eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rzeszów › wykonanie poziomego oznakowania dróg (oznakowanie cienkowarstwowe) oraz oznakowanie wybranych przejść dla pieszych metodą strukturalną (oznakowanie grubowarstwowe) na drogach wojewódzkich administrowanych przez Podkarpacki Zarząd Dróg Wojewódzkich w Rzesz

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-02-24

Rzeszów: wykonanie poziomego oznakowania dróg (oznakowanie cienkowarstwowe) oraz oznakowanie wybranych przejść dla pieszych metodą strukturalną (oznakowanie grubowarstwowe) na drogach wojewódzkich administrowanych przez Podkarpacki Zarząd Dróg Wojewódzkich w Rzeszowie
Numer ogłoszenia: 39382 - 2009; data zamieszczenia: 24.02.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Podkarpacki Zarząd Dróg Wojewódzkich w Rzeszowie , ul. Boya Żeleńskiego 19a, 35-105 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 017 8609490, faks 017 8609460.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pzdw.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wykonanie poziomego oznakowania dróg (oznakowanie cienkowarstwowe) oraz oznakowanie wybranych przejść dla pieszych metodą strukturalną (oznakowanie grubowarstwowe) na drogach wojewódzkich administrowanych przez Podkarpacki Zarząd Dróg Wojewódzkich w Rzeszowie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje: a) przygotowanie podłoża (oczyszczenie nawierzchni), b) wykonania przedznakowania: - obowiązkowo na odnowach nawierzchni i przy zmianach organizacji ruchu, - przy odnowie oznakowania istniejącego można przedznakowania nie wykonywać, - należy wtedy dokładnie pokrywać stare znaki powłoką farby z dochowaniem wymaganych wymiarów. c) wykonanie oznakowania dróg materiałami do oznakowania cienkowarstwowego (farbami), d) wykonanie oznakowania dróg materiałami do znakowania grubowarstwowego (masami chemoutwardzalnymi)..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.21 - Malowanie nawierzchi .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 14 237,00 PLN

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: I. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia - zgodnie z art.24 ust. 1 i ust. 2 Pzp; 2) posiadają co najmniej 3 zespoły robocze oraz osoby zdolne do wykonywania zamówienia - min.: - Kierownik Budowy: całkowite doświadczenie (liczba lat)- 5 lat; ilość osób-1; rodzaj uprawnień - branża drogowa; - Majster: całkowite doświadczenie (liczba lat)- 3 lata; ilość osób -3; UWAGA! Ilość lat doświadczeń należy liczyć od daty wystawienia uprawnień drogowych. 3) posiadają sprzęt niezbędny do realizacji zadania - min.: - samobieżna malowarka hydrodynamiczna pracująca w systemie AIRLESS z automatycznym podziałem linii i pneumatycznym podawaniem kulek szklanych o wydajności co najmniej 1 500 m2 dziennie - 3 szt.; - malowarka hydrodynamiczna pracująca w systemie AIRLESS z automatycznym podziałem linii i pneumatycznym podawaniem kulek szklanych o wydajności co najmniej 600 m2 dziennie do wykonywania elementów i symboli- 3 szt.; - urządzenie do mechanicznego układania oznakowań grubowarstwowych - 2 szt.; - urządzenie do usuwania starego oznakowania o wydajnosci co najmniej 80 m2 dziennie - 2 szt.; - szczotka mechaniczna - 3 szt.; 4) posiadają doświadczenie w realizacji robót w ciągu ostatnich pięciu lat min: - 100 tyś. m2 poziomego oznakowania dróg w tym jedno zadanie w jednym roku o ilości co najmniej 50 tyś m2, Zakresy robót winny być poparte referencjami. 5) udzielą gwarancji na wykonane roboty: - metoda cienkowarstwowa - min. 12 miesięcy, - metoda strukturalna (masami), oznakowanie grubowarstwowe - min. 36 miesięcy. 6) są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. II. Dopuszcza sie podwykonawstwo. III. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w następujący sposób: dokumenty i oświadczenia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24ust. 1 i ust. 2 Pzp, wykonawca składa następujące dokumenty: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (wystawiony lub potwierdzony o swej aktualności przez organ wydający dokument nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert ); 2) dokumenty potwierdzające uprawnienia osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestracyjnych przedłożone w oryginale lub kopii potwierdzonej notarialnie; 2a) w przypadku oferty wspólnej pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia; 3) oświadczenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust 1 i 2 Pzp - załącznik Nr 1 do oferty wraz z aktualnymi zaświadczeniami: a) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.; c) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego (US) oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych (ZUS) lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego (KRUS) potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 4) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - załącznik Nr 2 do oferty; 5) wykaz osób wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 3 do oferty, odpowiedzialnych za realizację zamówienia - dołączyć: - dla Kierownika Budowy - kopię uprawnień oraz aktualne zaświadczenie o przynależności do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa; - dla Majstrów - życiorys zawodowy. 6) wykaz sprzętu wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 4 do oferty, niezbędnego do realizacji zamówienia. 7) dane o doświadczeniu z ostatnich 5-ciu lat - załącznik Nr 5 do oferty wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty zostały wykonane należycie (referencje - w referencjach musi być wykazany zakres robót w m2); 8) oświadczenie o okresie gwarancji - wypełnić na formularzu oferty. 9) polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pzdw.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Podkarpacki Zarząd Dróg Wojewódzkich w Rzeszowie, ul. T. Boya Żeleńskiego 19a, pok. Nr 40.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.03.2009 godzina 09:00, miejsce: Podkarpacki Zarząd Dróg Wojewódzkich w Rzeszowie, ul. T. Boya Żeleńskiego 19a, pok. Nr 8.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.