eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Świętochłowice › Dostawa artykułów żywnościowych dla Ośrodka Pomocy Społecznej na potrzeby żywienia w placówkach podległych - w podziale na 9 pakietów

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-12-03

Świętochłowice: Dostawa artykułów żywnościowych dla Ośrodka Pomocy Społecznej na potrzeby żywienia w placówkach podległych - w podziale na 9 pakietów
Numer ogłoszenia: 395190 - 2010; data zamieszczenia: 03.12.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Ośrodek Pomocy Społecznej , ul. Katowicka 35, 41-600 Świętochłowice, woj. śląskie, tel. 032 2455104, faks 032 2455104.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ops.swietochlowice.info

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa artykułów żywnościowych dla Ośrodka Pomocy Społecznej na potrzeby żywienia w placówkach podległych - w podziale na 9 pakietów.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów żywnościowych dla Ośrodka Pomocy Społecznej na potrzeby żywienia w placówkach podległych wraz z dostawą i rozładunkiem w magazynie Miejskiego Domu Pomocy Społecznej Złota Jesień w Świętochłowicach przy ul. Imieli 12.Szczegółowy asortyment przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 2 do SIWZ - tabela kosztów w zakresie każdego z 9 pakietów. Ilości artykułów podane w tabelach posiadają wartość szacunkową i będą uzależnione od aktualnych potrzeb Zamawiającego.Dostawy realizowane będą na podstawie zamówienia pisemnego przesyłanego faksem lub składanego telefonicznie w każdym następnym dniu po zgłoszeniu zamówienia lub w innym terminie uzgodnionym z Wykonawcą, w dni powszednie od poniedziałku do piątku w godzinach od 07:00 do 15:00. Wykonawca zobowiązany będzie do bezpłatnego dowozu towaru (transportem spełniającym wymagania sanitarne) oraz rozładunku wraz z wniesieniem do magazynu Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany będzie dostarczać zamawiany towar bezwzględnie w dni wyznaczone przez Zamawiającego, określone we wzorze umowy dla poszczególnych części ( załącznik nr 4 do SIWZ). Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć towar I klasy jakości, świeży, spełniający normy jakościowe (PN) dla danego asortymentu, wysokiej jakości sensorycznej i mikrobiologicznej. Każdy produkt musi być dopuszczony do obrotu i sprzedaży zgodnie z obowiązującymi przepisami, oraz z warunkami określonymi w SIWZ, musi posiadać aktualny termin przydatności do spożycia.Wykonawca zabezpieczy należycie towar na czas przewozu (opakowania, pojemniki przystosowane do przewozu danego asortymentu) i ponosi całkowitą odpowiedzialność za dostawę i jakość dostarczonego towaru. Wykonawca weźmie na siebie odpowiedzialność za braki i wady powstałe w czasie transportu oraz poniesie z tego tytułu wszelkie skutki prawne.Przedmiot umowy Wykonawca zobowiązany jest wykonać zgodnie ze wzorem umowy stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00-6, 15.10.00.00-9, 15.13.11.30-5, 15.50.00.00-3, 15.51.10.03-3, 15.80.00.00-9, 15.30.00.00-1, 15.33.11.70-9, 15.11.20.00-6, 15.20.00.00-0, 03.14.25.00-2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 9.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 03.01.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • A) Oświadczenie, że spełniania warunki udziału w postępowaniu B) aktualny odpis- z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert ,

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • A) Oświadczenie, że spełniania warunki udziału w postępowaniu

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • A) Oświadczenie, że spełniania warunki udziału w postępowaniu B) Zaświadczenie / decyzję o spełnianiu wymogów sanitarnych dotyczących środka transportu, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • A) Oświadczenie, że spełniania warunki udziału w postępowaniu

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • A) Oświadczenie, że spełniania warunki udziału w postępowaniu

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

- wypełniony formularz oferty (załącznik nr 1), - zestawienie kosztów ( tabele 1-9) ( załącznik nr 2), - oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia ( załącznik nr 3 ), - zaświadczenie / decyzję o spełnianiu wymogów sanitarnych dotyczących środka transportu, zgodnie z ustawą z dnia 25 sierpnia 2006r.o bezpieczeństwie żywności i żywienia ( tekst jednolity: Dz. U. z 2010 r. nr 136, poz. 914) , - zaakceptowany wzór umowy (załącznik nr 5), - wykaz części zamówienia jakie Wykonawca powierza podwykonawcom - jeśli dotyczy, - oświadczenie o podwykonawstwie ( załącznik nr 6) - jeśli dotyczy, - oświadczenie podwykonawcy ( załącznik nr 7) - jeśli dotyczy, - w przypadku ofert na pakiety nr 1,2,3,5,7,8,9 - zestaw próbek artykułów żywnościowych oznaczonych literą J w kolumnie lp. w tabelach nr 1,2,3,5,7,8,9 SIWZ - zestawieniach kosztów załącznika nr 2, - upoważnienie do podpisania oferty, w przypadku gdy oferta zostanie podpisana przez osobę/y, których uprawnienie do dokonywania tej czynności nie wynika z innych dokumentów dołączonych do oferty, - pełnomocnictwo (pełnomocnictwa), jeśli oferta będzie podpisana przez pełnomocnika, dotyczy to również przypadku jeżeli jest ono wymagane dla spółki cywilnej lub uczestników konsorcjum - pełnomocnictwo musi być dołączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający określa warunki zmian postanowień zawartej umowy w następujących przypadkach: - zmian korzystnych z punktu widzenia realizacji przedmiotu umowy,w szczególności obniżających koszty ponoszone przez Zamawiającego, - zmiany ustawowej stawki podatku od towarów i usług (VAT), strony mogą dokonać odpowiedniej zmiany wynagrodzenia.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ops.swietochlowice.info
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Ośrodek Pomocy Społecznej, 41-600 Świętochłowice, ul. Katowicka 35, pokój 304.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.12.2010 godzina 09:00, miejsce: Ośrodek Pomocy Społecznej, 41-600 Świętochłowice, ul Katowicka 35, pokój 304.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa mięsa i przetworów mięsnych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa mięsa i wędlin dla Ośrodka Pomocy Społecznej na potrzeby żywienia w placówkach podległych wraz z dostawą i rozładunkiem w magazynie Zamawiajacego na rok 2011. Szczegółowy asortyment przedmiotu zamówienia określa załącznik do SIWZ - tabela kosztów . Ilości artykułów podane w tabeli posiadają wartość szacunkową i będą uzależnione od aktualnych potrzeb Zamawiającego..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.10.00.00-9, 15.13.11.30-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 03.01.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 70
    • 2. Jakość - 30

