eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Białystok › Dostawa wraz z montażem mebli dla jednostek Uniwersytetu w Białymstoku- Dzp-11/D/2011

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-03-09

Białystok: Dostawa wraz z montażem mebli dla jednostek Uniwersytetu w Białymstoku- Dzp-11/D/2011
Numer ogłoszenia: 39380 - 2011; data zamieszczenia: 09.03.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet w Białymstoku , ul. M. Skłodowskiej-Curie 14, 15-097 Białystok, woj. podlaskie, tel. 085 7457117, faks 085 745 70 73.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.uwb.edu.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa wraz z montażem mebli dla jednostek Uniwersytetu w Białymstoku- Dzp-11/D/2011.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa wraz z montażem mebli dla jednostek Uniwersytetu w Białymstoku, według załącznika nr 1 do SIWZ Opis przedmiotu zamówienia od str. 1 do 47 (zadanie od 1 do 9) Zakres zamówienia poniżej 193 000 euro..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.10.00.00-3, 39.14.31.10-0, 39.11.11.00-4, 39.11.20.00-0, 39.12.11.00-7, 30.18.00.00-7, 39.12.12.00-8, 39.14.13.00-5, 39.11.35.00-2, 39.14.12.00-4, 39.13.40.00-0, 39.14.31.22-7, 39.14.11.00-3, 39.13.10.00-9, 39.13.00.00-2, 39.11.31.00-8.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 9.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie będzie wymagał w niniejszym postępowaniu wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali lub wykonują przynajmniej dwa zamówienia polegające na dostawie mebli, każde o wartości nie mniejszej niż: dla zadania 1: 40 000,00 PLN; dla zadania 2, 6: 15 000,00 PLN; dla zadania 3, 9: 20 000,00 PLN; dla zadania 4: 7 000,00 PLN; dla zadania 5, 7: 5 000,00 PLN, a w przypadku składania oferty na kilka zadań na kwotę odpowiadającą maksymalnej wartości tego zadania, którego wartość jest najwyższa i wykażą spełnienie tego warunku poprzez podanie wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wraz z załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie; Ocena spełniania warunków dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach, o których mowa w pkt 6 SIWZ. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń w sposób jednoznaczny musi wynikać, iż Wykonawca spełnia wymienione warunki. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentów złożonych przez Wykonawcę na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu, Zamawiający może wezwać Wykonawców w określonym przez siebie terminie do złożenia wyjaśnień.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

POSTANOWIENIA DOTYCZĄCE WNOSZENIA OFERTY WSPÓLNEJ PRZEZ DWÓCH LUB WIĘCEJ WYKONAWCÓW: 1) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (np. konsorcjum, spółka cywilna). 2) W przypadku złożenia oferty przez podmioty występujące wspólnie, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być sporządzone tak jak zapisano w SIWZ w pkt 10 ppkt 17 OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERT. 3) Dokumenty ppkt 1) powinny być złożone przez każdy podmiot (każdy z Wykonawców wchodzących w skład konsorcjum lub spółki cywilnej), jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru. 4) Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą z Wykonawcą wskazanym i upoważnionym w pełnomocnictwie przez pozostałych Wykonawców. Pkt 10 ppkt 17 SIWZ OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERT: Oferta wraz z załącznikami musi być podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy, w przypadku przedsiębiorcy, zgodnie z zasadami reprezentacji wskazanymi we właściwym rejestrze (lub np. w ewidencji działalności gospodarczej). Wskazane jest, aby do oferty Wykonawca załączył dokument lub pełnomocnictwo, z których wynika uprawnienie osoby (osób) do składania oświadczeń woli i reprezentowania Wykonawcy, jeżeli prawo to nie wynika z rejestru. W takiej sytuacji dokument lub pełnomocnictwo muszą być integralną częścią oferty: a) pełnomocnictwo powinno jednoznacznie określać zakres umocowania i wskazywać osobę pełnomocnika; b) w przypadku podmiotów występujących wspólnie w dokumencie pełnomocnictwa należy wskazać wszystkich Wykonawców, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, a każdy z nich powinien podpisać się pod tym dokumentem, c) spółka cywilna dołącza w/w pełnomocnictwo lub dokument, z którego wynika w/w pełnomocnictwo, kopie umowy spółki cywilnej lub uchwałę - poświadczone za zgodność z oryginałem.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://dzp.uwb.edu.