eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rzepin › Zaciągnięcie przez Gminę Rzepin kredytu długoterminowego w wysokości 1.447.030,97 zł

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-11-16

Rzepin: Zaciągnięcie przez Gminę Rzepin kredytu długoterminowego w wysokości 1.447.030,97 zł
Numer ogłoszenia: 395272 - 2009; data zamieszczenia: 16.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta i Gminy , Plac Ratuszowy 1, 69-110 Rzepin, woj. lubuskie, tel. 095 7596292 w. 36, faks 095 7596478.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rzepin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zaciągnięcie przez Gminę Rzepin kredytu długoterminowego w wysokości 1.447.030,97 zł.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zaciągnięcie przez Gminę Rzepin kredytu długoterminowego w wysokości 1.447.030,97 zł. z przeznaczeniem na następujące zadanie: Uregulowanie systemu gospodarki ściekowej w aglomeracji Rzepin - kwota kredytu 1.447.030,97 zł, uruchomienie w 2-ch transzach w 2009 roku 289.606,20 zł w 2010 roku 1.157.424,77 zł.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.30.00 - (3) Usługi udzielania kredytu .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2024.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 3.1. Do przetargu zostaną zakwalifikowani (pod rygorem nieważności) Wykonawcy spełniający wymogi określone w niniejszej SIWZ: 3.1.1. Spełniają wymogi art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, którzy oświadczą to na załączonym formularzu oferty (wg wzoru nr 1) i oświadczeniu (wg wzoru nr 2). 3.1.2. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3.1.3. Posiadają aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3.1.4. Posiadają koncesje, zezwolenia lub licencje, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym zwanym dalej (zamówieniem) tj. aktualny dokument potwierdzający, że wykonawca jest bankiem w oparciu o przepisy ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Prawo Bankowe, 3.1.5. Załączą do oferty wszystkie wymagane przez Zamawiającego dokumenty. 3.1.6 Zaakceptują istotne postanowienia umowy, określone w części III niniejszej specyfikacji. Ocena spełniania powyższych warunków zostanie oparta na załączonych przez Wykonawcę dokumentach wymienionych w pkt 4 - Instrukcji dla Wykonawców SIWZ...
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 4.1. Wypełniony formularz oferty (wg wzoru nr 1). 4.2. Oświadczenie Oferenta o uprawnieniach do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymogami ustawowymi ( wg wzoru nr 2 ) - załącznik nr 1 do oferty. 4.3. Istotne postanowienia umowy poświadczone przez Wykonawcę, że przyjmuje je bez zastrzeżeń (Część III SIWZ) - załącznik nr 2 do oferty. 4.4 aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; Posiadają koncesje, zezwolenia lub licencje, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym zwanym dalej zamówieniem tj. aktualny dokument potwierdzający, że wykonawca jest bankiem w oparciu o przepisy ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Prawo Bankowe, 4.5 Pełnomocnictwo do reprezentowania podmiotów składających ofertę wspólną lub umowa regulująca współpracę podmiotów występujących wspólnie, jeżeli z jej treści wynika ustanowione pełnomocnictwo (jeśli dotyczy) - załącznik nr 3 do oferty. Zamawiający może żądać wyjaśnień dotyczących złożonej oferty zgodnie z art. 87 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zaświadczenia mogą być złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę (zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2006 r. Nr 87 poz. 605 ze zm.). Banki obowiązane są złożyć dokumenty powołujące Radę Nadzorczą i Zarząd. W przypadku podpisania oferty przez dyrektora Oddziału należy załączyć do oferty stosowne pełnomocnictwo udzielone przez osoby upoważnione do reprezentowania banku. Informacje składane w trakcie postępowania stanowią tajemnicę firmy w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, co do których wykonawca zastrzega, że nie mogą być udostępniane innym uczestnikom postępowania muszą być oznaczone klauzulą: NIE UDOSTĘPNIAĆ INNYM UCZESTNIKOM POSTĘPOWANIA, INFORMACJE STANOWIĄ TAJEMNICĘ PRZEDSIĘBIORSTWA W ROZUMIENIU ART. 11 UST. 4 USTAWY O ZWALCZANIU NIEUCZCIWEJ KONKURENCJI (tekst jednolity: Dz. U. z 2003 r. Nr 153 poz. 1503 z późn. zm.) i załączona jako odrębna część nie załączona z ofertą w sposób trwały. Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 86 ust 4 ustawy Prawo zamówień publicznych...

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://rzepin.bip.net.pl..
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: URZĄD MIEJSKI W RZEPINIE PL. RATUSZOWY 1 69-110 RZEPIN pok. nr 5..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.11.2009 godzina 09:00, miejsce: URZĄD MIEJSKI W RZEPINIE PL. RATUSZOWY 1 69-110 RZEPIN pok.nr 14 sekretariat..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Tak. Zamówienie dotyczy udzielenia długoterminowego kredytu inwestycyjnego na dofinansowanie wkładu Gminy Rzepin w realizację projektu inwestycyjnego w ramach LRPO Województwa Lubuskiego na zadanie pn. Uregulowanie systemu gospodarki ściekowej w aglomeracji Rzepin.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.