Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-11-16
Kielce: Wycinka drzew w celu przygotowania placu budowy infrastruktury Kieleckiego Parku Technologicznego
Numer ogłoszenia: 395300 - 2009; data zamieszczenia: 16.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Kielecki Park Technologiczny , ul. Piotrkowska 6, 25-510 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 041 36 76 355, faks 041 36 76 355.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.inkubator.kielce.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka organizacyjna jst.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wycinka drzew w celu przygotowania placu budowy infrastruktury Kieleckiego Parku Technologicznego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie wycinki drzew w celu przygotowania placu budowy infrastruktury Kieleckiego Parku Technologicznego (składającego się ze Strefy 1 - Inkubator Technologiczny oraz Strefy 2 - Centrum Technologiczne), na działkach oznaczonych nr geodezyjnym: 6/81; 6/159; 6/160; 6/161; 6/162; 6/163; 6/332 (Strefa 1 - IT) 6/56; 6/58; 6/345; 6/347; 6/348; 6/350; 6/352 (Strefa 2 - CT), znajdujących się w obrębie ewidencyjnym 005 miasta Kielce, obejmującej: 1)wycinkę drzew oraz wycinkę zakrzaczenia zgodnie z uzyskanymi decyzjami administracyjnymi wraz z usunięciem karp. Wszelkie drobne gałęzie Wykonawca rozdrobni za pomocą rębaka, bezużyteczne części drewna Wykonawca podda utylizacji lub zagospodaruje we własnym zakresie. Na powyższą okoliczność Wykonawca przedstawi stosowne oświadczenie co do sposobu zagospodarowania bezużytecznych części drewna; 2)prace porządkowe, polegające przede wszystkim na karczowaniu pozostałości po usunięciu drzew i zakrzaczenia, wyrównaniu terenu po karczowaniu drzew (dotyczy pasa drogowego i jego najbliższego sąsiedztwa w Strefie 1 - IT), krzaków, zrąbkowaniu gałęzi. W zakres prac porządkowych wchodzić będzie również zebranie i wywóz odpadów powstałych w skutek prowadzenia prac. Wykonawca pozostawi teren czysty, wyrównany (dotyczy pasa drogowego i jego najbliższego sąsiedztwa w Strefie 1 - IT) i gotowy do prowadzenia prac budowlanych. 2.Zakładana (orientacyjna) przez Zamawiającego ilość drzew do usunięcia wskazana została w Decyzjach na wycinkę. Różnice w zakresie ilości drzew do usunięcia nie będą mogły stanowić podstawy do podwyższenia wynagrodzenia Wykonawcy. 3.Wycięte drzewa z stają się własnością Wykonawcy, w związku z tym cena oferty zaproponowanej przez Wykonawcę za wykonanie usługi powinna zostać pomniejszona o wartość pozyskanego z tych działek drewna. Zgodnie z wyceną dokonaną przez Zamawiającego, wartość drewna na działkach wynosi 3577,00 PLN brutto. Różnica w wartości ustalonej przez Zamawiającego i wartości określonej przez Wykonawcę nie może stanowić podstawy do zmiany wynagrodzenia Wykonawcy. 4.Wykonawcy powinni przeprowadzić wizję lokalną w celu uzyskania wszelkich informacji niezbędnych do prawidłowego przygotowania oferty. Osobą upoważnioną do kontaktowania się z Wykonawcami w sprawie wizji lokalnej jest pan Witold Ciepluch nr. tel. 509 797 570. Termin wizji lokalnej powinien zostać wcześniej uzgodniony telefonicznie. Koszty związane z przeprowadzeniem wizji lokalnej ponosi Wykonawca.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.21.14.00 - Usługi wycinania drzew .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.spełniają warunki określone w art.22 ust.1 ustawy pzp i nie podlegają wykluczeniu na podstawie art.24 ust.1 i 2 ustawy pzp. 2.posiadają doświadczenie zawodowe rozumiane jako należyte wykonanie w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - co najmniej dwóch zamówień odpowiadającego przedmiotowi niniejszego zamówienia tzn. wykonali wycinkę drzew o wartości co najmniej 50 000,00 zł każda, potwierdzone dokumentami o należytym wykonaniu zamówienia. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia warunki udziału w postępowaniu wymienione w pkt. 1/ powinni spełniać każdy osobno, a wymienione w pkt. 2/ mogą spełniać łącznie. Ponadto tacy Wykonawcy ustanawiają Pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Zaleca się aby Pełnomocnikiem był jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z Pełnomocnikiem. