eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mysłowice › Wdrożenie systemu infoKadra oraz świadczenie Nadzoru Autorskiego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-10-11

Mysłowice: Wdrożenie systemu infoKadra oraz świadczenie Nadzoru Autorskiego
Numer ogłoszenia: 394396 - 2012; data zamieszczenia: 11.10.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy w Mysłowicach , ul. Mikołowska 4a, 41-400 Mysłowice, woj. śląskie, tel. 032 2232721, faks 032 2232721.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.myslowice.pup.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wdrożenie systemu infoKadra oraz świadczenie Nadzoru Autorskiego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wdrożenie systemu analityczno-raportowego infoKadra oraz świadczenia Nadzoru Autorskiego. Przy czym za system analityczno-raportowy infoKadra rozumie się system zintegrowany z Oprogramowaniem Syriusz Std wspomagający kadrę kierowniczą w procesie zarządzania; przez Nadzór Autorski rozumie się czynności świadczone przez Wykonawcę, mające na celu bieżące utrzymanie systemu, w tym usuwanie usterek; przez Użytkowników rozumie się osoby uprawnione do korzystania z systemu infoKadra.
Szczegółowy zakres wdrożenia obejmuje:
1) techniczno-instalacyjną konsultację przedwdrożeniową (tryb zdalny: e-mail, telefon),
2) instalację i konfiguracją infoKadra na wskazanym przez Zamawiającego serwerze (w tym część przygotowawcza usługi realizowana w ramach zdalnego dostępu),
3) uruchomienie mechanizmów zasilających infoKadra danymi źródłowymi z Oprogramowania Syriusz Std,
4) szkolenie dla administratorów i użytkowników korzystających z infoKadra (realizacja w ramach pobytu wdrożeniowego).
Szczegółowy zakres Nadzoru Autorskiego obejmuje:
1) udzielenie bezterminowej licencji na korzystanie z systemu infoKadra,
2) umożliwienie korzystania z nowych wersji infoKadra (w tym do nowych definicji / wzorców wskaźników) powstałych z inicjatywy autora lub na skutek zgłoszeń Użytkowników,
3) zapewnienie Zamawiającemu dostępu do aktualnej dla danej wersji infoKadra dokumentacji użytkownika.
4) umożliwienie Zamawiającemu korzystania z serwisu Wykonawcy w zakresie: zgłaszania, analizy, diagnozowania i rozwiązywania problemów. Obsługa zgłoszeń serwisowych w zakresie systemu infoKadra dotyczy błędów w oprogramowaniu polegających na nieprawidłowym lub niestabilnym działaniu spowodowanym błędami kodu, błędami algorytmów, niewykonywaniu funkcjonalności opisanych w dokumentacji.
Do podstawowych elementów obsługi będzie należało:
a) przyjmowanie i rejestrowanie zgłoszeń serwisowych. Przyjęcie zgłoszenia będzie odbywać się od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni wolnych od pracy, w godzinach 8.00 - 16.00, telefonicznie. Ponadto Wykonawca musi wskazać numer faksu oraz adres poczty elektronicznej, pod którymi będą przyjmowane zgłoszenia problemów przez całą dobę. Ich przyjęcie nastąpi w dniach i godzinach określonych dla przyjęcia zgłoszeń telefonicznych. Rejestracja zgłoszenia nastąpi na podstawie danych przekazanych w zgłoszeniu, uzupełnionych o dodatkowe informacje dotyczące Jednostki i sposobu dalszego kontaktowania się. W trakcie rejestracji zgłoszenia, rejestrujący musi określić wspólnie ze zgłaszającym poziom ważności problemu. Podstawowym kryterium określenia poziomu ważności będzie wpływ problemu na działalność Jednostki.
b) ustalenie sposobu naprawy lub działania serwisowego. Problemy skierowane do realizacji będą realizowane poprzez: telefoniczne poinstruowanie Użytkownika o czynnościach, które winien wykonać, w celu usunięcia problemu, przygotowanie pakietu aktualizacyjnego (termin dostarczania pakietu do Użytkownika będzie ustalany w zależności od poziomu ważności problemu), lub przekazanie zgłoszenia do zespołu technicznego serwisu - w przypadkach wymagających bezpośredniej interwencji serwisu u Użytkowników, przy czym termin przyjazdu będzie uzgadniany z Użytkownikiem
c) naprawy i działania serwisowe. Podejmowane będą następujące kroki w zakresie napraw i działań serwisowych:
- Zespół Serwisowy przekazuje poprawkę, niezwłocznie do Użytkownika, który problem zgłosił, pocztą elektroniczną, poprzez udostępnienie na serwerze FTP.
- udostępni adres internetowy, pod którym będą opublikowane kolejne uaktualnienia,.
- użytkownik potwierdzi prawidłowość działania Oprogramowania po wykonaniu uaktualnienia.
- Użytkownik w terminie 5 dni od przekazania poprawki lub wyjaśnienia zgłoszonego problemu zgłosi nieprawidłowości z nimi związanych, w przeciwnym wypadku Serwis może uznać zgłoszenie za zamknięte.
5) Wykonawca będzie świadczyć Nadzór Autorski do 31.12.2013 r.
Po zrealizowaniu wdrożenia według powyżej opisanego zakresu zostanie podpisany pomiędzy Zamawiającym i Wykonawcą protokół odbioru prac stanowiący załącznik nr 2 do umowy. Podpisany przez obie strony protokół odbioru będzie stanowił podstawę do wystawienia faktury przez Wykonawcę..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.46.00.00 - Analityczne, naukowe, matematyczne lub prognozujące pakiety oprogramowania .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda od Wykonawców wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie spełniania tego warunku Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał, iż w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie zrealizował co najmniej 2 wdrożenia systemu infoKadra. Zamawiający żąda przedstawienia Wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wdrożeń systemu infoKadra, z podaniem zakresu usługi, wielkości usługi, okresu realizacji usługi, wartości usługi oraz jego odbiorców (załącznik nr 4 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia). Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że te usługi zostały lub są wykonywane należycie. Przez dokumenty potwierdzające należyte wykonanie usług, Zamawiający rozumie: referencje, listy polecające, protokoły odbioru, inne dokumenty, potwierdzające że zrealizowane usługi zostały wykonane zgodnie z umową, bez zastrzeżeń ze strony Zamawiającego. Zamawiający przy ocenie spełnienia tego warunku zastosuje formułę spełnia/nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Pełnomocnictwo, o ile nie wynika ono z innych dokumentów załączonych przez Wykonawcę,

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

W szczególnie uzasadnionych sytuacjach Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian do zawartej umowy w sprawie zamówienia publicznego, co do terminu realizacji umowy. Zmiana terminu realizacji umowy może nastąpić wyłącznie po akceptacji nowego terminu przez Zamawiającego.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.myslowice.pup.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Urząd Pracy w Mysłowicach ul. Mikołowska 4a pok 11 lub pocztą elektroniczną od pon do pt w godz. od 8:00 do 14:30.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.10.2012 godzina 10:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego tj. w Powiatowym Urzędzie Pracy w Mysłowicach przy ulicy Mikołowskiej 4a na parterze w pokoju nr 1.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Przedmiot zamówienia jest finansowany z Funduszu Pracy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.