eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ścinawa › Obsługa geodezyjno-kartograficzna (z wyłączeniem inwestycji) niezbędna do realizacji zadań gminy Ścinawa wynikających z ustawy z dnia 21 sierpnia 1997r.o gospodarce nieruchomościami (Dz.U. z 2004r. Nr 261, poz.2603 ze zm.) i ustawy z dnia 17 maja 1989r. P

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-02-18

Ścinawa: Obsługa geodezyjno-kartograficzna (z wyłączeniem inwestycji) niezbędna do realizacji zadań gminy Ścinawa wynikających z ustawy z dnia 21 sierpnia 1997r.o gospodarce nieruchomościami (Dz.U. z 2004r. Nr 261, poz.2603 ze zm.) i ustawy z dnia 17 maja 1989r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (Dz.U. z 2005r., Nr 240, poz.2027 ze zm.)
Numer ogłoszenia: 39451 - 2009; data zamieszczenia: 18.02.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Ścinawa , Rynek 17, 59-330 Ścinawa, woj. dolnośląskie, tel. 076 8412600, faks 076 8412601.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.scinawa.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Obsługa geodezyjno-kartograficzna (z wyłączeniem inwestycji) niezbędna do realizacji zadań gminy Ścinawa wynikających z ustawy z dnia 21 sierpnia 1997r.o gospodarce nieruchomościami (Dz.U. z 2004r. Nr 261, poz.2603 ze zm.) i ustawy z dnia 17 maja 1989r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (Dz.U. z 2005r., Nr 240, poz.2027 ze zm.).

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Opis przedmiotu zamówienia: 1) sporządzanie projektów podziału nieruchomości (łącznie ze wstępnymi projektami podziału, dodatkami do KW, okazaniem granic geodezyjnych działek powstałych w wyniku podziału), 2) wznawianie granic geodezyjnych nieruchomości, 3) wykonywanie pomiarów sytuacyjno-wysokościowych, 4) aktualizowanie mapy zasadniczej, 5) modernizowanie operatu ewidencji gruntów, 6) dokonywanie rozgraniczeń nieruchomości na podstawie upoważnienia udzielonego mu przez Burmistrza Ścinawy w trybie ustawy z dnia 17 maja 1989r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (t. j. Dz.U. z 2005r., Nr 240, poz.2027 ze zm.) i rozporządzenia Ministrów Spraw Wewnętrznych i Administracji oraz Rolnictwa i Gospodarki Żywnościowej z dnia 14 kwietnia 1999r. w sprawie rozgraniczania nieruchomości (Dz.U. z 1999r. Nr 45, poz.453) zgodnie z zasadami wiedzy technicznej, normami polskimi i obowiązującymi przepisami. Za wykonanie przedmiotu zamówienia rozumienie się dostarczenie Zamawiającemu opracowań w postaci: a) do ppkt.1) - wstępnych projektów podziału oraz projektów podziału nieruchomości sporządzonych na aktualnej mapie przyjętej do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego, dodatków do KW, protokołów okazania granic geodezyjnych nieruchomości powstałych w wyniku podziału, itp. b) do ppkt.2) - protokołów wznowienia granic, c) do ppkt.3) - matryc lewostronnych wraz z kompletem odbitek ozalidowych, d) do ppkt.4) - jednego egzemplarza odbitki lewostronnej na folii z zaktualizowanej mapy, e) do ppkt.5) - wykazu zmian gruntowych, ew. dodatek do KW, mapa uzupełniająca i inne dokumenty niezbędne do wystąpienia z wnioskiem o dokonanie zmiany w ewidencji, f) do ppkt.6 - dokumentów niezbędnych w celu dokonania rozgraniczenia nieruchomości, o których mowa w ustawie z dnia 17 maja 1989r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (t. j. Dz.U. z 2005r., Nr 240, poz.2027 ze zm.) i rozporządzeniu Ministrów Spraw Wewnętrznych i Administracji oraz Rolnictwa i Gospodarki Żywnościowej z dnia 14 kwietnia 1999r. w sprawie rozgraniczania nieruchomości (Dz.U. z 1999r. Nr 45, poz.453)..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00 - Usługi w zakresie nieruchomości .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego ubiegać się mogą wykonawcy spełniający następujące warunki: 1. Spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 pkt 1-4 Pzp. 2. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzieleniu zamówienia na podstawie art. 24 ust.1 i 2 Pzp. 3. W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 1-9 i ust. 2 Pzp, natomiast warunki określone w art. 22 ust.1 pkt 1), 2) i 3) Pzp mogą spełniać łącznie. Zamawiający dokona oceny spełniania przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych dokumentów i oświadczeń, zgodnie z formułą /spełnia - nie spełnia/. Z treści załączonych do oferty dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że ww. warunki wykonawca spełnił..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć następujące dokumenty: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu do składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich), 2. Uprawnienie zawodowe w zakresie geodezji i kartografii nr 1 i 2. 3. Wypełniony i podpisany formularz ofertowy - wg zał. Nr 1 do SIWZ. 4. Oświadczenie - zał. Nr2 do SIWZ..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.scinawa.com.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy, 59-330 Ścinawa, ul. Rynek 17.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.03.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy, 59-330 Ścinawa, ul. Rynek 17-sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.