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie analizy przedłożonych przez Wykonawców oświadczeń i dokumentów wg formuły: spełnia / nie spełnia. Nie spełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że Wykonawcy spełniają warunki udziału w postępowaniu zobowiązani są przedłożyć następujące dokumenty: A. Oświadczenie z art.22 ust1 ustawy B. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej , wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert / w oryginale lub kopii potwierdzonej przez wykonawcę. W przypadku złożenia oferty przez dwóch lub więcej Wykonawców, Zamawiający wymaga przedłożenia KRS lub zaświadczeń o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej przez każdego z nich. C. W celu potwierdzenia, że Wykonawcy posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, należy załączyć do oferty oświadczenie (wykaz usług), z którego winno wynikać, że w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - wykonali co najmniej dwa zamówienia odpowiadające przedmiotowi niniejszego zamówienia tzn. wykonali wycinkę drzew o wartości co najmniej 50 000,00 zł każda, potwierdzone dokumentami o należytym wykonaniu zamówienia. W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniane będzie ich łączne doświadczenie. D. Pełnomocnictwo do podpisania oferty lub do podpisania oferty i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego jeżeli oferta nie została podpisana przez osoby upoważnione do tych czynności dokumentem rejestrowym- lub w przypadku składania oferty wspólnej dla pełnomocnika upoważnionego do reprezentowania Wykonawców w niniejszym postępowaniu (wspólników, lidera konsorcjum) - w oryginale lub w kopii potwierdzonej przez notariusza. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów o których mowa w punkcie B, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w punkcie B, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.inkubator.kielce.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ wraz z załącznikami jest dostępna: w siedzibie Zamawiającego pod adresem ul. Piotrkowska 6, 25-510 Kielce (I piętro): SIWZ w wersji papierowej, załączniki w wersji elektronicznej na płycie CD.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.11.2009 godzina 10:00, miejsce: Kielecki Park Technologiczny 25-510 Kielce ul. Piotrkowska 6.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt pn. Budowa infrastruktury Kieleckiego Parku Technologicznego zgłoszony jest przez Gminę Kielce do Programu Operacyjnego Rozwój Polski Wschodniej na lata 2007-2013 i posiada status projektu indywidualnego opublikowanego w obwieszczeniu Ministra Rozwoju Regionalnego z dn. 11 października 2007r. (M.P. Nr 89,poz. 971), współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego..
INNE PRZETARGI Z KIELC
- "Sukcesywne dostawy środków ochrony indywidualnej oraz produktów do przygotowania i podaży leków cytostatycznych dla potrzeb Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Kielcach"
- Zakup wraz z dostawą roztworu do wstrzykiwań 131-I MIBG dla Kliniki Endokrynologii Świętokrzyskiego Centrum Onkologii w Kielcach
- Sukc. dostawy zestawów do implantacji całkowicie podskórnego kardiowertera - defibrylatora na potrzeby Zespołu Pracowni Radiologii Zabiegowej, Hemodynamiki i Elektrokardiologii ŚCK WSzZ w Kielcach
- ŚWIADCZENIE USŁUGI OCHRONY FIZYCZNEJ BUDYNKACH PROKURATURY OKRĘGOWEJ W KIELCACH UL. SANDOMIERSKA 106.
- Wykonanie oznakowania poziomego cienkowarstwowego w przewidywanej ilości łącznej 222 200 m2 oraz oznakowania grubowarstwowego w przewidywanej ilości łącznej do 1000 m2 wraz ze ścieraniem ...
- Zakup wraz z dostawą odczynników do diagnostyki FISH wraz z dzierżawą aparatu dla Zakładu Patologii Nowotworów Świętokrzyskiego Centrum Onkologii w Kielcach
więcej: przetargi w Kielcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- WYKONANIE NASADZEŃ KOMPENSACYJNYCH WRAZ Z ICH ZAKUPEM, POSADZENIEM, PROWADZENIEM PIELĘGNACJI, WYCINKI DRZEW ORAZ FREZOWANIE KARPIN ORAZ OCZYSZCZENIA TERENU
- Zabezpieczenie ruin zamku w Dobrej
- "Wykonanie wycinki 13 szt. drzew wraz z frezowaniem pni na głębokość 10 cm w głąb ziemi oraz wykonanie zabiegów pielęgnacyjnych na 29 drzewach, rosnących przy ulicy Klonowej obręb Kotowice,
- Wycinka drzew i zakrzaczeń w pasie drogowym dróg powiatowych
- Wycinka odrośli drzew i krzewów oraz koszenie trzciny - rezerwat Kruszynek
- Modernizacja infrastruktury drogowej na odcinku drogi Miradź - Jelenie w Gminie Człopa"
więcej: Usługi wycinania drzew »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.