Ogłoszenie z dnia 2005-08-04
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Łódź: zimowe utrzymanie dróg publicznych na terenie miasta Łodzi w sezonach zimowych 2005/2006, 2007/2008 Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA):
I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Zarząd Dróg i Transportu, do kontaktów: Wiesław Szczęsny, ul. Piotrkowska 175, 90-447 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 638 49 59, fax 042 638 49 58, e-mail: w.szczesny@uml.lodz.pl, www.zdit.uml.lodz.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1). 5) Rodzaj zamawiającego: szczebel regionalny / lokalny.
II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 16. 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: zimowe utrzymanie dróg publicznych na terenie miasta Łodzi w sezonach zimowych 2005/2006, 2007/2008. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: 1. Usuwanie skutków opadów śniegu/pługowanie. 2. Załadunek i wywóz śniegu (na polecenie zamawiającego). 3. Zapobieganie i usuwanie skutków śliskości (posypywanie solą lub mieszankami). 4. Utrzymanie dyżurów pełnych: ludzi i sprzętu. 5. Utrzymanie gotowości technicznej sprzętu przez cały sezon zimowy. 6. Wyjazdy na trasy awaryjnego posypywania. 7. Wyjazdy interwencyjne.. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: miasto Łódź. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 90.21.20.00 - Usługi odśnieżania Kod CPV wg słownika 2008: 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Tak. Oferty można składać w odniesieniu do: kilku części. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: Zimowe utrzymanie dróg publicznych w odpowiednich standardach na zlokalizowanych na terenie maista Łodzi. Teren miasta został podzielony na 13 rejonów. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data rozpoczęcia: 15.10.2005; data zakończenia: 31.03.2008;
III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: 1. 29 000,00 PLN na jeden Rejon. 2. Zabezpieczenie należytego wykonania umowy w wysokości 3% wartości ceny całkowitej podanej w ofercie. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: O zamówienie może ubiegać się wykonawca, który: 1. Spełnia warunki podmiotowe określone w art. 22. ust. 1 ustawy oraz nie podlega wykluczeniu z ubiegania się o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy, 2. Posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej o wartości nie mniejszej niż 100 000,00 zł. 3. Wykonał z należytą starannością, w sezonach zimowych 2002/2003, 2003/2004, 2004/2005 co najmniej 1 usługę utrzymania dróg w technologii zbliżonej do będącej przedmiotem zamówienia i wartości co najmniej 100 000,00 zł. 4. Posiada jednostki sprzętowe w ilości niezbędnej do wykoanania zadania w jednym Rejonie (wymaganej przez zamawiającego) łącznie ze sprzętem zapasowym i towarzyszącym (zgodnie z załącznikiem Nr 7 do SIWZ). 5. Posiada środki własne, zabezpieczające pracę sprzętu i ludzi, w wysokości co najmniej 100.000,00 zł. 6. Posiada minimum 2 systemy łączności z zamawiającym oraz łączność z każdą jednostką pracującą w terenie. 7. Posiada bazę zaplecza technicznego i zadaszony magazyn środków chemicznych orz wytwornicę solanki lub zbiornik na solankę. Lokalizacja bazy, z której będą wyjażdżały posypywarki, zapewnia odległość od najbliższej uklicy w Rejonie, nie większą niż 10 km. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodaczej. 2. Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich wykonawców ubioegających się o zamówienie (oryginał). Pozostałe dokumenty wymienione w SIWZ. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: 1. Informacja z banku, w którym Wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierzdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy. 2. Aktualna polisa lub inny dokument ubezpieczenia OC z tytułu prowadzonej działalnopści gospodarczej. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: 1. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech sezonów zimowych usług, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym opkresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów, potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie. 2. Wykaz sprzętu niezbędnego do wykoannia zamówienia jaki posiada Wykonawca. 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Nie.
IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 2005/S 57 - 54972 z dnia 22.03.2005. 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: 57/U/TU/05. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 29.08.2005, cena - 15 PLN. Warunki i sposób płatności: Wpłata na konto Nr 13 1520 0008 0003 6201 2000 0003 w Getin Banku o/Łódź, odbiór w pok. 402 w siedzibie Zarządu Dróg i Trensportu, Łódź, ul. Piotrkowska 175. 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 05.09.2005 godzina 10:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 90 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 05.09.2005, godzina 11:00, siedziba Zamawiającego - Łódź ul. Piotrkowska 175 - pok. 308.
VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 25.07.2005.
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Remont pomieszczeń Szkoły Podstawowej nr 175 , wykonanie wentylacji mechanicznej kuchni i sali gimnastycznej
- Malowanie i remont wybranych pomieszczeń I, III, V, VII, VIII oraz IX Domu Studenta Politechniki Łódzkiej
- Wykonanie analiz porealizacyjnych dla dwóch zadań inwestycyjnych na drogach województwa łódzkiego
- Wykonanie remontów nawierzchni chodników w ciągach dróg wojewódzkich w 2024 roku z podziałem na zadania
- Dostawa wraz z uruchomieniem aparatury do nieinwazyjnej diagnostyki układu autonomicznego z modułem kardiologicznym dla Uniwersytetu Medycznego w Łodzi.
- Wycena niezabudowanych nieruchomości rolnych i nierolnych zabudowanych, znajdujących się w ZWR Skarbu Państwa i położonych na terenie woj. łódzkiego - zamówienie składa się z 5 części.
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zimowe utrzymanie dróg gminy Kamienna Góra w sezonie zimowym 2024/2025
- Kompleksowa obsługa techniczno-eksploatacyjna i gospodarcza SP ZOZ w Ustrzykach Dolnych
- "Usługi związane z zimowym utrzymaniem dróg powiatowych na terenie powiatu lipnowskiego w sezonie zimowym 2024/2025"
- "Kompleksowe utrzymanie czystości w pomieszczeniach wraz z myciem okien przy ul. Koszarowej 3 - z podziałem na zadania."
- Zimowe utrzymanie dróg na terenie Powiatu Ostrowieckiego w sezonie 2024/2025
- Kompleksowe zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie powiatu nowotarskiego oraz świadczenie usług sprzętowych związanych z zimowym utrzymaniem dróg powiatowych w sezonach 2006r do 2009r.
więcej: Usługi odśnieżania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.