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Uniwersytet w Białymstoku, Dział Zamówień Publicznych ul. M. Skłodowskiej - Curie 14, 15-097 Białystok, piętro V, p. 503..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.03.2011 godzina 09:30, miejsce: Uniwersytet w Białymstoku, Kancelaria Ogólna, ul. M. Skłodowskiej-Curie 14, 15-097 Białystok, piętro X, p. 1008..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamawiający informuje, że zamówienie w części współfinansowane jest ze środków unijnych, tj.: Zadanie nr 3 realizowane jest w ramach projektu Utworzenie Centrum Syntezy i Analizy BioNanoTechno Uniwersytetu w Białymstoku. Nr umowy: POPW.01.03.00-20-034/09-00. Projekt współfinansowany z Funduszy Europejskich w ramach Programu Operacyjnego Rozwój Polski Wschodniej 2007-2013, Oś Priorytetowa I Nowoczesna Gospodarka, Działanie I.3 Wspieranie Innowacji. Zadanie nr 8 realizowane jest w ramach projektu Dydaktyka i praktyka kluczem do przyszłości. Projekt współfinansowany jest przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa mebli wraz z montażem dla Działu Spraw Socjalnych oraz dla Domu Studenta Nr 2 Uniwersytetu w Białymstoku..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli wraz z montażem dla Działu Spraw Socjalnych przy ul. M. Skłodowskiej-Curie 14, oraz dla Domu Studenta Nr 2 przy ul. Krakowskiej 9a w ilościach: kanapa - 2 szt., tapczan - 100 szt., - zgodnie z Opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. Zakres zamówienia poniżej 193 000 euro..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.10.00.00-3, 39.14.31.10-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa mebli wraz z montażem dla Domu Studenta Nr 2, Międzywydziałowej Katedry Teologii Katolickiej, Wydziału Biologiczno - Chemicznego, Instytutu Chemii, Domu Studenta Nr 1, Działu Administracyjno - Gospodarczego, Wydziału Ekonomii i Zarządzania oraz Instytutu Biologii, Zakładu Mikrobiologii Uniwersytetu w Białymstoku.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli wraz z montażem dla Domu Studenta Nr 2 przy ul. Krakowskiej 9a, Międzywydziałowej Katedry Teologii Katolickiej przy ul. Warszawskiej 50, Wydziału Biologiczno-Chemicznego przy ul. Pogodnej 65, Instytutu Chemii przy ul. Hurtowej 1, Domu Studenta Nr 1 przy ul. Żeromskiego 1, Działu Administracyjno-Gospodarczego przy ul. M. Skłodowskiej-Curie 14, Wydziału Ekonomii i Zarządzania przy ul. Warszawskiej 63 w ilościach: Fotel gabinetowy obrotowy - 3 szt., biurko - 2 szt., fotel gabinetowy obrotowy - 1 szt., krzesło obrotowe - 3 szt., krzesło obrotowe - 5 szt., krzesła - 64 szt., fotel obrotowy gabinetowy - 1 szt., krzesło tapicerowane - 4 szt., krzesło biurowe - 1 szt., ergonomiczne krzesło biurowe - 2 szt., fotel obrotowy gabinetowy - 2 szt., fotel obrotowy - 2 szt., fotel gabinetowy - 1 szt., biurko - 1 szt., stołek laboratoryjny obrotowy - 4 szt. - zgodnie z Opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. Zakres zamówienia poniżej 193 000 euro..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.10.00.00-3, 39.11.11.00-4, 39.12.11.00-7, 39.11.20.00-0, 30.18.00.00-7, 39.11.35.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa mebli wraz z montażem dla Instytutu Chemii Uniwersytetu w Białymstoku..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli wraz z montażem dla Instytutu Chemii przy ul. Hurtowej 1 w ilościach: Krzesło obrotowe - 25 szt., zestawy pomiarowe I - 9 szt., kontener mobilny z trzema zamykanymi szufladami - 11 szt., kontener mobilny z jedną szufladą i drzwiczkami - 11 szt., zestawy pomiarowe (blaty biurek na wymiar) II - 6 szt., zestawy laboratoryjne III - 1 szt., szafa - 2 szt., szafa z pawlaczem - 4 szt., obrotowe stołki laboratoryjne z regulacją wysokości - 25 szt. - zgodnie z Opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. Zakres zamówienia poniżej 193 000 euro..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.10.00.00-3, 39.13.00.00-2, 39.11.11.00-4, 30.18.00.00-7, 39.14.13.00-5, 39.11.35.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawa mebli wraz z montażem dla Wydziału Prawa Uniwersytetu w Białymstoku..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli wraz z montażem dla Wydziału Prawa przy ul. Mickiewicza 1 w ilościach: Blaty - 135 szt., listwy - 25 szt. - zgodnie z Opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. Zakres zamówienia poniżej 193 000 euro..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.10.00.00-3, 39.14.12.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.09.