strukturalnych; v. wynikające z wniosków. c. wymagania określone w Zakresie i problematyce opracowania zmiany Studium Uwarunkowań i Kierunków Zagospodarowania Przestrzennego Gminy Turawa stanowiących załącznik nr 1 do umowy; 2. Każda z części projektowych stanowiących odrębny przedmiot odbioru powinna być zaopatrzona w wykaz opracowań oraz pisemne oświadczenie, iż są one wykonane zgodnie z umową i zostaną wydane w stanie kompletnym z punktu widzenia celu, któremu mają służyć, 3. W zakresie opracowania winny znajdować się także: a. wykonanie wszystkich opracowań, których obowiązek wynika z realizacji ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym; b. uzyskanie wymaganych opinii i uzgodnień; c. uzyskanie wszelkich niezbędnych materiałów do projektowania w zakresie wynikającym z obowiązujących przepisów, wymaganych przez jednostki uzgadniające.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.40.00.00 - Usługi architektoniczne dotyczące planowania przestrzennego i zagospodarowania terenu 71.41.00.00 - Usługi planowania przestrzennego .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 9.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Wadium wynosi 1.000 PLN, (jeden tysiąc złotych) uiszczane w formach dopuszczonych przez ustawę Prawo Zamówień PublicznychIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się oferenci, którzy spełnią następujące warunki: 1) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) Posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; 5) Wykonali w okresie ostatnich 3-ch lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jeden tego typu projekt o podobnym standardzie i zakresie. 6) Akceptują wzór umowy. Dokonanie oceny spełnienia w/w warunków nastąpi na podstawie złożonych wymaganych oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu. Wymienione warunki zostaną uznane za spełnione, jeżeli wykonawca złoży poniższe dokumenty.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty wymagane: 1) formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1 do SIWZ; 2) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz oświadczenie, że Zamawiający nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych - z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 2 do SIWZ - (spełnienie warunku 1, 2, 3 i 4); 3) Wykaz osób którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 3 do SIWZ - (spełnienie warunku 2); 4) Dokumenty potwierdzające, że osoby które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia w tym dokument potwierdzający przynależność do Izby Urbanistów - (spełnienie warunku 2); 5) Aktualna polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności (spełnienie warunku 3); 6) Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat projektów planów przestrzennych lub studium, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, nazwy zadania, dat wykonania wraz z dokumentami potwierdzającymi że usługi te zostały wykonane należycie - załącznik nr 4 do SIWZ - (spełnienie warunku 2); 7) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (spełnienie warunku 1); 8) Wykaz osób uprawnionych do podpisywania dokumentów przetargowych i podejmowania zobowiązań w imieniu Wykonawcy, oraz pełnomocnictwa udzielane osobom podpisującym dokumenty ofertowe, o ile prawo do reprezentowania Wykonawcy w powyższym zakresie nie wynika wprost z dokumentu rejestrowego (spełnienie warunku 2); 9) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (spełnienie warunku 1); 10) Pełnomocnictwo udzielone reprezentantowi wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego wspólnie (spełnienie warunku 1); 11) zaakceptowana umowa przez Wykonawcę - załącznik nr 5 do SIWZ - (spełnienie warunku 6); 12) dowód wniesienia wadium; Wszystkie wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez osobę / osoby uprawnioną do podpisania oferty z dopiskiem za zgodność z oryginałem..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.turawa.pl (podstrona: przetargi - specyfikacje, dokumenty).
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Turawa,
ul. Opolska 39c,
46-045 Turawa,
pokój nr 36.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.03.2009 godzina 11:00, miejsce: Urząd Gminy Turawa, ul. Opolska 39c, 46-045 Turawa, pokój nr 30.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zmiana umowy dotyczyć może terminu wykonania przedmiotu umowy, jeżeli wystąpią przyczyny niezależne od działań leżących po stronie Wykonawcy.
INNE PRZETARGI TURAWA
- Przebudowa kancelarii Leśnictwa w Jełowej
- Modernizacja dróg w: Kadłub Turawski, Zakrzów Turawski, Ligota Turawska, Bierdzany, Rzędów, Turawa, Kotórz Mały, Kotórz Wielki, Zawada, Węgry i Osowiec
więcej: przetargi TURAWA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa lub modernizacja infrastruktury drogowej lub mostowej na terenie Gminy Lubień
- Wyk. wielobranżowej dok. projektowej dla zad. pn. "Budowa nowego boiska wielofunkcyjnego wraz z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy Zesp. Szkół nr 3 im. B. Chełmickiego w Rypinie - hala sportowa"
- Opracowania dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla zadania: "Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Józefowskiej w Radomiu"
- Opracowanie projektu planu ogólnego Gminy Nowy Wiśnicz
- Opracowanie planu ogólnego Gminy Wieruszów
- Opracowanie planu ogólnego Gminy Kawęczyn
więcej: Usługi architektoniczne dotyczące planowania przestrzennego i zagospodarowania terenu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.