eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Toruń › Zakup i dostawa sprzętu MPS - dystrybutorów kolumnowych do paliwa oraz wkładów filtracyjnych do urządzeń filtracyjnych. Oznaczenie postępowania P/09/IW/08

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-02-27

Toruń: Zakup i dostawa sprzętu MPS - dystrybutorów kolumnowych do paliwa oraz wkładów filtracyjnych do urządzeń filtracyjnych. Oznaczenie postępowania P/09/IW/08
Numer ogłoszenia: 39411 - 2008; data zamieszczenia: 27.02.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: 1 Baza Materiałowo - Techniczna, ul. Okólna 37, 87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 6533660, fax 056 6903660.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.1bmt.pl/przetargi_1bmt
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Wojskowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa sprzętu MPS - dystrybutorów kolumnowych do paliwa oraz wkładów filtracyjnych do urządzeń filtracyjnych. Oznaczenie postępowania P/09/IW/08.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: ·Część nr 1 - dostawa wkładów filtracyjnych koalescencyjnych 152/365 w ilości 350 sztuk. ·Część nr 2 - dostawa wkładów filtracyjnych koalescencyjnych 152/730 w ilości 220 sztuk. ·Część nr 3 - dostawa wkładów filtracyjnych separacyjnych 152/365 w ilości 125 sztuk. ·Część nr 4 - dostawa wkładów filtracyjnych separacyjnych 152/730 w ilości 100 sztuk. ·Część nr 5 - dostawa dystrybutorów kolumnowych z układem VRS do benzyn w ilości 4 sztuk. ·Część nr 6 - dostawa dystrybutorów kolumnowych bez układu VRS do oleju napędowego w ilości 4 sztuk.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 29.12.21.80 - Pompy paliwowe Kod CPV wg słownika 2008: 42.12.21.80 - Pompy paliwowe Oryginalny kod CPV: 36.71.21.00 - Wkłady do filtrów Kod CPV wg słownika 2008: 15.99.42.00 - Bibuła filtracyjna .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 6.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.11.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: ·Część nr 1 - dostawa wkładów filtracyjnych koalescencyjnych 152/365 kwota wadium- 900,00 zł ·Część nr 2 - dostawa wkładów filtracyjnych koalescencyjnych 152/730 kwota wadium- 900,00 zł ·Część nr 3 - dostawa wkładów filtracyjnych separacyjnych 152/365 kwota wadium- 400,00 zł ·Część nr 4 - dostawa wkładów filtracyjnych separacyjnych 152/730 kwota wadium- 700,00 zł ·Część nr 5 - dostawa dystrybutorów kolumnowych z układem VRS do benzyn kwota wadium- 1300,00 zł ·Część nr 6 - dostawa dystrybutorów kolumnowych bez układu VRS do oleju napędowego kwota wadium- 1000,00 zł.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 i niepod-legający wykluczeniu na podstawie art. 24 Ustawy oraz spełniający warunki zawarte w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, tzn.: 1. Posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obo-wiązek posiadania takich uprawnień. Wymagane warunki: 1.1.Złożenie oświadczenia (załącznik nr 4); 1.2.Wpis do właściwego rejestru albo ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wy-magają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej. 2.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdol-nymi do wykonania zamówienia. Wymagane warunki: 2.1.Złożenie oświadczenia (załącznik nr 4); 3.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Wymagane warunki: 3.1.Złożenie oświadczenia (załącznik nr 4); 3.2.Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne. 4.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy. Wymagane warunki: 4.1.Wykonawcy nie zostali skazani za przestępstwa określone w art. 24 ust. 1, pkt 4 - 8 ustawy; 4.2.Wobec wykonawcy, sąd nie orzekł zakazu ubiegania się o zamówienia, na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary. 5.Zamawiający sprawdzi zgodność złożonych dokumentów i oświadczeń z SIWZ /pkt IX/ i na mocy art. 44 Ustawy zastrzega sobie prawo zażądania złożenia przez wykonawców dokumentów potwierdzających spełnienie tych warunków. 6.Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów i oświadczeń załączonych do oferty. 7.Wykonawca musi wykazać spełnienie każdego z warunków z osobna. 8.Niespełnienie któregokolwiek warunku spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu do oferty muszą być załączone na stępujące dokumenty i oświadczenia: a)Oświadczenie o spełnieniu warunków zgodnie z art. 22 ust.1 i art. 24 ust.1 i 2 Ustawy (zał. nr 4 do SIWZ); b)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności go-spodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; c)Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; d)Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. e)Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.1bmt.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: odebrać osobiście w siedzibie 1 BMT Toruń, ul. Okólna 37 w kancelarii jawnej (budynek nr 97, pokój nr 11), zamówić faksem (o przesłanie pocztą) lub pobrać ze strony internetowej (bezpłatnie)..

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.03.2008 godzina 09:00, miejsce: Oferty należy składać w 1 BMT - TORUŃ 87 - 100 TORUŃ, ul. OKÓLNA 37,KANCELARIA JAWNA w bud. Nr 97, pok. Nr 11 lub drogą pocztową na adres 1 BMT..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Część nr 1 - dostawa wkładów filtracyjnych koalescencyjnych 152/365 w ilości 350 sztuk..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część nr 1 - dostawa wkładów filtracyjnych koalescencyjnych 152/365 w ilości 350 sztuk.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.71.21.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Część nr 2 - dostawa wkładów filtracyjnych koalescencyjnych 152/730 w ilości 220 sztuk..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część nr 2 - dostawa wkładów filtracyjnych koalescencyjnych 152/730 w ilości 220 sztuk..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.71.21.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Część nr 3 - dostawa wkładów filtracyjnych separacyjnych 152/365 w ilości 125 sztuk..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część nr 3 - dostawa wkładów filtracyjnych separacyjnych 152/365 w ilości 125 sztuk..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.71.21.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Część nr 4 - dostawa wkładów filtracyjnych separacyjnych 152/730 w ilości 100 sztuk..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część nr 4 - dostawa wkładów filtracyjnych separacyjnych 152/730 w ilości 100 sztuk..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.71.21.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Część nr 5 - dostawa dystrybutorów kolumnowych z układem VRS do benzyn w ilości 4 sztuk..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część nr 5 - dostawa dystrybutorów kolumnowych z układem VRS do benzyn w ilości 4 sztuk..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 29.12.21.80-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Część nr 6 - dostawa dystrybutorów kolumnowych bez układu VRS do oleju napędowego w ilości 4 sztuk..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część nr 6 - dostawa dystrybutorów kolumnowych bez układu VRS do oleju napędowego w ilości 4 sztuk..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 29.12.21.80-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.