eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bisztynek › dostawa Wyposażenia dla Modernizowanego i Rozbudowanego Kompleksu Szkolnego w Bisztynku



Ogłoszenie z dnia 2005-08-04

POZYCJA 39379

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Bisztynek: dostawa Wyposażenia dla Modernizowanego i Rozbudowanego Kompleksu Szkolnego w Bisztynku Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Urząd Gminy i Miasta, do kontaktów: Rysztowski Roman, ul. Kościuszki 2, 11-230 Bisztynek, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 7188616, fax 089 7188603, e-mail: urzadbisztynek@poczta.onet.pl, www.regioset.pl/bisztynek. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1). 5) Rodzaj zamawiającego: szczebel regionalny / lokalny.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: kupno. 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa Wyposażenia dla Modernizowanego i Rozbudowanego Kompleksu Szkolnego w Bisztynku. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: A- Wyposażenie w meble 1. Bloku dydaktycznego gimnazjum 2. Zespołu kulturalno-socjalnego 3. Szkoły podstawowej B- Wyposażenie w sprzęt specjalistyczny 1. Bloku dydaktycznego a) pomoce dydaktyczne b) pomoce naukowe c) urządzenia higieniczno-sanitarne 2. Sali gimnastycznej a) urządzenia higieniczno-sanitarne b) pomoce dydaktyczne 3. Zespołu kulturalno-socjalnego a) urządzenia higieniczno-sanitarne b) pomoce dydaktyczne 4. Szkoły podstawowej a) urządzenia higieniczno-sanitarne b) pomoce dydaktyczne C Wyposażenie w urządzenia multimedialne 1. Bloku dydaktycznego gimnazjum 2. Zespołu kulturalno - socjalnego. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Modernizowany i rozbudowywany kompleks szkolny w Bisztynku, ul. Kolejowa 7. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 36.15.11.00 - Biurka szkolne Kod CPV wg słownika 2008: 39.12.11.00 - Biurka Oryginalny kod CPV: 36.15.10.00 - Stoły i krzesła szkolne Kod CPV wg słownika 2008: 39.12.12.00 - Stoły Oryginalny kod CPV: 36.15.30.00 - Pomoce naukowe Kod CPV wg słownika 2008: 39.16.20.00 - Pomoce naukowe Oryginalny kod CPV: 36.15.31.00 - Pomoce dydaktyczne Kod CPV wg słownika 2008: 39.16.21.00 - Pomoce dydaktyczne Oryginalny kod CPV: 36.62.00.00 - Tabliczki lub tablice szkolne do pisania lub kreślenia Kod CPV wg słownika 2008: 39.29.20.00 - Tabliczki szkolne lub tablice z powierzchniami do pisania lub rysowania lub przybory 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Nie. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: powyżej 130.000euro. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: I etap- blok dydaktyczny, sala sportowa- 30.12.2005r. II etap - zespół socjalno-kulturalny, modernizowana szkoła podstawowa- 01.09.2006r. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data rozpoczęcia: 30.12.2005; data zakończenia: 01.09.2006;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: Wadium 18.000,00PLN Gwarancja należytego wykonania dostaw-5% zaoferowanej ceny. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: Termin płatności 30 dni od wykonania i odbioru etapu zamówienia. 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: Zgodnie z Prawem zamówień publicznych. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: określone w SIWZ. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: określone w SIWZ. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: określone w SIWZ. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: określone w SIWZ. 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Tak.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: Oferta najbardziej korzystna ekonomicznie pod względem: cena 70 % funkcjonalność 30% Kolejność według znaczenia: Tak. Kryteria określone tak jak w dokumentach zamówienia: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: GMP. 341-5/05. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 15.09.2005, cena - 0 PLN. Warunki i sposób płatności: 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: godzina 10:00; 52 dni od daty wysłania ogłoszenia. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 22.09.2005, godzina 15:00, Urząd Gminy i Miasta Bisztynek.

SEKCJA VI: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Tak, EFRR;ZPORR Z/2.28/III/3.5.1/003/04. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 29.07.2005.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.