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa mleka i wyrobów mleczarskich.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa mleka i wyrobów mleczarskich dla Ośrodka Pomocy Społecznej na potrzeby żywienia w placówkach podległych wraz z dostawą i rozładunkiem w magazynie Zamawiającego. Szczegółowy asortyment przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 2 do SIWZ - tabela kosztów. Ilość artykułów podana w tabeli posiada wartość szacunkową i będzie uzależniona od potrzeb Zamawiającego..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.50.00.00-3, 15.51.10.03-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 03.01.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 70
    • 2. Jakość - 30

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa chleba, wyrobów piekarniczych i cukierniczych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa chleba, wyrobów piekarniczych i cukierniczych dla Ośrodka Pomocy Społecznej na potrzeby żywienia w placówkach podległych wraz z dostawą i rozładunkiem w magazynie Zamawiającego.Szczegółowy asortyment przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 2 do SIWZ - tabela kosztów. Ilości artykułów podane w tabeli posiadają wartość szacunkową i będą uzależnione od potrzeb Zamawiającego..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.81.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 03.01.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 70
    • 2. Jakość - 30

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawa warzyw i owoców.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa warzyw i owoców dla Ośrodka Pomocy Społecznej na potrzeby żywienia w placówkach podległych wraz z dostawą i rozładunkiem w magazynie Zamawiającego.Szczegółowy asortyment przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 2 do SIWZ - tabela kosztów.Iloścć artykułów podana w tabeli posiada wartość szacunkową i będzie uzależniona od aktualnych potrzeb Zamawiającego..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.30.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 03.01.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Dostawa mrożonek.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa mrożonek dla Ośrodka Pomocy Społecznej na potrzeby żywienia w placówkach podległych wraz z dostawą i rozładunkiem w magazynie Zamawiającego. Szczegółowy asortyment przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 2 do SIWZ - tabela kosztów. Ilości artykułów podane w tabeli posiadają wartość szacunkową i będą uzależnione od aktualnych potrzeb Zamawiającego..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.33.11.70-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 03.01.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 70
    • 2. Jakość - 30

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Dostawa drobiu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa drobiu dla Ośrodka Pomocy Społecznej na potrzeby żywienia w placówkach podległych wraz z dostawą i rozładunkiem w magazynie Zamawiającego. Szczegółowy asortyment przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 2 do SIWZ - tabela kosztów. Ilość artykułów podana w tabeli posiada wartość szacunkową i będzie uzależniona od aktualnych potrzeb Zamawiającego..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.11.20.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 03.01.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Dostawa ryb.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa ryb dla Ośrodka Pomocy Społecznej na potrzeby żywienia w placówkach podległych wraz z dostawą i rozładunkiem w magazynie Zamawiającego. Szczegółowy asortyment przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 2 do SIWZ - tabela kosztów. Ilości artykułów podane w tabeli posiadają wartość szacunkową i będą uzależnione od aktualnych potrzeb Zamawiającego..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.20.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 03.01.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 70
    • 2. Jakość - 30

CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Dostawa jaj.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa jaj dla Ośrodka Pomocy Społecznej na potrzeby żywienia w placówkach podległych wraz z dostawą i rozładunkiem w magazynie Zamawiającego.Szczegółowy asortyment przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 2 do SIWZ - tabela kosztów. Ilość artykułów podana w tabeli posiadają wartość szacunkową i będą uzależnione od aktualnych potrzeb Zamawiającego..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.14.25.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 03.01.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 70
    • 2. Jakość - 30

CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Dostawa pozostałej żywności.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa artykułów żywnościowych dla Ośrodka Pomocy Społecznej na potrzeby żywienia w placówkach podległych wraz z dostawą i rozładunkiem w magazynie Zamawiającego. Szczegółowy asortyment przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 2 do SIWZ - tabela kosztów. Ilość artykułów podana w tabeli posiada wartość szacunkową i będzie uzależniona od aktualnych potrzeb Zamawiającego..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 03.01.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 70
    • 2. Jakość - 30

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.