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Dostawa mebli wraz z montażem dla Wydziału Pedagogiki i Psychologii Uniwersytetu w Białymstoku..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli wraz z montażem dla Wydziału Pedagogiki i Psychologii przy ul. Świerkowej 20 w ilościach: Biurko - 1 szt., stół pod komputery - 1 szt., kontener z szufladami - 2 szt., szafa ubraniowa - 1 szt., szafka kuchenna stojąca - 1 szt., szafka stojąca pod zlew - 1 szt., komoda - 1 szt., szafki kuchenne wiszące - 1 szt., szafka stojąca otwarta z półkami - 1 szt., szafka stojąca zamknięta - 1 szt. - zgodnie z Opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. Zakres zamówienia poniżej 193 000 euro..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.10.00.00-3, 39.13.00.00-2, 39.12.11.00-7, 39.13.40.00-0, 39.12.12.00-8, 39.14.13.00-5, 39.14.31.22-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Dostawa mebli wraz z montażem dla Wydziału Filologicznego Uniwersytetu w Białymstoku..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli wraz z montażem dla Wydziału Filologicznego przy Placu Uniwersyteckim 1 w ilościach: Szafa ubraniowa - 1 szt., szafka socjalna - 2 szt., szafka - 2 szt., półka wisząca - 1 szt., półka wisząca - 1 szt., szafka - 1 szt., regał biblioteczny - 5 szt., regalik - 2 szt., regał - 3 szt., gablota - 4 szt., szafka socjalna - 1 szt., nadstawka-regał otwarty - 1 szt., regał zakryty - 3 szt., nadstawka-regał otwarty - 3 szt., szafa ubraniowa - 1 szt., nadstawka na szafę-regał otwarty - 1 szt., regał otwarty - 3 szt., biurko - 1 szt., stolik okolicznościowy - 1 szt., stół seminaryjny - 1 szt., szafka - 1 szt., fotel obrotowy gabinetowy - 1 szt., krzesło obrotowe - 2 szt., krzesło konferencyjne - 12 szt., krzesło obrotowe biurowe - 1 szt., krzesło konferencyjne - 8 szt. - zgodnie z Opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. Zakres zamówienia poniżej 193 000 euro..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.10.00.00-3, 39.14.11.00-3, 39.13.10.00-9, 39.12.11.00-7, 39.14.13.00-5, 39.11.11.00-4, 39.11.20.00-0, 39.12.12.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Dostawa mebli wraz z montażem dla Biblioteki Uniwersyteckiej w Białymstoku oraz dla Domu Studenta Nr 1 Uniwersytetu w Białymstoku..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli wraz z montażem dla Biblioteki Uniwersyteckiej w Białymstoku przy ul. M. Skłodowskiej-Curie 14 oraz dla Domu Studenta Nr 1 przy ul. Żeromskiego 1 w ilościach: Regał otwarty z przegródkami + nadstawka - 4 szt., szafa ubraniowa - 1 szt., zabudowa kuchenna - 1 szt. - zgodnie z Opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. Zakres zamówienia poniżej 193 000 euro..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.10.00.00-3, 39.14.11.00-3, 39.13.10.00-9, 39.14.13.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Dostawa mebli wraz z montażem dla Wydziału Ekonomii i Zarządzania Uniwersytetu w Białymstoku..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli wraz z montażem dla Wydziału Ekonomii i Zarządzania przy ul. Warszawskiej 63 w ilościach: Stół komputerowy - 2 szt., ścianka działowa między stanowiskami - 1 szt., krzesła - 4 szt. - zgodnie z Opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. Zakres zamówienia poniżej 193 000 euro..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.10.00.00-3, 39.12.11.00-7, 39.11.20.00-0, 39.13.40.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Dostawa mebli wraz z montażem dla Wydziału Ekonomii i Zarządzania Uniwersytetu w Białymstoku..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli wraz z montażem dla Wydziału Ekonomii i Zarządzania przy ul. Warszawskiej 63 w ilościach: Biurko - 1 szt., kontener z szufladami - 1 szt., regał z szufladami - 2 szt., regał z drzwiami - 2 szt., stolik okolicznościowy - 1 szt., fotel kawowy - 2 szt., komoda socjalna - 1 szt., fotel obrotowy - 1 szt., regał witryna - 2 szt., regał z drzwiami - 2 szt., regał słupek - 2 szt., biurko komputerowe - 2 szt., stolik okolicznościowy - 1 szt., komoda socjalna - 1 szt., fotel kawowy - 2 szt., półka wisząca - 2 szt., fotel konferencyjny - 2 szt., krzesło konferencyjne - 15 szt. - zgodnie z Opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. Zakres zamówienia poniżej 193 000 euro..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.10.00.00-3, 39.12.11.00-7, 39.14.11.00-3, 39.13.10.00-9, 39.12.12.00-8, 39.14.31.22-7, 39.11.11.00-4, 39.11.20.00-0, 39.11.31.00-8, 39.13.40.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.