eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zblewo › Przebudowa odcinka drogi gminnej w zakresie wymiany nawierzchni gruntowej na nawierzchnię z mieszanek asfaltowych w miejscowości Miradowo gm. Zblewo

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-03-08

Ogłoszenie nr 39554 - 2017 z dnia 2017-03-08 r.

Zblewo: Przebudowa odcinka drogi gminnej w zakresie wymiany nawierzchni gruntowej na nawierzchnię z mieszanek asfaltowych w miejscowości Miradowo gm. Zblewo
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 14981


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Zblewo, krajowy numer identyfikacyjny 549803000000, ul. ul. Główna  40, 83210   Zblewo, państwo Polska, woj. pomorskie, tel. 585 884 381, faks 585 884 569, e-mail gmina@zblewo.pl
Adres strony internetowej (URL): www.zblewo.pl
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: www.zblewo.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Przebudowa odcinka drogi gminnej w zakresie wymiany nawierzchni gruntowej na nawierzchnię z mieszanek asfaltowych w miejscowości Miradowo gm. Zblewo

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

RO.271.02.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia są przebudowa odcinka drogi gminnej w Miradowie w zakresie wymiany nawierzchni gruntowej na nawierzchnię z mieszanek asfaltowych. Wytyczne projektowe mieszanek bitumicznych WT1 i WT2 z 2014r. Zakres robót obejmuje: Zakres robót obejmuje wykonanie koryta, ułożenie i zagęszczenie warstw podbudowy, rozesłanie mieszanek bitumicznych na jezdni, ułożenie krawężników drogowych na ławie z oporem. Zakończenie drogi asfaltowej krawężnikami wtopionymi. Projektowany odcinek drogi posiada nawierzchnię ziemną okresowo profilowaną. Jezdnia gruntowa utwardzona tłuczniem kamiennym albo kostką kamienną. W pasie dróg projektowanych istnieje infrastruktura podziemna. Zadnie obejmuje wykonanie jezdni o szerokościach od 5 do 6 m. w zależności od zadania. Droga o nośności min 50 KN. Zebrana podbudowa z istniejących dróg gruntowych do ponownego wykorzystania przez Inwestora. Ważnym elementem jest wyprofilowanie jezdni w celu odprowadzenia wód opadowych do rowów chłonnych. Dodatkowym zadaniem jest budowa dwóch zatoczek autobusowych po obu stronach jezdni wraz z miejscem dla postojowym dla podróżnych. Zadanie polega na włączeniu się do istniejącego zjazdu z drogi krajowej 22 i wykonaniu odcinka drogi z mieszanki bitumicznej. Z dwóch stron stosujemy oporniki wtopione i zamykamy odcinek asfaltowy także opornikiem wtopionym. Po zakończeniu robót teren przyległy należy uporządkować. Konstrukcja nawierzchni części jezdnej: o 4 cm - warstwa ścieralna AC11S o 4 cm - warstwa wiążąca AC16W o 10 cm - podbudowa zasadnicza z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/31,5, - warstwa istniejąca podbudowy. Dane techniczne - ciąg jezdny szerokość 5,0m - 6,0m- ktg. ruchu KR1, - klasa drogi - D, - obciążenie osiowe 100 kN/oś, - V proj. - 40 km/h, - szerokość części jezdnej - 5,00 - 6,00m. m - przekrój jezdni - drogowy, - spadki poprzeczne jezdni jednospadowy - 2%, - spadki chodników jednospadowy - 2%, - spadki poboczy - 7%, - spadki podłużne niwelety drogi 0,6% - 2,67%, Przedmiar niniejszy jest wyceną sporządzoną dla określenia szacunkowej ilości robót budowlanych. Ilości obmiarowe są ilościami przybliżonymi i uśrednionymi i nie mogą różnić się od ilości rzeczywistych w zależności od zastosowanych rozwiązań materiałowych oraz przyjętych technologii wykonania robót. Zawarte w niniejszym opracowaniu pozycje przedmiarowe należy traktować jako przykładowe. Oferowana cena jednostkowa powinna uwzględniać wszystkie czynności, wymagania i badania składające się na poprawne wykonanie przedsięwzięcia. Przedmiar wykonano przy wspomaganiu techniki komputerowej. Dla lepszej orientacji zdecydowano się pozostawić w przedmiarze nr KNR-ów dla wyszczególnienia robót, lecz nie są one podstawą ich wykonania. Roboty należy wycenić w oparciu o plan sytuacyjny, przekroje konstrukcji nawierzchni i przedmiar robót, będącymi załącznikami specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV: 45233120-6

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07/03/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT161679.20
Walutapln


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert2
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Przedsiębiorstwo Budowy Dróg S.A.,  biuro@pbdsa.pl,  ul. Pomorska 26a,  83-200,  Strogard Gdański,  kraj/woj. pomorskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 198865.42
Oferta z najniższą ceną/kosztem 106395.00
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 198865.42
Waluta: pln


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe: Odrzucono ofertę Wykonawcy nr1-zgodnie z art.89ust.1 pkt4. Zgodnie z art.90ust.3 ustawy Pzp odrzuca ofertę nr 1,który nie udzielił wyjaśnień na wezwanie Zamaw.z dn.16.02.2017 r. do wyjaśnienia rażąco niskiej ceny złożonej oferty oraz przedstawienia dowodów dot. elementów oferty mających wpływ na wysokość ceny. Oferta nr1 jest niezgodna z treścią SIWZ i dodatkowo podlega odrzuceniu na pods. art.89ust.1pkt2Pzp.


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.